دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

ژاکت رنگی رنگی

1392/11/5 20:36
نویسنده : مامان دخترا
2,502 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره پس از مرارتهای فراوان ،

و وقت بسیار کم ،

و کلی حرص خوردن از اینکه چرا وقت نمی کنم مثل قبل بافتنی ببافم؟

و اینکه چرا هر چه می دَوَم به کارهای دلخواهم نمی رسم ،

سر انجام ژاکت دختر بزرگه را بافتم و تمام شد.

و این شد آنچه که یک بار بافتم و شکست سختی خوردم و دوباره شکافتم و دوباره بافتم:

 

 

با نور فلاش:

 

 

 

و بر تن صاحبش:

 

 

 

تزیین ساده ی روی کار:

 

 

 

بافت سر آستینها و پایین لباس ، همان بافت پلیسه است که در وبلاگ چهل تیکه آموزش دادم.

پروژه بعدی یک شال گردن گیسباف مشکی رنگ است که اگر خدا بخواهد دارم برای خودم می بافم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهنا
5 بهمن 92 21:59
عاقا ما میایم اینجا افسرده میشیم چون خوشمان میاد ولی نمیتونیم بدرستیم
مامان دخترا
پاسخ
آقا ما دلمون برای شما رفته دربست! مخلصیم!
سمیه مامان گل دخترا
5 بهمن 92 23:26
مثل همیشه بسیار زیبا.... خوش بحال دخترا با همچین مادری ی ی ی
مامان دخترا
پاسخ
خوش به حال من با چنین دخترهایی!
سمیه مامان گل دخترا
5 بهمن 92 23:30
در ضمن ؛دلم، دیدن روی ماه دختر بزرگه رو خواست...
مامان دخترا
پاسخ
خوب ما هم دیدن روی ماه بچه های شما رو میخواهیم. چه کنیم؟
محدثه
6 بهمن 92 8:48
سلام خیلی قشنگه مبارکش باشه.اتفاقا من چند روزه دنبال یاد کرفتن مدل حلقه استینشم کاش میشد اموزش بدین
مامان دخترا
پاسخ
چشم. میذارم تو چهل تیکه
فاطمه
6 بهمن 92 11:03
من چند تا پست دیر رسیدم...
مامان دخترا
پاسخ
اووووووووووووووووووووووووووووووووووه خیلی اندازه دلتنگی من برای تو!
همکلاسی
6 بهمن 92 13:57
سلام و عرض ادب مطالب وب شما بسیار زیبا و مفیده به بنده ی حقیر نیز سر بزن
مامان دخترا
پاسخ
ممنون از لطفتون. به روی چشم!
مامان یاسمین زهرا
8 بهمن 92 1:28
مثل همیشه عالی برازنده دختر خوشگل و مهربون
قطره
10 بهمن 92 17:44
اینقده منو نحرصون لدفن..... یعنی چی هی میای هنرنمایی میکنی... نمیگی ما دپرس میشیم هیچی بلت نیستیم.....
مامان دخترا
پاسخ
انقدر می حوصونمت تا همه ی اینا رو ببافی!
قطره
10 بهمن 92 17:44
خانوم اجازه ...قرار بود اموزش اون لباسای کیتی رو واسمون بزارین... چی شد پس
مامان دخترا
پاسخ
coming soon...
طاهره سادات
14 بهمن 92 13:09
سلام. خسته نیاشید از این همه بافتنی های قشنگی که بافتین. یه سوال؟ آرشیو لباسای بافتنی تون که تو قسمت پست ثابت گذاشتین کامل نیس. میخواستم اون لباسه که طرح سفید صورتی پیشی بودو ببینم. حالا که پستای قبلی تون رمز دارن چطور میشه دیدش؟ ممنون میشم
مامان دخترا
پاسخ
فکر کنم اونو هنوز اضافه نکردم. به روی چشم اضافه می کنم.
فاطمه
21 بهمن 92 11:27
من حس می کنم یه سوالایی پرسیده بودم توی این پست اما تایید نشده یا اینکه اصلا نفرستادم؟
مامان دخترا
پاسخ
باور می کنی هنوز فرصت نکردم که دونه ها رو بشمارم؟ به چشم. برات تعدادش رو می نویسم.