دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

پاک کن

1392/9/16 1:30
نویسنده : مامان دخترا
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

از اول سال تحصیلی که دختر ها به مدرسه رفته اند مشکلی پیش آمده بود به اسم پاک کن!

دخترک پاک کن خواهر ها را پیدا میکرد یا از کنار دستشان بر میداشت و فرار میکرد  و گوشه و کناری را برای گاز زدنشان پیدا میکرد.البته هر بار به دهانش نرسیده خنثی میشد ولی از بس دنبالپاک کن دویدیم و از بس فریاد و ناله دختر ها در آمد خسته شدم.یاد کلاس اولم افتادم که خانم معلممان میگفت باید پاک کنتان را داخل نخ کنید تا وقتتان برای گشتن به دنبال پاک کن هدر نرود.خلاصه مغز بافنده اینجانب فعال شد که چه کنم که بچه ها قبول کنند پاک کنهایشان را گردن بیاندازند و خجالتی هم از دوستان در کار نباشد.خلاصه اینکه کمی کاموای قرمز و مشکی و یک بند سر موبایلی و یک روز جمعه کامل و یک بعد از ظهر بیخوابی نتیجه اش شد این:

 

 

 

سمت راستی برای دختر وسطی و سمت چپی برای دختر بزرگه.

واز آنجا که دلم برای دخترک بی پاک کنم هم میسوخت این گل سر هم نصیب دخترک شد:

 

 

 

وحالا دخترها هر روز کلی در باب مزیت این پاک کن گردنی و اینکه اگر نبود چقدر باید دنبالش میگشتند و وقتشان هدر نرفته و دوستانشان مثل آن را خواسته اند داستان دارند.الهی شکر که پذیرفته شد!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 دی 91 19:25
با سلام. خوشحال می شم از وبلاگ ما دیدن کنید و ما رو جز لینکهاتون قرار بدید. امیدوارم ایده هامون براتون کاربرد داشته باشه.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


حتما عزیزم.ولی وبلاگتون برام باز نمیشه!