دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

خرید کاموا

1392/9/16 14:12
نویسنده : مامان دخترا
7,636 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم خرید نخ کاموا.رفتم حسن آباد.

و تا توانستیم با خواهر شوهر نخ رنگی رنگی خریدیم.

من رنگهایی که کم داشتم خریدم و خواهر شوهر هم رنگهایی که نداشت.و تعدادی رنگهای مشترک!

 

 

این نخهای رنگی رنگی برای ادامه عروسک بافی و گل سر بافی و ...

 

 

این هم نخهای شال که برای خودم و مامان و زن داداش خریدم.

هر کداممان چندتا!

جز دو تا هفت رنگها که برای بچه ها خریدم بقیه را نمیدانم قسمت چه کسی می شود!

 

 

این کامواهای طلایی را خریدم تا رومیزی ببافم و در صورت عدم نیاز در آینده(انشااله!)بشکافم و یک بلای دیگری سرش بیاورم!

 

 

این کاموای رنگی را هم خریدم برای دخترانم که هوس ساق دست رنگارنگ برای سال بعد کرده اند.

 

 

و این هم کتابهای جدید برای ادامه پروژه عروسک بافی.

دو جلد هم خواهر شوهر ابتیاع نمودند.

تا کِی بافته شود خدا عالم است!

 

 

امروز در نخ و رنگ و کاموا غرق بودم و کیف میکردم.

با دیدن هر کاموا یاد یکی از دختر ها می افتادم و یک لباس به تنشان میبافتم در خیالم!

کاش میشد همه را بخرم و کاش می توانستم همه را ببافم!

جای همه خالی!

 

♦ همه را سر فرصت و در صورت بافته شدن همین جا میگذارم حتماً!

♦♦سارافون دخترک تمام شد و معطل دوخته شدن دکمه اش است!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا
28 فروردین 92 22:04
وای چقدر رنگ! خوش به حال دختران شما


چقدر کم پیدایی مهسا جان؟!
مامان تسنيم سادات
28 فروردین 92 23:43
وااااااى چقدر كاموا ...
چقدر قشنگن ...
از اون چند رنگه ها خيلى خوشم اومد
مبارك باشه خيلى دوست دارم بافته شده شون رو ببينم... ببينم اون طلاييه چه جورى ميشه ..
حسابى كيف كردين با خريد كاموا


حسابی حسابی!
دعا کن خدا یه وقت گسترده بهم بده که به همه کارام برسم!
مانلی مادر باران
29 فروردین 92 0:22
حض میبرم از اینکه با علاقه و پشتکار به بافندگی می پردازی همیشه موفق باشی


بابا بیا تو هم آلوده بافتنی شو با هم کیف کنیم.
مامان سونیا
29 فروردین 92 13:36
به به بانوی باسلیقه چه کامواهایی خانم چشم انتظارمون نذاری ها تند و تند ببافشون و نتیجه کاررو بگذار ببینیم موفق باشی


حتما!رجوع شود به التماس دعاهای قبلی
سميه مامان گل دخترا
31 فروردین 92 15:21
راستى مامان دخترا اين كاموا رنگى ها هم خيلى خيلى قشنگن. اى كاش نزديك هم بوديم،يه چشمه از اين هنر هارو ياد من مى دادى.


شاید به زودی یادت دادم خانومی.
سميه مامان گل دخترا
31 فروردین 92 16:01
سلام. مامان دخترا يه پست جديد گذاشتم. ممنون ميشم بريد بخونيدش و راهنماييم كنيد.



اومدم عزیزم.نمیدونم نظر من به دردت می خوره یا نه.اما خوب نظره دیگه.
مامان ماهیار
1 اردیبهشت 92 9:50
هر روز به وبت سر می زنم خیلی قشنگه به من هم عروسک بافی را یاد بده
دوستت دارم


هر روز یه نشونه ای نظری چیزی میذاشتی با هم دوست میشدیم خانوم.
پسر گلت رو هم دیدم.
خوشحالم که اومدی.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 اردیبهشت 92 1:16
میبینم که از همون مارک های ما رفتین خریدین! اکلیل بافت. اون تک رنگها رو میگم.عکسشم که دیدی.
اینجا قیتش 2500 . اونجا چنده؟


من هم 2500 خریدم.ذوقیدم فراوان!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 اردیبهشت 92 1:23
تو عکس اولیه، آبیه وسبزه محشرن.
کاش مال من بودن.


مال تو.چه قابل...
بافته اش رو تقدیم میکنم اگه بخوای.
مامان سويل و اراز
3 اردیبهشت 92 2:14
سلام دوست عزيزم وبلاگ اموزشكده هنرهاي دستي به ادرس زير منتقل شد http://shohrerafat1364.mihanblog.com/ لطفا مهمون وبلاگ جديدم باشيد و منو با نظرهاتون از حضورتون باخبر كنيد البته وبلاگ قبليم هم فعلا فعاله ممنون
مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 10:06
وای منم عشق کاموا دارم فقط حیف که هنرشو ندارم با اینهمه هی هی میخرم و تحویلش میدم به مامان جونم
کاش خونه هامون نزدیک هم بود و میومدم شاگردیتونو میگردم
اونوقت یادم میدادین آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


الانم یادت میدم.
منتظر خبرهای بعدی باش!