دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عروسک دو قلو!

1392/9/16 14:17
نویسنده : مامان دخترا
2,960 بازدید
اشتراک گذاری

سر انجام دیروز با تلاش فراوان و حالی رو به مرگ از شدت سردرد و با وجود خوردن دو قرص مسکن عروسکهای دو قلو ها تمام شد!

و در اینجا جادارد که از مادر شوهر و خواهر شوهر ها هم تشکر کنم که دیروز در خانه شان توانستم بنشینم و با خیال راحت به دوخت و دوز عروسکها بپردازم.اگر خانه خودمان بودم با وجود کارهای خانه  عروسکها تمام نمیشد!

این عروسکها قرار است کادوی جشن الفبای دوقلوهای برادرم باشد در آخر این ماه!

 

و در راستای اینکه خواهر شوهر کوچیکه دیشب فرمودند:

"این عروسکا رو نبر دوباره تالاپی بذار تو راهرو ازشون عکس بگیر.

قشنگ با فتوشاپ روشون کار کن تا جلوه بیشتری پیدا کنه!"خیال باطل

 

من هم که عروس خوب و حرف گوش کنی هستم  و دارم گولش میزنم برای بردنش به مسافرت آخر هفته ،نه تنها امروز صبح هول هولی عکسها رو بردم تو فتوشاپ و کار کردم ، بلکه حتی به راهرو نگاه هم نینداختم و عروسکها را روی مبل گذاشتم برای عکاسی!

 

و این شد نتیجه 10 روز تلاش من در زمینه عروسک بافی!

 

جهت به دست آوردن دل خواهر شوهر:

 

 

 

و این هم عکسهای روی مبل!آخ

 

 

 

 

 

 

♥ چون دو قلوها پسر بودند ترجیح دادم عروسکی ببافم که برای تزیین تختشان استفاده کنند.

♥♥ الان برای دختر بزرگه عروسک شروع کرده ام.بعد از او و دختر دومی باید برای دو تا خواهر ها و دختر خواهر و دختر خواهر شوهر ببافم که برای کادو روز زن بهشان قول عروسک داده ام!

♥♥♥ خدایا مرا زنده و سالم نگهدار تا قولهایم را عملی کنم!اوه

 

 

 ♦چهل تیکه هم به روز است.نگید نگفتی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان تسنیم سادات
21 اردیبهشت 92 12:27
خیلی قشنگ شدن
دستتون درد نکنه ...
خدا قوت


نا قابله!
یعنی خوشحالشون میکنه؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
21 اردیبهشت 92 12:42
باید یادشون بدی ها!
شکلک یکی که بچش واکسن خورده، خودشم اعصاب نداره فقط منتظره یه (نه )بشنوه!


من ... میکنم بگم نه!
ولی تنها کاری که میتونم بکنم کتابش رو معرفی کنم.
شنیدم خانم مستعلی گفته راضی نیستم کسی عروسکا رو آموزش بده.
میخوام ایمیل بزنم ازش بپرسم حالا.
مامان مهسا
21 اردیبهشت 92 14:15
سلام هنرمند
اين مامان طهورا يكم از اين هنرها رو ازت يادبگيره
خيلي قشنگن بوسه بر دستان هنرمندت
خدايا ! يه نيروي بدني و حسي به اين دوست بده تا همه سفاشات را ببافه و هي عكس بذاره اينجا و هي پز بده و هي همه بيان ازش تعريف كنن و هي همه دعا كنن و هي مشتريهاش زياد شن و هي دلم ما رو آب كنه و هي ......
اينهم براي اينكه يه روزي روزگاري آموزشش رو تو چهل تيكه برامون بذاري
خوب شد آيكون رضايت حاصل شد .....


مامان طهورا؟
اون که ما رو توی جیبش میذاره با هنرایی که داره.
فقط رو نمیکنه.
همین دعاهای شما به من روحیه میده.
عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:28
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله پشت صحنه هایی که تا کنون شاید ندیده باشید (حتما ببینید)
مامانی طهورا
21 اردیبهشت 92 18:23
بابا تو دیگه کی هستی


من کی هستم؟
مگه من مامان دخترا نیستم؟
zahra
21 اردیبهشت 92 20:37
دوباره جمعه شد تو ... خونه ی مادر ایا ؟


پَ نَ پَ!
تو که نیای ما هم به احترام تو نمیریم!
مهسا
21 اردیبهشت 92 21:58
کاش منم فامیل شما بودم از این عروسک خوشگلها کادو می گرفتم . خیلی خوشگلند مادر هنرمند آفرین


شما فامیل مجازی من هستی خانوم.
که هر روز به حرفام و درد دلام گوش میدی!
مامان ترنم
21 اردیبهشت 92 23:08
خیلی خوشکل شدن. ایشاالله که همبشه خوشی باشه و سلامتی واست .مبارکشون باشه


مامان ترنم ممنونم ازت!
چه میکنی با گرماااااااااااااا؟!
امیر مهدی و عمی
21 اردیبهشت 92 23:57
سلام مامانی ماه رجبتون مبارک خیلی زیبا شدندستتون درد نکنه
انشااله که برای همه زحمت میکشید و میبافید.


ماه رجب شما هم مبارک!
دوباره ماههای قشنگ خدا رسید!
سميه مامان گل دخترا
22 اردیبهشت 92 0:52
خوش بحال فاميل هاتون كه يكى مثل شما رو دارن.
وقتى كارهاى شما رو ميبينم،ميفهمم كه صبح تا شب هيچ كارى نميكنم....
خدا قوت وسلامتيت بده دوست جونم.


همه شماها فامیلای من هستین.
تو دیگه همین که از بچه ها مراقبت میکنی دنیای هنره خانومی.
ممنون از تشویق ها و دعاهات!
مانلی مادر باران
22 اردیبهشت 92 16:11
واقعا خوشبحالتون با این همه هنر و خوش بحال بچه های فامیلتون ، ما که تو فامیلامون همه بدتر از خودم بی هنرن


عزیزم اینا سرگرمیه.
شما هم شروع کنی مثل همینا رو میبافی خانوم.
نگار
22 اردیبهشت 92 16:44
آمیـــــــــــــن
خیلی قشنگه


ممنون نگارم!
مامان سونیا
22 اردیبهشت 92 17:00
خیلی خوشگل شدن دستتون درددنکنه
منم دلم جشن الفبا میخواد که توش ازاین هدیه ها بدن بهم چه کار کنم حلالا باید یه جوری یه جشنی برپا کنم تا کادو بگیرم دیگه



بابا همه دلشون خواسته که!
من چجوری به همه تقدیم کنم از این عروسکا؟!
sanaz
23 اردیبهشت 92 1:40
manam dlm khast az in arusaka
Afarin be in madare khosh saliqe v honarmand!qablan khanande khamushe webeto0n budam,az in be bad dg roshanam


ممنون از لطفت خانومی.
کاش فارسی کامنت بزاری.
من دارم پیر میشم و چشمم برای فینگلیش خوندن یاری نمیکنه!
مامان سجاد*ساجده
8 شهریور 92 22:45
سلام
این عروسک دوقلوها هم خیلی قشنگ شده حتما اموزششو برامون بزار
با تشکررررر


لطف داری.
شماره کتابش رو حتما میذارم.