دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

حجاب برتر

1394/3/10 13:38
نویسنده : مامان دخترا
2,548 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


مکان:امامزاده واقع در ماسوله...
زمان:نوروز 1394
پس از 20 دقیقه بحث با روحانی امامزاده در مورد طرح و شرایط اجرای آن فهمیدم که هدیه ی نفیس(!!!) یک عدد سررسید است که در صورت مراجعه ی بانوی با حجاب کامل به امامزاده و طلب هدیه به وی داده می شود و از قضا فعلا هم موجود نیست!!!
خانمی که شاهد بحث ما بود کنجکاو شده بود و سوال میکرد که موضوع از چه قرار است؟و بعد از پی بردن به ماجرا واکنشش این بود:
" وا!به حق چیزای نشنیده!!!"
♥حجاب اعتقاد است و به تمسخر گرفتنش نادرست!
حتی اگر در قالب طرحی ناقص در مکانی مذهبی باشد!
حجاب چادر را بسیار زیاد دوست دارم.چه بسا که خودم هم چادری هستم.

ولی شخصا عفاف یک زن را صرفا در چادر نمی دانم

پسندها (4)

نظرات (5)

مریم
1 تیر 94 18:52
سلام اگه بگم عاشقتون شدم باور میکنید ؟ به طور اتفاقی تو سرچ برای کاموا بافتنی به وبتون برخوردم و ظرف چند ساعت همه مطالب رو خوندم بغیر از رمز دارا بهتون تبریک میگم بابت این خوشبختی و شادی که دارید ایشالا همیشه موفق و سلامت و شاد بمانید.. و در تربیت دخترها موفق باشید هر كس يك دختر داشته باشد ، خداوند ، او را پوششى از دوزخ قرار مى دهد و هر كس دو دختر داشته باشد ، به خاطر آن وارد بهشت مى شود و هر كس سه دختر يا مانند آن خواهر داشته باشد ، جهاد و صدقه از او برداشته مى شود. (پیامبر اکرم (ص) )
سنبله
16 تیر 94 1:05
سلام مشتاق دیدار....نماز روزه هاتون قبول باشه...
مهستا
6 مرداد 94 8:42
چقدر اینجا رو دوست دارم
بهار
7 مرداد 94 10:57
چرا دیگه نمی نویسی؟ خیلی زیبا مینوشتی کاش دوباره همینجارو فعال کنی
سنبله
2 آذر 94 17:39
سلام کاش دوباره اینجا رو فعال کنین...دلم برای مطالبتون تنگ شده کلی انرژی می گرفتم ازشون...ادرس اینستا تون رو هم .هر چی میدم..صفحه ای نمیاد....