دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کاردستی آوا

1392/9/16 1:35
نویسنده : مامان دخترا
11,974 بازدید
اشتراک گذاری

دختر وسطی مشغول یادگیری آواها و حروف است.البته صدای حروف.هر روز که حرف یا صدای جدیدی یاد میگیرد در خانه از چیز هایی که با آن آوا شروع میشود یا تمام میشود نقاشی میکشد.

این نقاشی شروع کلمات با   آ   است

 

 

این هم نقاشی که با صدای    او    تمام میشود.

 

 

 

یلدا هم در راه است.برای بچه ها کمی خوراکی خریدم.همه چیز ولی از هر چیز کمی!شاید برای شب یلدا برادر شوهر و خواهر شوهرم که هنوز خانه هستند را دعوت کنم.

 

میخواهم ژله درست کنم.امشب هم دارم برای فردا ژله درست میکنم تا دخترک ببرد پیش دبستانی.نمیدانم خوب می شود یا نه؟

کت بافتنی بچه ها هم تمام شد.تزیینات کت دختر وسطی را انجام دادم و امشب هم تزیینات کت دخترک را انجام میدهم.یکی از لنگه های دستکش دختر بزرگه و نیمی از لنگه دوم را بافته ام.اگر خدا بخواهد امشب تمامش میکنم.

 

 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)