دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

اینستاگرام...

1394/2/4 23:37
نویسنده : مامان دخترا
2,191 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از حدود یک ماه و اندی دوباره موفق شدم که بنویسم.

نه اینکه میلی برای نوشتن نباشد.که دلم پرمی کشید برای دوستانم در اینجا.

اما به هر حال باید پذیرفت که این روزها شبکه های اجتماعی گوشی همراه بیشتر و بهتر در دسترس هستند برای حرف های دل!

اما از آنجا که اینجا را از ابتدا برای دخترهایم نوشتم ، دوست دارم این رسالت را به پایان برسانم.

و برای آن دسته از دوستان که دسترسی به فضای مجازی هم دارند ، آدرس و آی دی اینستاگرامم را هم می گذارم تا اگر مایل بودید در ارتباط باشیم ، راهی باشد بینمان...

 

https://instagram.com/mehrbano0o0/

آی دی:

mehrbano0o0

پسندها (1)

نظرات (1)

سنبله
5 اردیبهشت 94 14:41
سلام خانم خانما ..خوبین؟چه عجب ...اومدین بالاخره...دلم براتون تنگ شده بود.