دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

یلدای 92

1392/10/5 20:48
نویسنده : مامان دخترا
1,818 بازدید
اشتراک گذاری

یک یلدا مثل هر سال و متفاوت از هر سال.

در جمع خانواده ام و در خانه مادر و پدرم.

خانواده های من و دو خواهرم و برادرم و البته پدر و مادرم.

 

 

 

 

 

 

و دخترها:

 

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

یکشنبه 1 دی 92

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

خدایا بزرگترهامون رو ازمون نگیر.

الهی آمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 2:46
چه خبره .ماشالله همیشه خوش و دور هم باشید. به من سر بزن
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 دی 92 3:00
پس دختر بزرگه کو؟ دل طهورا براش تنگ شده.
مامان دخترا
پاسخ
دعا کن بیایم مشهد یا شما بیاین خونه ما و دیدارها تازه بشه.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 دی 92 3:01
همیشگی باشه شادی هات عزیز دل من. سفره وخوردنی هاتونم حسابی خوش رنگ ولعابه و سرشار از بوی زندگی وصمیمیت خونه... . مستدام باد.
مامان دخترا
پاسخ
یاد تو هم بودم. باورت میشه؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
2 دی 92 12:02
الهى آمين ...
خانوم خونه
2 دی 92 15:27
خداروشکر که خوش بودید
مامان دخترا
پاسخ
ایشالا همه دلها همیشه خوش باشه.
خاله فریبا
2 دی 92 17:10
یلداتون مبارک شاد سر بلند باشین
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیز.
مهسا
2 دی 92 19:49
دعای قشنگی کردید، خدایا از هیچ خانه ای بزرگتر ها را نگیر. روزها و شبهای زمستانتان به شادی
مامان یاسمین زهرا
3 دی 92 0:51
الهی آمین
آشنای غربت نشین
3 دی 92 9:24
چه جالب پایه ثابت آشپزخونه همه مامانا رادیو ضبطه . مامان من یه دوبانده بزرگ رو کابینتشهه . از همونایی که کاست میخوره . البته فقط از رادیوش استفاده میکنه . برای سلامتی همه مامانا صلوات .
مامان دخترا
پاسخ
الهم صل علی محمد و ال محمد
مامان مهنا
3 دی 92 17:23
به به ب این میگن یلدا
مامان محمد و ساقی
3 دی 92 20:23
سلام یلداتون مبارک ایشالله همیشه جمعتون شاد باشه و بهتون خوش بگذره
مامان دخترا
پاسخ
ممنون از دعای زیبات.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 دی 92 0:59
آره که باورم میشه. بس که منو دوست داری.
مامان دخترا
پاسخ
شک نکن عزیزم!
مامان زینب
5 دی 92 10:03
واااااااااااای من که کلی حسودی کردم با اجازه!!!چون امسال خیلی بی مزه بود
مامان دخترا
پاسخ
به چی حسودی کردی گلم؟ به یلدای ما؟ شما اختیار دار مایی. میتونی حسودی هم بکنی. گردن ما از مو باریکتر!
2 عـــدد وروجـــکــــ
6 دی 92 21:55
یلداتون مبارک ایشالله سالیان سال یلداتونو کنار بزرگترها بگذرونید
مامان دخترا
پاسخ
ان شاالله!