دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کیف بافتنی

1392/9/16 14:14
نویسنده : مامان دخترا
8,937 بازدید
اشتراک گذاری

 

 روز زن و روز مادر بر همه زنان و مادران فداکار مبارک!

 

 

 

 

 این هم دومین پست بافتنی.

کیف بافتنی !

که کیفش حدودا سه سال پیش بافته شده بود و حس دوختن و تزیینش نبود.

در همان مهمانی سه روزه که هنوز بافتنی جدید شروع نکرده بودم،از آنجایی که اگر بافتنی یا کار دستی نداشته باشم، گم کرده دارم انگار،بنابراین تزیین و دوخت کیف را شروع کردم.

و شد این:

 

 

و این هم گلهای بافتنی روی کیف

 

 

 

 


و از آنجا که دخترها کلی لباس قرمز و صورتی داشتند و گل سر قرمز و صورتی کم می آوردند دست به کار شدم:

 

 

 

حالا باید در اولین فرصت،رنگهای دیگر با تزیین های دیگر هم ببافم برایشان.

 

مشکل جدید با این کیف این است که کیف یک عدد است .ولی دخترهای استفاده کننده دو عدد و مامان بافنده یک عدد با سر بسیار شلوغ برای روز معلم و روز مادر و مراسم عقد کنان پیش رو و آرایشگری برای خواهر شوهر و کارهای خانه و کادوی جشن الفبای دوقلوهای برادر و نمایشگاه کتاب و...اووووووووووووووه!

باز هم بگویم؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مهسا
10 اردیبهشت 92 14:18
نه نه رحم كن و ديگه نگو

چقدر كار چقدر هنرمندانه بانو
سر خلوتي نداري انگار . دستان پرمهرت هميشه به اين كارها


دعا کن خدا توان چند برابر بهم بده.
خاله ی آریسا
10 اردیبهشت 92 15:06
http://www.himangroup.com
قسمت گالری عکس کودک و نوزاد - کودک کمتر از یک سال .
مرسی خاله )))))))))))
در ضمن ، شما خیلی هنرمندید


شما لطف داری عزیزم.
ممنون برای آدرس
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:51
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



ممنون.مبارک باشه خانومی
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:52
ای وای دختر من چیکار کنه که از این مامانها نداره


بیا وبلاگ جدید و یاد بگیر
سميه مامان گل دخترا
10 اردیبهشت 92 17:00
خدا توانت رو بيشتر كنه كه فكر همه هستى و دوست دارى همه خوشحال بشن. از دخترا تا خواهر شوهر و دو قلو هاى برادر و....
كاش من هم ياد بگيرم. گل دخترام عاشق گيرن. خانم معلم به ما هم ياد بده دختراى ما هم خوشحال كن.


سمیه خانومی!
امروز برات پست دارم توی وبلاگ جدید.
مانلی مادر باران
10 اردیبهشت 92 17:08
واقعا خوش بحال دخترکانت کع همچین مادری دارند . باورکنین گاهی دلم به حال دخترم میسوزه روزتون مبارک


هر کس یه جور مادری میکنه عزیزم.
مسلما تو مادر خوبی هستی!
باور کن تا دخترکت با آرامش بزرگ بشه.
مانلی مادر باران
10 اردیبهشت 92 17:10
طبق معمول کاراتون تحسین بر انگیز خدا توان دو چندان عطا کنه . استرس بخاطر نزدیک شدن به امتحانات دانشگاه آخه منو شوهرم هر دو دانشجوییم و هر دو شب امتحانی لطفا برامون دعا کنین


ایشالا که خدا همت و حافظه عالی نصیبت کنه برای این روزا.
میدونم استرس امتحان چیه.
حتی هنوز کابوسش رو دارم.
نگار
11 اردیبهشت 92 2:21
سلام مامانی.روزت مبارک
چرا دیگه پیشم نمیای


نگار جونم وبت باز نمیشه برام عزیز.
چراااااااااااااا؟
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 12:55
راست کلیکت رو بستی نمیشه کپی کرد من که نمیتونم بشینم پای اینترنت و ببافم
چطوری یاد بگیرم


وقتی کپی کنی هم باید بشینی پای کامپیوتر ببافی دیگه!
elham
11 اردیبهشت 92 13:00
سلام مادر بزرگوار و هنرمند به بست منم سر بزنید خوشحال میشم اگه مایل بودید تبادل لینک کنیم


چه وبلاگ قشنگی داری الهام جان.
باید سر فرصت بیام و همش رو بخونم و استفاده کنم.
لینکت میکنم خانومی.
نارین
11 اردیبهشت 92 14:42
زیباست


متشکر از لطف شما
مامان ترنم
11 اردیبهشت 92 15:00
خیلی قشنگه مامان نمونه. روزت مبارک دوست خوبم


ممنون عزیزم.
اینو که توی گرما میتونی استفاده کنی.پس ببافش!
مادر دوقلوهای ناهمسن
12 اردیبهشت 92 0:05
سلام
روزتون مبارک
چه جای قشنگی فاطمه ی من حتما مشتری می شه


ممنون خانومم.
من دنبال این تیکر های کنار وبلاگ بودم.
چه خوب شد اومدم وبت!
مهسا
12 اردیبهشت 92 14:41
از این گلهای رز هم یاد می دین به ما؟

(یک آدم پر رو که هنوز یک گل را یاد نگرفته می خواد یکی دیگه هم یاد بگیره)



کیف هم خیلی خوشگل بود حالا این کیف مال کی می شه ؟ دختر بزرگه؟


چشم مهسا جان.حتما یاد میدم.
گفتم که این یک مشکله که کیف مال کی باشه!
مامان تسنيم سادات
13 اردیبهشت 92 11:32
واى چقددددددددر كار .....!!!!
گل هاى روى كيف خيلى قشنگ بودن مادرى جان




آموزش میخوای یا نه؟
دخترک
14 اردیبهشت 92 1:36
این گل و برگهارو تو چهل تیکه یادمون میدی هنرمند با سلیقه؟


حتما.
اگربخوای حتما یاد میدم.
خیلی راحته.
مامان مبينا
28 دی 92 11:39
كارهاتون عاليه واقعاباسليقه ايدانشاءالله سايه تون هميشه بالا سردختراتون باشه.
مامان دخترا
پاسخ
ان شااله سایه همه پدر و مادرا بالای سر بچه هاشون باشه.