دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عروسک بافی

1392/9/16 2:01
نویسنده : مامان دخترا
5,299 بازدید
اشتراک گذاری

یک سالی هست که دو تا از کتابهای عروسک بافی خانم مستعلی رو از حسن آباد خریدم.ولی فرصت بافتن نبود.فقط یک ساعت از روی دستورش بافتم که قبلا عکسش را گذاشتم.

 

 

تا اینکه خواهر شوهر جرقه بافت را زد و اولین عروسک بزرگ را بافت:

 

 

 

وبرای عید نوروز که باهم بودیم در مسافرت تصمیم گرفتیم یکی دیگر از عروسکها را شروع کنیم و ببافیم.

البته من یک سارافون هم برای دخترک می بافتم که از بس خواهر شوهر گرامی تکرار کرد که هنوز عروسک را نبافتیم و کی می بافیم من سارافون را نیمه کاره گذاشتم و عروسک را شروع کردیم.

و این شد نتیجه عروسک من:

 

 

 

رنگها را تا حدودی تغییر دادم.

*عروسک خواهر شوهر هنوز در دست احداث است.بعد از کامل شدن عکسش را میگذارم!

 

**دو پست پایینتر طرز بافت یک مدل کلاه را نوشته ام برای دوستانی که تمایل دارند استفاده کنند خصوصا دوستم نرجس خاتون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سميه مامان گل دخترا
16 فروردین 92 12:39
خيلى قشنگن. خانم هنرمند سفارش هم ميپذيريد؟؟؟؟؟؟
ما هم دلمون خواست.....


هدیه می دهیم خانوم!
سميه مامان گل دخترا
16 فروردین 92 16:29
خانومى سايز اين عروسك ها چقدر به نظر خيلى بزرگه


حدود 30 الی 40 سانت.البته آدم برفی بلند تر از زن دستفروشه!
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
17 فروردین 92 0:31
خییییییییییییییییلی زیباست خوش به حال دخملا با این مامان با سلیقه


قابل شما و فاطمه حلما رو نداره!
مامان سونیا
17 فروردین 92 10:12
وای چقدر قشنگن این عروسکها چقدر شما با سلیقه و خوش ذوقی خانمی نمیگی اینها رو میزاری اینجا کی حالا جلوی اب از دهان راه افتاده من رو بگیره خوب منم خیلی دلم میخواد از این هنر ها داشته باشم برم به کی بگم که من بی هنرم ولی عاشق هنرم من دلم خواست حالا چیکار کنم


مامان سونیا جون حتی اگر فقط ساده بافی و کمی کم و زیاد کردن بلد باشی میتونی کتابش رو بخری و ببافی.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 فروردین 92 15:47
سلام بانو جان.
چه قشنگ... مخصوصا انتخاب رنگ ها.
من اینقدر از اون رنگ سبز کفش آدم برفی خوشم میاد...یعنی محبوب ترین رنگ از چشم من،یه سبز اینجوریه.
دستت درست.
منم قبل تولد طهورا واسش عروسک بافتم. الانم خیلی دوستش داره...


اره.منم دوست دارم اون رنگ رو.ولی اسم رنگ سبزش رو نمیدونم.از سدری تیره تره.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 فروردین 92 15:47
الان یادم افتاد من قرار بود عکس یه چیزایی رو واست بذارم!


حالا خیلی چیزا یادت می افته خانوم جان!
مامان تسنیم سادات
17 فروردین 92 17:29
واقعا احسنت داره
خیلی قشنگند دستتون درد نکنه از دیدنشون سیر نمیشم
چه رنگایی هم استفاده کردین


قشنگ میبینی خانوم.البته فقط ساعت و آدم برفی کار منه ها!


مهسا
17 فروردین 92 19:25
نمی گیدما با دیدن این عکسهای هنرهای شما هی به بی هنری خودمون لعنت می فرستیم. خوش به حال شما که این همه هنر دارید,خوش به حال خاندان شما که شما را دارند. خدا شما را به خانواده تون و خانواده را به شما ببخشه


مهسا جان میشه یه جلسه اضطراری با خاندان و خانواده من بذاری و اینا رو براشون بگی؟!!!



مامان محمد و ساقی
18 فروردین 92 1:48
بسیار عالی


آیکون خجالت کجاست؟
مریم
18 فروردین 92 19:28
خیلی زیبا شده خسته نباشید مامان جان


متشکرم از روحیه دادنت مریم جان.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
19 فروردین 92 15:59
اِوا !
من این پست رو دوبار خوندم،اما تازه اسمم رو اینجا دیدم!


نرجس جان پیر شدی رفت!
نگار
20 فروردین 92 2:36
از اینا هم میخوام.
خیلی قشنگه...
منم دوست دارم یاد بگیرم


کتابشو بگیر و بباف.آسونه.
لیلا جواهری
25 فروردین 92 18:07
سلام من مامان دو پسر کان هستم. آراد و آرین کوچولو. و مثل شما عاشق بافتنی و مخصوصا عروسک بافی. کارهاتون خیلی قشنگ بود لذت بردم.


سلام عزیزم.اومدم وبلاگت.ولی انگار کاراتونو نمیذارین.نه؟
دوست داشتم ببینم.
مقدم
29 فروردین 92 15:37
سلام خانمی وبلاگ بسیارزیبایی دارید بافتنی هاتون عالیه افرین




سلام.خوش آمدی به وبلاگمون.حتما سر فرصت وبلاگ زیباتون رو میبینم.عاشق روبان دوزی ام!


مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 10:15
بابا فعاااااااااااااااااال
بابا هنر مند
بابا پنجه طلا


بازم که شرمندم کردی.
بابا مشوق!