دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کلاه کفشدوزکی

1392/9/16 1:43
نویسنده : مامان دخترا
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

کلاه کفشدوزکی دخترک را هم تمام کردم.روز سه شنبه که میخواستم به مهمانی بروم سرش کردم و فهمیدم کمی تغییرات میخواهد.البته عکس با تغییراتش را هم میگذارم.این کلاه و قیافه مربوط به اولین دقایق بیداری دخترک است!

 

 

 

 

 

این ساعت را هم چند وقت قبل بافتم.همین طوری تزیینی برای دختر ها

 

 

niniweblog.com

روز یکشنبه اول بهمن تولد دختر دومی هست.میخوام امسال علاوه بر جشنی که توی خونه خواهم گرفت براش توی کلاس هم یه تولد کوچولو بگیرم.این جند سال که دختر دومی به مهد می رفت هر سال تولدش توی ماه محرم و صفر بود.حالا انگار تولد گرفتن توی کلاس براش آرزو شده.یه کیک کوچولو میگیرم و خوراکی و یه کادو.خودش خیلی خوشحاله.فردا قراره ببریمشون هم کمی لباس برای سه تاشون بخریم و هم وسایل دختر دومی رو.وسفارش کیک.همش میگم کاش خودم بلد بودم کیک درست کنم.یه کیک درست و حسابی.

 

niniweblog.com

 

 

دیروز دخترا رو بردم و موهاشون رو کوتاه کردم.کوتاه کوتاه.انگار خدا دنیا رو بهشون داده.دیگه از این موشونه کردن صبح و بستن و جز زدن برای اینکه در طول روز موهاشون مرتب باشه راحت شدم.موهای دخترک راهم خودم کوتاه کرده بودم و دیگر نبردمش.حالا دخترها دایما در حال حالت دادن به موهایشان هستند و تحویل گرفتن خودشان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 دی 91 0:24
کوتاه کوتاه؟ دلت اومد؟
من دلم نمیاد...


خودشون خواستند.من چکاره ام؟
مامان سجاد*ساجده
28 مرداد 92 21:36
این کلاه کفشدوزکی خیلی قشنگه ایکاش دستور بافتشو میزاشتی
من عاشقش شدم


چشم عزیزم.میذارم حتماً!