دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تولد شش سالگی

1392/9/16 1:45
نویسنده : مامان دخترا
1,602 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه تولد دختر دومی بود.اما نتوانستم برایش بنویسم.

صبح لباسش راتنش کردم و راهی مدرسه شد و من هم به کارهایم رسیدم تا ساعت یک ربع به ده که با وسایل و کادو رفتم مدرسه و از آنجا رفتم برای آوردن کیک.

کیک را تحویل گرفتم و با برداشتن وسایل از ماشین به کلاسشان رفتم.تولد خوبی بود.کنار دوستان و معلم و البته دختر بزرگه هم که زنگ ورزشش بود به کلاسشان آمد و خلاصه فقط دخترک کم بود که پیش عمه ماند تا در کلاس تنگ و پر از میز و نیمکت اذیت نشود.

شب هم خواهر بزرگه برایش تولد خانگی و خودمونی برگزار کردو کیک مختصر و خوراکی و بساط لباس عروس و کفش پاشنه بلند و آرایش و بزن و بکوب خواهرها به راه بود.شب خوبی بود.خواهر بزرگه یک دفتر و مداد و برپسب کادو داد و خواهرک یک بسته سر مدادی انگری برد.

و این هم عکسها:

خوراکی هایی که برای بچه ها آماده کرده بودم

 

 

 

کیک تولد مدرسه

 

وسایل و کادو

 

 

 

هدیه تولد

کادوهای دوستان مدرسه

 

 

کیک تولد خونه

 

 

 

خوراکی خونه

 

 

واین مداد که از طرف یکی از دوستاش و از توی کیفش کادو داده شد و من نمیدونستم قبول کنم یا نه؟ولی کلی قربون صدقه مهربونیش رفتم.

و این هم صاحب تولد

 

ودخترک در حال خوردن پفک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا
3 بهمن 91 20:19
من قوربون صاحب تولد بشم


خدا نکنه!
الکی!!!

ستاره زمینی
4 بهمن 91 18:20
سلام به 3خواهر گل و مامان مهربونشون.
عزیزمکیک مدرست خیلی خوشگل بوده مبارکتباشه 6سالگیت انشالله 126 سالگیت عزیزم.
نازی دختر کوچیکه ماشالله.


سلام عزیزم.ان شااله شما هم موفقیت دخترت رو ببینی.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
6 بهمن 91 15:16
مبارک باشه ایشالا.عزیز وسربلند باشه همیشه.
آها.پس کادوش این بود. خوشگله.


گفتم که صبر...
گر صبر کنی...
انشااله تولد صد سالگی طهورا گلی
مامان زینب
9 بهمن 91 1:42
بالاخره چشم ما به جمال دخترانتان البته فکر کنم تاالان دوتاشون روشن شد تولدش مبارک باشه
گهوارشم مثل مال زینبه چند خریدی؟


عزیزم چه عجب ؟
دلم برات تنگیده بود.
مگه رمز پست پالتو رو برات نفرستادم؟اگه آره پس اون یکی رو هم دیدی دیگه!حالا نظر؟
اون مورد هم 18000
آیکون یه مامان فخر فروش!!!