دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

وقايع اتفاقيه!!!

1394/12/23 16:18
نویسنده : مامان دخترا
1,809 بازدید
اشتراک گذاری

از اینجا که می روم نیت می کنم به زودی برگردم و مثل قبل پست بگذارم و با دوستان مجازی ام صفا کنم.

اما افسوس که هم فرصت نیست برای سر زدن به دنیای وبلاگ و هم اینکه از حق نگذریم در این واویلای کمبود وقت ، سر زدن به دنیای مجازی از گوشی بسیار راحت تر از لپ تاپ و وبلاگ است.

نه کم کردن حجم عکس می خواهد و نه انتظار برای لود شدن ویندوز و ...

اما خوب به اینجا هم دینی دارم دیگر!

در این چند مدت که نبودم ، دختر بزرگم (حنانه)چهارده ساله و دختر دومم (کوثر) نه ساله شد و دختر کوچکم ( حسنا) 4 ساله!

اسمهایشان را نوشتم چون این روزها بیشتر دوستانم را در دنیای اینستاگرام و تلگرام می شناسم و اسامی دخترها را می دانند.

کوثرم در این مدت به سن تکلیف رسید. و جشن مکلف شدنش را خانوادگی در حرم امام رضا (ع) گرفتیم.

 

 

 

 

جای همگی خالی!

و دیگر اینکه به علایقمان ، یکی دیگر نیز اضافه شد که موجبات نگرانی تمام خانواده را فراهم کرده است.از این جنبه که :

"یه کم به خودت استراحت بده!!!"

و آن هم چیزی نیست جز ساخت زیور آلات!!!

حالا دیگر هم می سازم و هم می بافم!

کانالی زده ایم و اینستایی تشکیل داده ایم و دلمان خوش است با ساخته هایمان.

 

 

 

 

 

 

 

 

و خلاصه اگر بخواهم عکس بگذارم تا چند روز باید در حال گذاشتن عکس باشم!

آدرس تلگرام و اینستا را می گذارم برای کسانی که دوست داشتند تمام مدلها را ببینند.

 

و دیگر اینکه عید نوروز امسال عازم جنوب هستیم.

لرستان عزیز و خوزستان دوست داشتنی.

خرم آباد و آبادان و اهواز و اندیمشک و ماهشهر و ...

هنوز دوست وبلاگی دارم متعلق به این شهرهای عزیز که دلم دارد برای دیدنشان پر می زند؟

کمی راهنمایی می خواهم برای بهتر گردی!

هر چند دوستان قدیمی راهنمایی کرده اند.اما خوب هر سری یه فکری دارد و یک توصیه ای!

منتظر توصیه هایتان هستم با جان و دل!

و با یک سفرنامه تصویری از جنس سفرنامه قلعه رودخان برمیگردم!

 

آدرس کانال هنری:telegram.me/setabrak

آدرس اینستاگرام:

https://www.instagram.com/mehrbano0o0/

آدرس اینستاگرام هنری:

https://www.instagram.com/setabrak/

پسندها (2)

نظرات (8)

biiitaaa
29 اسفند 94 21:56
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد
بابای ملیسا
13 فروردین 95 15:21
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
سنبله
26 فروردین 95 4:15
سلام خانم گل...زینب منم همسن کوثر خانم شماست..از ایده هاتون برای جشن تکلیفش خیلی استفاده کردم...امسال هم اولین سال روزشه...امیدوارم تو این زمینه هم از تجربتون استفاده کنم..خدا حفظتون کنه....عیدهای گذشته هم مبارک باشه....
یاسمن( مامی فرشته ها )
31 فروردین 95 14:10
موفق باشید ار تدارک علاقه مندی جدید تون . اسم دخترهاتون هم قشنگه . همیشه دوست داشتم اسمشون را بدونم
مامان منصوره
3 اردیبهشت 95 19:42
یادش به خیر روزایی که اینجا رونقی داشت
سید محمد
17 مهر 95 11:12
جالب بود-به وبلاگ ما هم سری بزنید که برای شاد کردن بچه ها است
زهرا
24 آبان 95 11:52
سلام و خدا قوت .اگه اینجا رو هم ادامه بدین خیلی عالیه و ممنون من که روحیه می گیرم از سحر کلام و قلم شما موفق باشید.
میممیم
27 دی 96 11:49
اى جان بلاخره اسم اين دخمل هاى دوست داشتنى رو فهميديم ❤️❤️❤️خدا حفظشون كنه