دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

افطار متفاوت

1392/9/16 18:00
نویسنده : مامان دخترا
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

شب قبل، جمعه شب ، با همسر و بچه ها و خواهر شوهر رفتیم حرم حضرت عبدالعظیم.

 

 

وقتی رسیدیم حدود یک ربع تا اذان مانده بود.

از دیدن فضای حرم مثل بچه ها ذوق زده شده بودم.

خانواده ها با هم سر سفره های کوچک افطار نشسته بودند و منتظر اذان بودند.

از دیدن چهره های منتظر که با عشق دور هم نشسته بودند روحم تازه می شد.

و از خودم دلگیر بودم که ای کاش با خودم فلاسک چای و خرما و حلوا آورده بودم و کنار مردم می نشستم و افطار می کردم.

وقتی اذان را گفتند ، مردم از هر قشری با یک چیزی از دیگران پذیرایی می کردند و دل دیگران را شاد میکردند و روزه ها را افطار!

از بامیه بگیر تا لقمه های نان و خرما و سبزی.

همه با هم کنار سفره های کوچک و بزرگ خوش و شاد نشسته بودند.

فضای دیشب حسابی مرا سر کیف آورد:

 

 

انگار گاهی اوقات مشترکات زیادی داریم ما آدمها با هم.

 

 

و این هم دخترهای من هنگام افطار.

البته نه سر سفره ی کوچک داخل حرم.(متاسفانه)

ولی دور هم  ، با جمع کوچک خانوادگی مان!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان تسنيم سادات
12 مرداد 92 22:04
قبول باشه زيارت شما و دختر خانمهاى گلتون



ممنون عزیزم.
مامان فرشته های شیطون
12 مرداد 92 23:04
زیارت قبول خوش به حالتون منم دلم زیارت میخواد


حرم حضرت عبدالعظیم
امامزاده صالح
تهران هستی؟
عاطفه
12 مرداد 92 23:21
این کامنت برای مامان دخترا نیست ‍ !
این این یک اطلاعیه برای دختر مامان دختراست !
این کامنت برای همهی دختران نیست ‍!
این فقط برای دختر بزرگه است !
من عاااااااشق توام
کاش دختر من بودی


این یک پاسخ کامنت برای عاطفه است!
همین یه بار رو تایید کردم.
ولی از دفعه بعد بخوای یکی از دخترا رو جدا کنی و براش کامنت جدا گانه بذاری دیگه تایید نخواهد شد!
دعوا داری؟
محبوبه
12 مرداد 92 23:49
سلام
ماشالله به دخترک های گلت.
حس و حال خاصی باید داشته باشه افطار کردن تو یه محیط معنوی.



خیلی حس قشنگیه محبوبه.
تا حالا تجربه نکرده بودم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
13 مرداد 92 1:58
التماس دعا
خوش به حالتون.


کنار ضریح امام رضا نشستی و به میگی خوش به حالت؟
خوش به حال خودت اصلاً!
zahra
13 مرداد 92 3:42
اقا یک سوال
اونی ک داره نشون میده بادست نمیگه ب مامان نگا کن بعد اون هم لابد با این چشم و ابرو میگه نوچ ؟
--
جونم ب عکس دختر وسطی ک دیگ ستن شکنی کرده و درست ...
گرفتی مطلب رو ؟


گرفتم!
تو هم دیدی؟
سميه مامان گل دخترا
13 مرداد 92 3:47
زيارتتون قبول.
هر سه تا دخترت رو از طرف من ببوس.
من با اينكه دختر دارم ولى باز هم عاشق دخترم البته از نوع دختراى مامان دخترا.
جمعتون هميشه جمع.


اونی که دختر داره بیشتر دلش برای دختر ضعف میزنه.
منم همین جوری ام.
مامان مهنا
13 مرداد 92 6:10
قبول باشه مامانه س تا دخترا نازو ملوس


جای شما خالی!
مامان یاسمین زهرا
13 مرداد 92 9:48
قبول باشه خواهر.چقدر قشنگ منم دلم خواست.خدا سه تاشون رو برات حفظ کنه خواهر .دخترک چقدر توی عکس اخر بانمک شده


ممنون خانومی.
مهمونی چی شد؟
چه خبر؟
خوب پیش رفت؟
عاطفه
13 مرداد 92 13:00
عذر میخوام .


عذر برای چی؟
چی شده مگه؟
عاطفه این تویی آیا؟
بدون متلک؟!!!
مانلی مادر باران
13 مرداد 92 13:23
قبول باشه زیارتتون انشالا همیشه به زیارت میتونم تصور کنم لحضات افطار چه صفایی داشت کاش شما هم ....


تجربه کردی خودت؟
خیلی حس قشنگیه!
محبوبه مامان ترنم
13 مرداد 92 13:34
زیارت قبول عزیزم.
ماشااله به این دخترهای خانم و دوست داشتنی.


جای شما خالی و لطف داری!
مامان سونیا
13 مرداد 92 18:32
به به زیارت قبول خیلی میچسبه زیارت سر افطار اونم توی ماه رمضان
ماشالله به این سه تا دسته گل خدا نگهدارشون باشه انشالله باری سه تا دخترای نازم

خو ناراحت نشو دیگه اینام مال مامان گلشون


ممنونم ازت که اقلا دو تا بوس و قلب برام فرستادی!!!
عاطفه
13 مرداد 92 18:56
ههههههه من که گفته بودم بمیرمم میام ! در ضمن اون عذرخواهی رم با شما نبودم که جواب دادی ! با شه پری های خوشگلم بودم که اسمشون و تو کامنت قبلی نذاشته بودم و میخواستم با یه متن خوشگل براشون برگردم ! شما سعی در تخریب ما داری من چی کار کنم ؟


نمیر و بیا!
چی بگم دیگه!
عاطفه
13 مرداد 92 19:08
این کامنت برای شاه پریاست :
1- زیارتتون قبول.
2- دختر بزرگه تو چقدر خانومی آخه ؟
3- دختر وسطیه من مطمئنم تو عین منی . خیلی دلسوز و مهربون و خانمخیلی دوست دارم
4-دختر کوچکه تو که دیگه قند و نباتی ! شکلاتی شکلاتی
5-من همچنان اینجارادوست میدارم
6-با شما حرفی ندارم(آیکون سوت زن و به کوچه علی چپ رفتن نداره این نی نی وبلاگ ؟)


خوب وقتی با من حرفی نداری انتظار داری الان چی بگم؟!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
14 مرداد 92 0:26
مخلص آقا امام رضا هستیم.
اما زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی ، هم کفو با زیارت امام حسین دانسته شده.

از اون لحاظ گفتم.



من مخلص آقا امام رضا و حضرت عبدالعظیم هستم.
مخلص تو هم هستم و نایب الزیاره ات!
مامان یاسمین زهرا
14 مرداد 92 1:06
همه چی عالی خدارو شکر حیف که دوربینم رو داغون کرده یاسمین زهرا البته خواهرم یه سری عکس گرفت


خوب یه سری عکس خواهرتو می بینیم!
خدا رو شکر که همه چی خوب بوده.
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 1:11
زیارت قبول عزیزم
عکس اولی چه فضای معنوی و خاصی رو نشون میده
عاشق عکس آخری شدم.


چه با دقت!
کیف کردم مینا جان!
منصوره مامان زهره
16 مرداد 92 5:00
زیارت قبول!


زیارت شما هم قبول!
عسل
21 مرداد 92 16:05
هزار ماشالله.خدا نگهدار شما و دختر خانمهای نازنینتان باشد.زیارتتان قبول.


ممنون عزیزم.