دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عروسک دختر

1392/9/16 14:20
نویسنده : مامان دخترا
2,164 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عروسک بعدی هم تمام شد.

این عروسک را برای دختر بزرگه بافته بودم ولی چون فکر کرده بود عروسک از این بزرگتر میشود ،  بنابراین عروسک دیگری طلب کرد .

و این عروسک یا به دخترِ خواهر شوهر اهدا میشود و یا اگر او هم نپسندید ، میشود برای دخترک!

 

عکس بالا بنابر خواست خواهر شوهر  گرامی که قبلا  گفتم ، در محیط فتوشاپ کار شده است.

 

 

و این هم عکسهایی که تالاپی(!) گذاشته ام کنار پشتی!البته 12/5 شب!

 

 

نمای رخ راست!

 

 

نمای رخ چپ!

 

 

و با عرض معذرت از همگی!خجالت

نمای زیر کار(دامن)

 

 

 

تا این لحظه از سال 92 ، فعلاً اینها خانواده عروسکی من هستند.

 

 

احتمالاً تا آخر این هفته عروسکهای دوقلو به دست صاحبانشان می رسند!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ترنم
30 اردیبهشت 92 17:42
خیلی خوشگله. من کلی ذوق کردم از طرف دخترها.ای ول داری مامان خوش ذوق


امروز توی مدرسه هم مراسم ذوق کنان بود.
خجالتم نده خانوم!
یه دوست ( مامان ریحانه )
30 اردیبهشت 92 18:09
سلام
ما هم دلمان از این عروسکا خواست


ما هم حاضریم هدیه کنیم به شما!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 اردیبهشت 92 23:40
کاش خواهر شوهرتم نپسنده، بعد بدیش به من.


اولا این مال خواهر وهرم نیست و مال دختر اون یکی خواهر شوهرمه!
دوما حاضرم خودم بیارم مشهد و تقدیم کنم.
فقط آدرس میخوام و یه شام!
مامان تسنيم سادات
31 اردیبهشت 92 0:45
خيلى قشنگن
دستتون درد نكنه
تسنيم هم يه سرى از اين عروسكاى بافتنى داره كه يكى از دوستاى مامانم مى بافت ، مامانم هم براى سيسمونيش چند تا گرفتن ولى اينا خيييييييييييلى خوشگلترن
مامانى با فايرفوكس يا گوكل كروم بياين توى وبلاگم


میشه خواهش کنم عکساشون رو بذاری؟
البته اگه امکان داره.
خاله شيدا و روشا
31 اردیبهشت 92 9:03
سلام
خيلي خيلي خوشگله
واقعا عالييييييييييييي بود،چه مامانيه هنرمندي،خوش به حال دختراتون
اگه اجازه بديد من شما رو لينك كنم


با افتخار عزیزم.
مامانی طهورا
31 اردیبهشت 92 14:08

خیلی نازه


مرسی از تشویق!
سميه مامان گل دخترا
31 اردیبهشت 92 18:00
بازم مثل هميشه مامان دخترا بهترين ميشه

دوست داشتى ،دوست جونم؟؟


هورااااااااااااا!
با این دوستای خوب!
مامان سونیا
31 اردیبهشت 92 19:24
بسیار عالی داره کلکسیون عروسک هاتون تکمیل میشه




الان دارم خودمو کنترل میکنم تا کارای عقب افتادم تموم نشده بافتنی دست نگیرم!

دعا کن بتونم.


♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
1 خرداد 92 0:30
ممنونم عز یزم که به فکر تل دخملی ما بودی
این بافتنیها رو که میبینم دلم میره براشون
ماشالله به شما


این دو ماه آخر رو بشین و دو تا تیکه چیزی برای دخترک بباف!
مامان سجاد*ساجده
29 مرداد 92 0:28
سلام
من امروز که وب شما رو پیدا کردم تمامشو زیر و رو کردم و لذت بردم از کارهای قشنگی که شما انجام میدید
در اسرع وقت اموزش یکی از این عروسکها رو هم بذاری
ببین من چقدر درخواست میکنم



برای آموزش عروسک شرمنده ام.
کتابهاش رو معرفی می کنم.