دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

دختر با سواد من !2

1392/12/4 2:08
نویسنده : مامان دخترا
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

دختر دومی با سرعت رو به با سواد شدن می رود و در هر فرصتی با سواد نصفه و نیمه اش می نویسد و می نویسد و می نویسد!

امشب که دفتر مشقش را چک می کردم برای امضای تکالیفش ، با این نوشته روبرو شدم و بی انصافیست اگر نگویم که خستگی ام در آمد.

هر چند که با غلط املایی می نویسد.

ولی برایم این مهم است که می نویسد!

 

 

ترجمه ی نوشته:

خدا ممنونیم از نعمتهای خوب!

از طرف...

 

و ابراز احساساتش به گلها:

 

 

ترجمه ی نوشته:

این گل برای من خیلی عزیز است.

فلش پایین

مصنوعی و شل و ول قرمز!

 

که البته خواهر جانشان پیش دستی کرده و غلط هایش را گرفته اند روی شیشه ویترین.

و میزان عزیز بودن این گلها به حدیست که دختر دومی از زوایای مختلف از این گلها عکاسی نموده است و این نمونه ای از عکاسی دخترم:

 

 

 

و سومین نوشته مربوط به لیستی است که برای خرید از فروشگاه می نوشت.

 

 

ترجمه ی نوشته:

 

کره-پودر لباسشویی-ماکارونی-کنسرو قیمه-قرمه سبزی-سس-عصاره-شامپو-صابون-

خوراکی-نسکافه-شکلات-عدس-تخم بلدرچین-تخم مرغ-کباب لقمه-تن ماهی-ناگت

 

این هم از دختر با سواد من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

:)
4 اسفند 92 17:52
اون صفحه های جدا گانه (بافتنی) رو گذاشتی که من دلم بسوزه که بلت نیستم؟؟؟؟؟ بعضی هاش که خیلی خوشملن رو آموزش بده دیگه!!!
آشنای غربت نشین
5 اسفند 92 0:42
یادش بخیر یاد بچگیای خودم افتادم . نمیدونم چرا یاد این موضوع افتادم که همیشه فکر میکردم آدامس درخت داره و همیشه آرزو میکردم که یه درخت آدامس داشته باشم و جالب اینکه خواب درخت آدامس رو هم میدیدم .
مهسا
6 اسفند 92 20:32
چقدر خوبه که می نویسه و جالبه که خوب می نویسه
مامان دخترا
پاسخ
همش در حال نوشتنه!
مامان زینب
8 اسفند 92 7:53
خیلییییییییییییییییییی با حال بودااااا خیلیییییییییییییییییییییییی
نفس
12 اسفند 92 1:57
سلام اول از همه دختر گلتو بجای من ببوس که اینقد قشنگ مینویسه خدا برات نگهش داره ،وب خیلی خوبی داری بهم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان دخترا
پاسخ
وبت رو دیدم. خیلی عالیه. ان شاالله روز به روز پر بار تر بشه و ازش استفاده کنیم. ار لطفت هم ممنون.
ارلا
20 فروردین 93 22:36
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جونم خوشکلم خوشحال میشم پیش منم بیای
مامان دخترا
پاسخ
چشم حتما!