دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟! (2)

1393/1/23 10:10
نویسنده : مامان دخترا
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

در تعطیلات ، بعد از بافتن عروسک ،باز هم وقت آزاد داشتم و مدتی بود برای بچه ها می خواستم کیف تبلت بخرم.

از سوی دیگر دو سه سال قبل دو عدد کاموای پیله ای یا پفکی یا سوسیسی ( هر کس اسمی می گوید!) خریده بودم که یکی برای لباس دختر دومی مصرف شده بود و یکی دیگر مانده بود.

من هم از فرصت استفاده کردم و شروع کردم به بافتن کیف تبلت!

از انجا که کاموا به هر دو تبلت نمی رسید ، پشتشان را کاموای ساده بافتم.(ولی دو لا)

و این نتیجه ی کار کمی مفید من:

 

 

 

 

 

در جهت قاطی نشدن کیف ها دکمه هایشان را دو جور انتخاب کردیم از سبد دکمه های نیمدارمان!

و این هم نوع بافت:

 

 

 

 

 

شاید ارزش مادی نداشته باشد

اما  برای روحیه ام مفید بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سميه مامان گل دخترا
23 فروردین 93 15:27
خيلى هم خوب. همين كه كار دست خودتون هست وپول بيخود تو جيب چينى ها نكرديد يه دنيا مى ارزه
مامان دخترا
پاسخ
اینم یه نظره که بهش دقت نکرده بودم!
سنبله
24 فروردین 93 22:17
سلام وبلاگتون به ادم روحیه میده ممنون کارای هنریتون هم خیلی قشنگن.
مامان دخترا
پاسخ
آخ که نظر تو هم چقدر به من روحیه داد!
نگار
25 فروردین 93 9:37
مامان دخترا
پاسخ
آخ من هزار تا
مامان زینب
28 فروردین 93 9:11
این که گفتی برا روحیه جالبه همیشه اون پستی که نوشته بودی :من یک زنم و یک مادر ممکنه بعضی کارام موده باشه ولی شاید چند رج بافتنی حال مو بهتر کنه پس ترجیح میدم ببافم تو ذهنمه موفق باشی رفیق
مامان دخترا
پاسخ
رفیق به تو میگن که پستای منو با دقت خوندی و یادته!
2 عـــدد وروجـــکــــ
29 فروردین 93 1:57
خیلی قشنگ شده ممنون از اینکه عکسشو برامون گذاشتی تا ما هم ایده بگیریم
مامان دخترا
پاسخ
قابلی نداشت. با هنرمندی خودتون خیلی بهتر از این هم میشه بافت!
بهار
2 اردیبهشت 93 0:38
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم سال 93 کودکانه با امکان قراردادن عکس کوچولوتون در تقویم. و تقویم کاملا سفارشی سال 93 با عکس کوچولوتون.
مامان آیلا
2 تیر 93 12:16
دستتون واقعا درد نکنه کارهای هنری بسیار زیبایی انجام دادید . مخصوصا ماجرای کیف و کت . اما حیف که برخی از پستهاتون رمزدار هستش و اگه همراه با آموزش بود عالی عالی بود
لیلی
7 تیر 93 3:16
خوش به حال دخترها که سه تایی با هم بهشون خوش می گذره