دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

بافتنی های مدرسه

1392/9/17 2:22
نویسنده : مامان دخترا
2,952 بازدید
اشتراک گذاری

 

حال دخترک از لطف خدا و دعای دوستان بسیار بهتر است.

طبق پیش بینی ، بیماری ویروسی بود که پس از قطع تب ، دانه های ریز قرمز از بدنش بیرون ریخت و به خیر و خوشی تمام شد.

فقط من ماندم و یک دختر غرغرو و بد اخلاق که به زمین و زمان گیر می دهد و گریه می کند.

خدایا صبر!

 

دیشب یک بند پاک کنِ دیگرِ دختر دومی هم تمام شد و بافتنی های مدرسه ای به سلامتی بافته شد.

لباسها را عمه تحویل داد و اتو شد و یقه ها و آستینهایشان را با نگین های اتویی تزیین کردم و لباسها هم کارشان پایان یافت.

برچسب اسم ها زده شد و کیفها سر و سامان پیدا کرد.

 

 

این پست باشد برای بافتنی ها ، تا پست بعد وسایل مدرسه ای را بگذارم.

این بند پاک کن های دخترها:

 

 

 

 

این هم نمای پشت بندها که مثل گل سینه به لباسشان وصل میشود:

 

 

و بند پاک کن دختر دومی:

این یکی را گردنی بافتم برایش.

 

 

این هم عروسکی که برای کیف هایشان بافتم:

 

 

 

و تل های روی هد بند:

(بر اساس ترکیب رنگ بلوز زیر سارافونشان بافتم)

 

 

و ترکیب رنگها:

 

 

 

 

خودم این رنگ آخری را از همه بیشتر دوست دارم!!!

 

و این هم موارد کاربردش:

 

 

 

ارزش این همه وقت گذاشتن را داشت؟


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

ندا مامان یاسمین زهرا
28 شهریور 92 12:12
عالی عالی دست گلتون درد نکنه


دست گلتون؟!!!
از کی تا حالا انقدر رسمی شدی خواهر؟
مامان زینب
28 شهریور 92 14:09
خیلییییییییییی عالی و با سلیقه
دهنم رسما سرویس شد


زینب که خواست بره مدرسه یه دونه ازینا براش کادو میفرستم.
اگر هم اومدم مشهد که خوب میارم خونتون!!!
مامان محیا
28 شهریور 92 14:40
سلام من مامان محیا هستم من وبلاگ چهل تیکه رو لینک کردم تا از این طریق هرروز بتونم به وبلاگتون سر بزنم .عاشق وبلاگتون شدم عاشق سادگیتون از اینکه به بچه هاتون عشق میورزید خوشم اومده از اینکه عاشق زندگیتونید . از اینکه با استقبال بسیار به پیشواز ماه مبارک رفتید از اینکه همون سفره ی ساده ی افطاری رو مهم میدونید خوشم اومده وراستش رو بخوای بهتون حسودیم شدهعاشق نجابت دختراتون شدم مخصوصا دختر اولیتون اصلا دختراتون یه نوع معصومیتی توی نگاهشون هست آفرین به این مادر یعنی میشه تک دختر من هم اینجوری تربیت بشه آفرین به این همه هنرمن بعضی اوقات از نوشته هاتون درس میگیرم از سادگیتون پند میگیرم .بعضی وبلاگ هارو میبینم به جای اینکه از خلاقیت خودشون یا بچه هاشون بنویسند از خرید هایی که از خارج خریدند یا از دکوراسیون خونشون عکس میگیرن ونشون میدن ولی وبلاگ شما سراسر آموزنده است پر از انرژی مثبته پراز نوشته های خوبه .خیلی حرف زدم نهخودم خسته شدماگه دوست داشتید به وبلاگ دخملی من هم سر بزنید دخملی من مهمون نوازه


مامان محیا جون تو این نظر اینقدر ازم تعریف کردی که یک لحظه خجالت کشیدم تاییدش کنم.
اونجوری که فکر میکنی نیست.من فقط یه مادرم.مثل همه مادرا.
اینجا فقط از دلخوشیهام مینویسم و چیزایی که دلم میخواد دخترا از کاراشون و حرفای دلم بدونن.
لطف میکنی اگه همیشه بیای وبلاگمون خانوم!
وبلاگتون هم میایم.دختر این مادر حتما مهربون و مهمون نوازه!
مامان سونیا
28 شهریور 92 17:02
وای چه عالی من اگر از این مامانها داشتم هوس میکردم دوباره برم مدرسه خیلی خوشگلن عروسکها و بند پاکن ها و گلهای هدبند کلا همشون خوشگلن دستتون بی بلا
وای دخترک چقدره ناز با اون مقعنه قرمز خیلی بهش میاد
خدا رو شکر که حالش بهتره شده اون عکس پست قبلی رو دلتون اومد گذاشتید اینجا وای نگاهش کردم ها جیگرم براش کباب شد انقدر اعصابم خورد شد که خدا میدونه ببخشید انقدرم اینروزها توی کتابخونه سرم شلوغه که وقت کامنت گذاشتن برای دوستان رو هم ندارم تو رو خدا دیگه عکس اینجوری نگذاری ازش من قلبم با باتری کار میکنه از خندها و شادیهاس قشنگش بگذار تا ببینیم و شارژ بشیم




