دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

ویترای (نقاشی روی شیشه)

1393/12/15 7:47
نویسنده : مامان دخترا
2,230 بازدید
اشتراک گذاری

مدتها بود که در آرزوی تجربه ی هنر "ویترای" یا نقاشی روی شیشه بودم.

ترس از شکست و هدر دادن مواد مصرفی نمی گذاشت تا تصمیم بگیرم برای خریدن مواد اولیه و تجربه کردن این کار.

بالاخره دل به دریا زدم و با مواد و رنگ ایرانی و تخصص صفر !!! شروع به کار کردم و نتیجه ی اولین تجربه شد این:

 

 

 

 

 

عالی نشد ولی حال دلم را بدجور به جا آورد!

 

آرزوهای بعدی که دلم می خواهد جامه ی عمل بپوشانم ، نقاشی روی پارچه ، شمع سازی و بافت کیف با نخهای کنفی می باشد.

موفق می شوم آیا؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (12)

سیده نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 اسفند 93 15:22
سلام. یه تجربه ی کوچولو بگم: می شه که طرح مورد نظرت رو، به قسمت داخلی شیشه بچسبونی و بعد با خیال راحت از این طرف شیشه، نقاشی کنی. حتی سخت ترین طرح ها رو. چون به هر حال کشیدن از روی طرح، استرس رو کم می کنه. رنگ های ایرانی 12 تایی، اتفاقا خیلی هم جنسشون خوبه. با یه شیشه رنگ بی رنگ. اینا که کشیدی قشنگن.خیلی.
اعظم سادات
15 اسفند 93 21:13
سلام خانمی خیلی خیلی زیبا هست حتما تو تجربه ها وکارهای بعدی هم موفق خواهید شد
roz
15 اسفند 93 22:18
خیلی عالی.میشه بافت کیف رو شروع کنید.چون منم دوست دارم ببافم دلم میخواد از شما ایده بگیرم
مامان مهدا گلی
16 اسفند 93 9:05
سلام مامان خوش سلیقه و صبور...مدتی کوتاه از آشنایی من با وبلاگتون میگذره....نمی گم کل وبلاگتون را خوندم ولی اونقدر جذاب بود که تا الان بیشترش را خوندم و مطمین هستم اونقدر ارزشمند هست که تا آخر ادامه بدم... در ضمن دخترانتون خیلی ماهند...خدا حفظشون کنه
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
18 اسفند 93 14:00
یـه مـدتیـــه وبلـاگتـونُ دنبـال میکنـمــــــــــــــ واقعـا" چقـدر هنـرمنـدیـد بـافتنـی هـاتـون عـالیـنــــــــــــــــد نـوشتــه هـآتـون بـا نـوشتـه هـای بقیـه فـرق دارهـ و خیلـی بـه دلـمــــ نشستـــه همچنـان دنبـالتـون میکنـمـــــــ شـایـد گـاهـی خـامـوش شـایـدمـــ گـاهـی روشـن
سنبله
18 اسفند 93 17:15
سلام خىلى خوشگل شدن هوس کردم منم برم موادشو بگىرم و دست بکار شم
مامان نی نی تپل
19 اسفند 93 10:49
سلام خانمی چه مامان هنرمندی هزار ماشاءالله خوش به حال دخترها فقط خدا کنه همکلاسی ها و دوسته ای بچه هام همچین مامان هایی نداشته باشن و گرنه بیچاره میشم با دیدن این وسایل و بافتنی ها و لباس های خوشگل هوس میکنن و مجبورم پیششون اعتراف کنم که همه مامان ها هنرمند نیستن
مــــن
20 اسفند 93 16:29
وب شما خیلی خوبه....به وب ماهم بیاین....خُــــ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
24 اسفند 93 23:59
اتفاقا منم قصد خريد رنگ روى شيشه رو دارم با تسنيم مى خوايم يه صفايى به ليواناى خونه بديم !!
یاسمن( مامی فرشته ها )
26 اسفند 93 8:36
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ” با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ” شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . . 3 تا دختر عزیز و مامان مهربون سال نو مبارک
منصوره مامان زهره
26 اسفند 93 14:59
سلام خوبین؟ دخترای گل خوبن؟ بالاخره من برگشتم! آفرین هنر جدید مبارک! چهل تیکه چرا اینجوری شده؟!
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
28 اسفند 93 0:42
میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم ... سبزه را با یاد روی سبزه ات ... سمنو به یاد شیرینی لبخندت ... سایه دانه به رنگ چشم هایت ... سرکه با یاد ترشی مهربانیت ... سیب با یاد تردیه گونه هایت ... سکه با یاد درخشش قلبت ... سیر با یاد تندی کلامت ... عزیزم عیدت مبارک...............
مامان دخترا
پاسخ
ممنون.سال نو شما هم مبارک