دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

روز معلم

1392/9/16 14:17
نویسنده : مامان دخترا
2,242 بازدید
اشتراک گذاری

می دانم دیر است برای گفتن از روز معلم.ولی برای یادگاری مینویسم.

امسال برای روز معلم دخترها کارم سخت تر از هر سال بود.چون دختر بزرگه 6 تا معلم داشت و دختر دومی 2 تا.تازه معلم نقاشی و ورزش دختر بزرگه را هم فاکتور گرفتم.

کادوی امسال معلمهای دختر بزرگه شد این:

 

 

البته در عکس هنوز یکی کم است.به علت سفارش دادن و حاضر نشدن کیف در زمان عکس!

 

و کادوی معلمهای دختر دومی هم این:

 

 

که طی یک برنامه ریزی دقیق که تا زمان بیدار شدن دخترک از خواب باید انجام می شد ، از 6  تا 10 صبح به طول انجامید.(چه رسمی و شیک! نوشتم!)

 

و کادوها تبدیل شدند به اینها:

 

 

 

 

 

 

البته طرز کادو کردن کیفها با آنچه در ذهنم بود تفاوت داشت.ولی آن مدل در نمی آمد.به خاطر پاپیونهای کیف.

برای ساعتها هم از جعبه کیف پول خواهر هایم استفاده کردم.اصولا هر کس بخواهد چیزی را بیندازد دور اول از من در مورد نخواستنش اطمینان حاصل میکند.

آیا به من می گویند آشغال جمع کن؟

 

خلاصه کادوی امسال دخترها هم به دست صاحبانشان رسید.

تا سال آینده و معلمهای جدید که خدا زیادشان کند و کادوهای جدید!

 

♥ روز معلم بر خواهرم و برادرم و همسرِ برادرم و همسرِ خواهر شوهرم هم مبارک.

 

♥ و در آخر به خودم که روزی معلم بودم و دست تقدیر خانه نشینم کرد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مهسا
19 اردیبهشت 92 23:00
خوش به حال معلمهای دختران شما .
پس شما و مامان طهورا معلم بودید ما خبر نداشتیم ؟ حالا هرچند خیلی دیر شده ولی روزتون مبارک


نه بابا!
ما کجا و مامان طهورا کجا!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
20 اردیبهشت 92 10:10
واااااااااااااااااای مامان دخترا!
اصلا باورم نمیشه...
یهو همیجوری هورپی اشک جمع شد توی چشمام...
ممنون بانو.


خواهش می کنم عزیزم.
وظیفه بود که به بهترین دوستم زودتر تبریک بگم.
من شرمندم که اینقدر دیر شد!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
20 اردیبهشت 92 10:12
شرمنده کردی بانو.
اومدم بگم به جان خودم قسم هرجور شده امشب میذارم عکسای اون پست رو. به خدا.
بیا یکی بزن پس کله ی من بلکه ادم شم!
البته تقصیر منم نیستا. به خدا اگه برات بگم از صبح که پا میشم چقدر کار میکنم تا نصفه شب، میشینی سینه میزنی برام گریه میکنی! تا این حد!


میدونم عزیز.
گاهی آدم کاراش به هم می پیچه.مثل هفته قبل من.
ولی روز معلم و مادر رو که رد کردم کمی سرم خلوت تر شد.
منتظرتم تا عکس بذاری و من پایه های قلاب رو یاد بدم خانوم گل.
ستاره زمینی
20 اردیبهشت 92 12:57

احسنت خسته نباسید.


سلامت باشید خانوم.
چه عجب!
مامان تسنيم سادات
20 اردیبهشت 92 15:26
واقعنم خوش به حال معلماى دخترا....
چه چيزاى خوشگلى درست كرديد
حالا همين جور بزرگتر بشن كه سختره
فكرشو بكن مثلا دوتاشون دبيرستانى و يكى شون راهنمايى ....!!!
فكر كنم سى تايى بايد درست كنيد ...
شايدم تا اون موقع شما لازم نباشه درست كنيد
چون تا اون موقع حتما سه تا هنرمند حرفه اى داريد در كنارتون


دیگه از دبستان که بگذره کادو روز معلم به علت کثرت معلمین کنسل خواهد شد!
مانلی مادر باران
20 اردیبهشت 92 17:55
همیشه تحسینتون کردم و میکنم چه معلم باشین چه یه مادر نمونه واقعا حیرتا برا خودتون گلپر دود کنین




چقدر لطف داری.

من واقعا سزاوارشم؟

zahra
20 اردیبهشت 92 20:31
سلام
حال شما ؟
حالا باید همه چی رو بنویسی ؟
اره ؟
داشتیم ؟
بدجنس
دلم برات تنگیده
-----
به روزم کلن


منم امروز همش یاد تو بودم موقع ظرف شستن.
zahra
20 اردیبهشت 92 20:31
سلیقه ات همیشه عالییییییییییی


مثل وقتی که داییت رو انتخاب کردم.نه؟
مامان مهسا
21 اردیبهشت 92 12:31
سلام

نه خسته بانو

دست گلت درد نكنه

ميگم روز كارمند كسي به ما كادو مادو نميده حداقل شما يادت باشه يه تبريك مجازي بهمون بگو

آخه ماهم دلي داريم به وسعت درياي خزر يكي نيست تبريك بگه خوب !!!

كيفها رو خودتون درست كردين هنرمند !!؟؟؟

از هر انگشت چندتا هنر ؟؟؟




روز کارمند کی هست؟

عزییییییزم!

هزار بار بهت تبریک میگم.

نیست که ما کارمند نداریم ازش غافلیم.

الان میرم سراغ تقویم!


من و کیف درست کردن؟
آخه این کیفا میتونه کار من باشه؟
یعنی اینقدر منو جدی گرفتی؟
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
21 اردیبهشت 92 16:48
به بههههههههههه واقعا هنرمندانه همه چیز عالی از انتخاب کادو تا طرز کادو گرفتنشون و شیرینی نوشته هاتون.
چرا روز خانه دار نداریم؟؟؟


همون روز مادره دیگه!
روز زن یا مادر که آخرشم نمیفهمیم زنیم یا مادر!
مامانی طهورا
21 اردیبهشت 92 18:26
خوش بحال اونایی که با شما طرفن


تو هم با من طرفی عزیزم.
آدرس بده فقط!
zahra
21 اردیبهشت 92 20:38
دقیقن سلیقه ی تو خوب بود
داییم بی سلیقه بازی در اورد توی انتخاب
( ایکون یه بچه خواهر شوهر بدجنس که دلش واسه زندایی جونش لک زده یه کم بزنن توی سر و کله ی هم )
- میتونی تاییدش نکنی


تایید میکنم ملت بدونن من با کی طرفم!
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
22 اردیبهشت 92 16:17
روز مادر یا زن که برا همه خانومهاست!!!روزی که برا شغل خاص باشه منظورمه


منم مثل همه خانوما!
ولی اصولا خانه داری هیچ کجا قدر و منزلت نداره.
خانه داری با بشور و بساب و بپز برای دیگران هم معنیه!
اما هنریه برای خودش!
بیا از خودمون تعریف کنیم.
مامان سونیا
22 اردیبهشت 92 17:06
به به عجب کادوهایی خوش به حال این معلمها که مامان شاگردشون انقدر هنر منده

و با عرض شرمندگی و به صورت بیات شده روزتون مبارک خانم معلم

همچنین روز مامانی طهوراجون هم مبارک






عزیزم.من یه زمانی معلم بودم.

ولی مامان طهورا هنوز معلمه و معلم من هم هست!البته هنری و اخلاقی!