باید بدونه که روزهای سختی هم در زندگی داشته.
حالا ببین من چی کشیدم با دیدن این حال و روزش.
میدونم که همیشه لطف داری.با کامنت و بی کامنت!
مامان سونیا
28 شهریور 92 17:06
خصوصی بانو جان


دارم فکر میکنم چرا؟
نگار
28 شهریور 92 17:51
خداروشکر که حال دخترک خوب شد..خدایا صبر این مامانی رو بیشتر کن...آمین.
بند های پاک کن هم خیلی قشنگن...راهکار خوبیه.
همچنین عروسکا...خسته نباشی.


چه دعای خوبی کردی نگار جون.
این روزا صبر میخوام از خدا و توان مضاعف.
مامانی سارا
28 شهریور 92 18:49
سلام و خسته نباشید ایشا...جشن فارغ التحصیلی دخترای گل
امکانش هست اومزش عروسکای کیفو تو چل تیکه بذاری؟ واسه خودم می خوام البتهحالا شاید به کیف سارا هم اویزون کنم من عاشق جینگیلی های اویزون به کیفم .....


عزیز دلم.
این که کتاب رو معرفی کردم واسه این بود که مولفش راضی نیست به انتشار اینترنتی آموزشها.
وگرنه یاد دادنش برای من اصلا کاری نداره باور کن.
ولی برات شماره جلد کتاب رو حتما مینویسم.خیلی هم راحت و زود بافته میشه.
منم آویز کیف خیلی دوست دارم.
ولی خجالت میکشم بندازم به کیفم.
میگم از من گذشته حتما!
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
28 شهریور 92 20:26
خيييييييلى قشنگ بود
من از اون تلا خيلى خوشم اومد
ميشه يه جور ساده توضيح بدى درست كردنش رو ؟
خصوصى هم گذاشتم


خوب ما توی چهل تیکه آموزش قلاب رو از اول داریم.
اونا رو بخونی فکر نمیکنم مشکل داشته باشی.
اگه نشد بگو تا راهنمایی کنم عزیز.
عقیق
28 شهریور 92 23:33
معلم های دخترا نمیگن شما چقدر باسلیقه ايد؟!

بعد بقیه بچه ها دلشون نمیخواد؟

شروع مدرسه تو خونه شما چه ذوقي داره...

خداروشكر

خدایا دلخوشی و این شادی های ساده رو از كسی نگير...




نمیدونی عقیق جان این روزا چه ذوقی تو خونمونه.

خدا رو شکر که به همین چیزا دلخوشیم.

مگه خوشبختی غیر از اینه؟

ندا مامان یاسمین زهرا
29 شهریور 92 1:53
یعنی واقعا به من نمیاد دو کلوم حرف رسمی باکلاس بزنم؟


باور کن نمیاد.
به جان خودم.
اقلا بهت نمیاد با من اینجوری حرف بزنی!
خدا به دور!!!
خانوم خانوما
29 شهریور 92 4:07
چقدر خوبه که من با این وبلاگ و اون وبلاگتون آشنا شدم مامان مهربون
خدا دخترای دوست داشتنیتون رو زیر سایه ی پدر و مادر حفظ کنه


و چه خوبه که من دوستای خوبی مثل شما دارم.
ممنون از اینکه هستی!
مهلا
29 شهریور 92 13:17
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######


اون عکسی که خواستم نذاشتی برام؟
گریه کنم دلت بسوزه؟!!!
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
29 شهریور 92 14:38
آموزش اين مدل تل رو توى چهل تيكه ديشب گشتم نبود ...؟
اينم گذاشته بودين ؟


آموزش گلش رو گذاشته بودم.
کاملش رو توضیح میدم به زودی.
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
29 شهریور 92 14:39
بعدشم يه چيز ديگه ....
براى درست كردن چيزاى تزئنى مثل همين تل ، نخهاى نازكتر مى گيرى نه ؟ شماره ميلهاش چنده ؟


