دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عیدی بچه ها به معلم ها

1392/12/17 19:36
نویسنده : مامان دخترا
3,415 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه آخرین روزی بود که بچه ها به مدرسه رفتند.برای مربی های دختر دومی که شال بافته بودم.شال ها را برایش در جعبه کادو گذاشتم و بردم و به معلمها هدیه کرد.

 

 

 

البته قبل از کادو دادن یک دسته مقوایی هم به جعبه ها وصل کردم که دیگر فرصت عکس نشد.

------------------------------------------------------------------------------

 

دختر بزرگه هم دلش میخواست تا برای معلمهایش کادو ببرد و از آنجا که 9 تا معلم داشت پیشنهاد دادم که کادو دست ساز بدهد و نتیجه طرح و تلاشمان این شد:

 

 

تمام تزیینات و چسباندن را خودش انجام داد با سلیقه خودش

 

 

 

 

 

 

 

طرح تخم مرغ ها را از سایت زیبا شو پرینت گرفتم و خودش رنگ آمیزی و تزیین کرد و روی کارت چسباند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نیر
26 اسفند 91 21:01
خیلی خوشگل شدن....هنرمندا...


نیر جان در چه حالی با کوچول موچولا؟ای جانم!
مامان متين و كسرا
27 اسفند 91 13:10
سلااااااام و پيشاپيش عيدتون مبارك . مامان كوشا و فعالي هستي . از اين جور مامانها خيلي خوشم مياد . چه كارتهاي خوشگلي درست كرده آفرين . پسر من هم كلاس پنجميه


خوش آمدید عزیزم.پسر های گلتون رو دیدم.خدا نگهشون داره.
نگار
28 اسفند 91 1:30
آفرین ..به به چه هنرمندن دخترای گرامیتون...ببین میتونیم فامیل بشیم


شما الان دوست جون منی.از فامیل هم نزدیکتر!
مامان متين و كسرا
28 اسفند 91 13:07
عزيزم آدرس سايتم باز نميشه اينجوري . نميدونم اشكال از كجايت اما اگه تمايل داشته به ما سربزنيد اين آدرسمونه
Mak818.niniweblog.com
خوشحال مي شويييييييم


اومدم خانومی.پسر گلا رو دیدم.هم آقا متین رو و هم آقا کسری رو.و هم کیک آکواریومیشون رو.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 اسفند 91 15:14
این نگار اون نگار همشهری خودمون نیست؟
آهای دختر!
چندتاچندتا میری خواستگاری؟قبلا طهورا عروست بود که.چند تا پسر داری مگه؟


تو رو خدا دم عیدی سر عروس با هم دعوا نکنین خوبیت نداره!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 اسفند 91 15:15
یعنی به همین جان ضعیف وناقابلم قسم من برای این پست دوتا کامنت طولانی گذاشتم.
الان دیگه کامنتم نمیاد چه خاکی بریزم تو سرم؟


خدا نکنه برای یه کامنت خاک بریزی تو سرت.تو فقط بیا بگو من اومدم.من به همونم دلم خوشه بانو جان!
نگار
29 اسفند 91 2:21
خطاب به نرجسی: من به جز پسرم برای فامیل هم دنبال دختر هستممثل برادر...پسر دایی...پسر عمه...
اینم بگم تو وب شما یه رقیب سر سخت برام پیدا شده خودشو مادر شوهر جامیزنهدیگه گفتیم موقعیت خوبیه از دست ندیم


بابا ول کنین.دخترای من حالا میخوان ادامه تحصیل بدن!!!
نگار
7 فروردین 92 19:53
بله ..حتما باید تحصیلات عالیه داشته باشند


آیا این کامنت برای من بود؟
پس چرا من منظورت رو نفهمیدم نگار جان؟!
نگار
8 فروردین 92 10:11
lمنظورم ادامه تحصیل دخترا بود که گفتی.


حتما حتما!
راستی نگار جان کجای گیلانی شما؟
فاطمه
22 اسفند 92 21:33
من دوست داشتم امسال برای مربی امیرمحمد یه شال ببافم و کادو بدم اما نشد ینی این شال ها که شما بافتی بلد نبودم.شال معمولی هم گفتم شاید خوب نباشه...نمی دونم ولی این شال که شما کادو دادین بنظرم هم بافتش راحت تره هم شیک تره. کاش توی چهل تیکه یاد می دادینش
مامان دخترا
پاسخ
یاد دادیم دیگه. شال پرنسسی