دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

برای امروز

1392/9/16 14:23
نویسنده : مامان دخترا
793 بازدید
اشتراک گذاری

همسرم ،

من عشق را به نام تو آغاز کرده ام!

پس هر کجای عشق که هستی ،

آغاز کن مرا!

 

همین قدر بگویم ،هر چه که حالا هستم ،

همه را از تو دارم و از شخصیتی که به من بخشیدی!

دستهای هنرمند و پر از اعتماد تو تار و پود شخصیت کنونی من را با به هم بافت.

و من در 34 سالگی هر چه دارم ، بعد از پدر و مادرم ،که حتی بیشتر ، مدیون تو هستم!

تو،

به معنای واقعی کلمه،

به معنای واقعی کلمه،

به معنای واقعی کلمه،

روح زندگی من هستی!

روزت مبارک !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهسا
3 خرداد 92 17:38
به معناي واقعي كلمه
به معناي واقعي كلمه

خدا سايه اش را بر سرت مستدام دارد
آمين


آمین!
به معنای واقعی کلمه
خدا خفت کنه مامان مهسا که انقدر اذیت میکنی منو!
مامان مهسا
4 خرداد 92 8:38
من به اين خوبي !!
خانومي ! با شخصيتي !! مودبي !!
آخه چرا فكر ميكني بايد خفه ام كني ؟ هان ؟ هان؟
خوبه ديگه نيام پيام بذارم برات دلگرمت كنم ؟؟
هي بيام از هنرات تعريف و تمجيد كنم ؟؟
آخه كي مياد ازت تعريف كني ؟ مثلا فكر كردي اين مامان طهوراي بدجنس مياد بگه به به و چه چه به اين هنرها ؟؟؟اون انقدر بد جنسه !!

من ديگه خفه گشتم ؟؟ آيكون زيپ به دهان بسته !!


در خوبی و خانومیت که شکی نیست.
ولی در اذیت کردنت هم شکی نیست!
مامان سونیا
4 خرداد 92 11:06
عید همگیتون و روز مرد بر همسر پدر و پدر همسر بزرگوارتون مبارک


ممنون مامان سونیا.
من هنوز شرمنده ام!
مامان ترنم
4 خرداد 92 13:10
خدا همسرت رو واست حفط کنه. الهی که همیشه شاد باشید .


الهی همه همیشه خوش باشند!
سميه مامان گل دخترا
4 خرداد 92 13:30
انشاالله ساليان سال در كنار هم عاشقانه زندگى كنيد و خير دخترا رو ببينيد


ممنون از دعات خانوم گل!
سکوت
4 خرداد 92 16:08
سلام عزیزم
عالی بود هم وبت هم احساست
گلم خدا قوت


خوش آمدی خانوم.
البته نمیدونم تازه اومدی یا خاموش بودی و تازه تازه روشن شدی
به هر حال خوش امدی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 خرداد 92 18:27
اومدم تایید ت کنم در این راستا:
خدا خفت کنه مامان مهسا



من اینجا هیچ کاره ام!
یه دوست ( مامان ریحانه )
4 خرداد 92 21:45
سلام
عشقتان همیشگی...
با هم بودنتان ابدی.......
سایه هر دوتان برسر بچه هاتان دائمی باد


الهی آمین.
از دعای شما
مامان محمد و ساقی
6 خرداد 92 22:15
روز پدر بر همسر مهربانتون مبارک باشه


بر همسر شما هم مبارک!