درسته عزیز.
نخ ایرانی متوسط بگیر با میل 3 یا 3/5.
از نخهای اکریل باف و کریستال میتونی استفاده کنی.
حسن آباد داره.همه رنگش رو.قیمتش هم 3000 تومنه.متراژش هم خیلی زیاده.
مامان مهسا
29 شهریور 92 16:20
سلام
نه خسته بانوي هنرهاي زيبا
نه خسته !!
خوشحالم كه دخترك خوبه
خوشحالم كه خودت خوبي و با دقت و حوصله اين كارها رو انجام دادي
دل خوشيها كم نيست ....
همينها دلخوشيند و ارامش و خوشبختي
راست گفتي مگر خوشبختي همينها نيست
زيرا تا دلت ارام و فكرت راحت نباشد دست و دلت كاري نميكنند


بانوی هنرهای زیبا!
یادم باشه اگه خواستم اسمم رو عوض کنم این اسم رو برای خودم بذارم.
خیلی اسم خوشگلیه!
آیا من دچار توهمم؟

دلخوشیهای من همین قدر کوچکند.
شاید دلم کوچک است!
شیدا
29 شهریور 92 19:05
من هنرمندتر از شما ندیدیم والا
خیلی عالیه،واقعا
من که هنوز تو بافتن اونایی که دور قوطی کمپوت میبافن موندم


کجا ایراد داری گلم؟
بگو کمکت کنم.
mAhyA
29 شهریور 92 21:21
عاشقتونم فقط همین !!!!!!!!!!!!!!!!!

و با تمام نظر "مامان محیا جون" موافقم

زیارتتونم قبول باشه...


آخه چرا انقدر تو مهربونی؟
چرا من رو انقدر خجالت میدین؟
مهسا
29 شهریور 92 22:29
قبول نیست من از اول می خوام برم مدرسه. زمان ما این چیزها نبود که ! اگر از این بند پاک کن ها داشتم اینقدر پاک کن هام گم نمی شدن.
(دقت کردین اگر ما با رنگ لباس های بچه های امروزی می رفتیم مدرسه، ریختن خونمون مباح بود؟ ولی من الان برای بچه های سرزمینم خوشحالم که دیگه می تونن رنگ های شاد به تن کنند)
ودر آخر دست شما درد نکنه مادر نمونه مثل همیشه گل کاشتین ایشالله بچه ها, سال تحصیلی سرشار از موفقیت را شروع کنند.


من بند پاک کن داشتم.ولی فقط یه رشته کاموا که از تو پاک کن رد شده بود و به گردنم آویزون می کردم.
رنگ مانتوهامون هم :
مشکی-طوسی-سرمه ای-قهوه ای
مقنعه هم همین طور.
جوراب فقط مشکی
کفش فقط تیره!
عاطفه
29 شهریور 92 23:58
گرفتی چی گفتم ؟




گرفتی چی گفتم؟!!!
سمیه
30 شهریور 92 1:56
افرین چه با سلیقه
کلا ادم دختر بچه که داره سر ذوق میاد منم برای دخترم تل بافتم


یعنی عکس هم داره؟
الان میام ببینم عکس داری یانه؟
کاش داشته باشی.
لی لی مامی آرشیدا
30 شهریور 92 2:09
واقعاازخودم خجالت کشیدم آفرین به کارهای زیباتون واینکه چه انرژی فوق العاده ای دارید


خجالت چرا؟
شما هم کارای زیبا و انرژی فراوان داری.ولی شاید توی یه زمینه ی دیگست.
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
30 شهریور 92 14:56
بالاخره با گذاشتن اين گلا تونستى من رو هم هيجان زده كنى تا براى تسنيم ببافم
خب حالا كى مى ذارى پستش رو ...؟
هيجانم مى خوابه هااااا ....!!!


چشم.
بذار این یکی دو روز بگذره حتما میذارم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
31 شهریور 92 9:22
کلا تو هرچی میبافی قشنگن.
مامان زینبم زیادی شلوغش کرده دیگه.
آیکون شروع کننده ی دعوا


الان من هم توی دعوا هستم؟
بگو من دستامو مشت کردم آماده ام!
مامان مهنا
1 مهر 92 12:45
بابا دست مریزاد


متشکرم دوستم!
دیگه این کارا چیه که میکنی؟
سنگین باش دختر!
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 8:39
خیلی خوشگل بافتیشون عزیزم


جدی خوب شده؟
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 8:40
خوشحالم که حال دختر کوچولوتون خوب شده
عزیزم رمز رو هم برات تلگراف زدماگه دوست داشتی بیا


اومدم و خوندمت.
ولی هنوز نظر نذاشتم.
ممنون از رمز.
❤دو نیمه قلبم❤
3 مهر 92 23:03
کامنت این پستم کووووووووووووووو؟


همین جاست حتما دیگه.