دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سرِِ خاک!!!

1393/2/4 18:19
نویسنده : مامان دخترا
738 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر به خاطر کاری با دخترک و دختر دومی رفته بودیم بیرون.

بنا بر اتفاقی که افتاد و رفتاری که دخترک داشت به دخترک  گفتم:"الهی بمیره مامانت برات!"

دختر دومی خیلی جدی در حالی که از شیشه ماشین بیرون را نگاه می کرد گفت:

"مامان جان حالا نَمیر!من فعلاً به کمکت احتیاج دارم!"خمیازه

و بعد از آن هم در کمال خونسردی گفت:

" تازه راه هم دوره ، نمیتونیم هی هر روز بیایم سر خاکت!"تعجب

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

ماه قبل عمه ها با هم دست به یکی کرده بودند و با دختر دومی شوخی می کردند.

دختر دومی هم کاملاً جدی از خودش دفاع می کرد.

و در آخر در جواب عمه بزرگه گفت:

"بعداً سر خاکتون هم نمیام.

اگه بیام یه ذره هم گریه نمیکنم!!!"

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

وقتی که قصد داشتیم با همسر سر کارمان برویم ، دخترک به شدت جیغ می زد و گریه می کرد که من را هم ببرید.

و عمه تلاش می کرد تا آرامش کند.

دختر دومی می گوید:

"دخترک جان!این طرز گریه کردن فقط به دردِ سرِ خاک مامان مَلی (مادر بزرگ تازه در گذشته ی من )  می خورد!!!!

 

 

همیشه همین طور است.

دختر دومی در سکوت کامل بیشترین تاثیر را از هر اتفاقی می گیرد.

مثل همین فوت مادر بزرگ که هنوز فراموش نکرده است!

 

 

پی نوشت:

عمه های دختر ها از جنبه ی بسیار بالایی برخوردارند و با شوخی ها و حاضر جوابی های دختر ها ناراحت نمی شوند.

و تازه همین حاضر جوابی ها برایشان می شود دستمایه ی شوخی های بعدی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
5 اردیبهشت 93 1:01
اين لپ دختر دومى رو از جانب ما يه گاز بگير ...!!! چه قدرم جدى گرفته قضيه رو !!
مامان فاطمه
6 اردیبهشت 93 1:24
خيلييييي خوش سر و زبونه اين فسقليييي !
مامان کیمیا
7 اردیبهشت 93 1:20
وای عزیزم.دختر دومی چقدر شیرین حرف میزنه .من که کلی خندیدم .خداحفظش کنه
امیر مهدی و عمی
7 اردیبهشت 93 13:52
سلام وبلاگ بسیار خوبی دارید به ما هم سر بزنید
❤مامان محمد و ساقی❤
8 اردیبهشت 93 15:47
چه باحال البته ببخشیدا