دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

روز جوجه شماری!

1392/10/5 20:48
نویسنده : مامان دخترا
936 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

امروز آخرین روز از پاییز سال 1392 است.

روزی که دیگر در زندگیم تکرار نخواهد شد.

یلدا همیشه برایم عزیز بوده و قشنگ.

به همان نمیدانم چراهایی که عید نوروز عزیز است و تحویل سال و ماه رمضان و روزهای تولد و سالگردهای ازدواجی که من زودتر از خود زوجهای جوان دور و برم خبر رسیدنش را می دهم و ذوق رسیدنش را می کنم.

امروز را ، روز آخر پاییز را در حالی می گذرانم که داریم آماده می شویم می شویم برای رفتن به خانه مامان ، برای مهمانی شب یلدای خانوادگی امشب.

در حالی که دخترک دستی به استکان چای صبحانه دارد و دستی به "عزیز" ! و مدام در گوش عزیز می گوید:"تو بدی ، بدی ، بدی!.....نههههههههههههه!.....تو اوبی!اوببببببب!"

در حالی که دخترکم روزهایی را می گذراند که مدام در حال خط و نشان کشیدن برای ماست و قهر کردنهای بی دلیل ؛ شاید برای اینکه بگوید من هم هستم.مرا هم دریابید...

در حالی که دختر دومی ام امروز قرار است حرف "اِ " را یاد بگیرد و در دو روز گذشته چندین و چند بار تکرار کرده که بعد از یاد گرفتن این حرف ، دیگر مثل قبل صدا روی کلمات نمی گذارند.چون سوادشان بالا رفته است!!!

در حالی که دختر بزرگه در روزهای عجیب و غریبی به سر می برد که سر در گمم کرده است.که حوصله می خواهد توصیفش.و آنقدر تکراریست و تکراریست...به اندازه خانه هایی که نوجوانی در آنها هست.

در حالی که همسر در روزهای نه چندان  خوب و نه چندان بد به سر می برد.

روزهای عملی کردن یک تصمیم در جهت پیشرفت...ان شاالله!

و در حالی که شاید در این تصمیم ، شغلی جدید هم برای ما دست و پا بشود و فعال تر شویم ، اگر خدا بخواهد.

و از همه مهمتر ؛

روز آخر پاییز 1392 دارد می گذرد در حالی که من "رگ قولنجم "به شدت گرفته است و با وضعیت اسفناکی به سان آدم آهنی به صفحه مانیتور و اطرافم نگاه می کنم.

خدایا این روز را برای همه خوش بدار و دل همه را شاد کن.

الهی آمین...

 

شنبه 30 آذر 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

منصوره مامان زهره
30 آذر 92 12:20
برا پست قبلی: عزیزم اگه انرژی کم آوردی کافیه لب تر کنی هرکدوممون یه پیاله بدیم ظرفت پر میشه! این از انرژی اولی که من می دم
مامان دخترا
پاسخ
من با این دوستای خوب انرژی کم میارم یعنی؟
مامان مهنا
30 آذر 92 16:02
یلداتون مبارک
مامان دخترا
پاسخ
برای شما هم مبارک باشه.
مامان سونیا
30 آذر 92 19:22
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم که همیشه توی مناسبتها به فکرمی و شرمندم می کنی.
مامان یاسمین زهرا
1 دی 92 3:05
خسته نباشیی خواهر،همیشه سلامت و شاد باشید همگی انشاا...
مامان دخترا
پاسخ
سلامتی برای همه ان شاالله!
miss~ava
1 دی 92 20:34
سلام من یه کدسازم اگه به خواید براتون کددرست می کنم شرایط سفارش هم لوگو+لینک هست اگه می یاید حتما بگید راستی دخمل آخری خیلی عسیسه!
مامان دخترا
پاسخ
از پیشنهادت ممنون. سر می زنم حتماً.