دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

خرید مجدد کاموا

1392/9/17 2:25
نویسنده : مامان دخترا
12,385 بازدید
اشتراک گذاری

 

من از خرید کاموا برگشتم.

با یک دنیا لحظه ی خوب کاموا دیدن و خریدن، و البته یک دنیا لحظه ی بد سردرد بعد از تهران رفتن!

ولی چه روزی بود و چه کامواهایی!

هر کاموایی را که می دیدم یک لباس توی ذهنم برای دخترها می بافتم!

نخ ها خیلی خوشگل بودند ولی خیلی گران!

البته می دانم که بافته شده ی همین نخ ها بیشتر از این ها می ارزد.ولی خوب برای منِ عشق کاموا و بافتنی واقعا هزینه بر است!

این نتیجه ی خرید امروزم:

 

دو تا کاموای رنگی که حراج خورده بود.(برای دستکش و هد بند و ...)

هر کاموا 3000 تومان

 

 

کامواهای کم آمده برای بافت عروسک:

هر عدد 3000 تومان

 

 

کاموا برای بافت پالتوی دختر دومی:

هر کاموا 6000 تومان

 

 

کاموا برای بافت ژاکت و شلوار دخترک:

هر کاموا 4500 تومان

 

 

کاموا برای بافت اشارپ خودم!!!از خود راضی

هر کاموا 6000 تومان

 

 

کاموای شال گردن برای پدر شوهرم:

هر عدد 4000 تومان

 

 

وقتی به حسن آباد رفتم یک کلاس 45 دقیقه ای از خانم بیات را شرکت کردم و چند تا اشکال و نکته از ایشان پرسیدم.

استاد گرامی بعد از تعریف و تمجید از استعداد بافندگی اینجانب! به من توصیه کردند به جای کلاس آمدن سی دی آموزشی اش را خریداری کنم که در آن 20 مدل بافت را آموزش داده اند.

و همچنین آموزش بافت با میل (یو).

یعنی این میل:

 

 

 

 

 

حالا ما که مجذوب تعریفات ایشان شدیم و میل و سی دی را خریداری نمودیم.

کاربرد و بافتش را هم بعداً به اطلاعتان می رسانم!

 

و در آخر مگر می شود من پا به مترو بگذارم و تمامی فروشندگان مترو را بی نصیب بگذارم؟

حاشا و کلّا!

اینها هم سهم خرید من از مترو:

 

 

خدا می داند چقدر چیزهای دیگر از جمله روسری نخی و گیره روسری و گل سر و گوشواره و لباس و ...هم دلم خواست و من بر نفس سرکشم لگام زدم و نخریدم!

 

این هم از امروز من!

 

 

 

البته امروز یک پست دیگر هم دارد که به کاموا اصلاً ربطی ندارد و بعد می گذارمش.

 

 

فعلا لذت این تپلی های رنگارنگ خریداری شده را ببرید تا بعد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نگار
31 مرداد 92 2:25
مبارک باشه...چقدر هم گروووون.
منم میخوام


اینه دیگه.
گرون!مثل همه چیزای دیگه!
zahra
31 مرداد 92 2:51
هزار تامبارکت باشه
منم دارم همزمان میفیلمم و میبافم


چه فیلمی؟
زود! زود!
منصوره مامان زهره
31 مرداد 92 7:26
انتخاب رنگت باسلیقه است خوشمان آمد!
یعنی شیرین عسل که میگن همین جاست شال پدر شوهر!!!!
اشارپ؟! هان؟!




به من میگی شیرین عسل؟
این محبته عزیزم.
یه شال دو سال پیش براش بافتم.ولی خیلی کهنه شده.
مامان سجاد*ساجده
31 مرداد 92 10:53
سلام
واااااااااااااای چه کامواهای خوشکلی
منتظر اموزش بافتنی هستیم
منم یه پکیج کامل از بافتنی دو میل خانوم پاشایی خریدم که مدلهای قشنگی یاد میده ...اما من که هنوز تو بافت ابتداییش موندم
ولی فک کنم با اموزشهای شما بتونم بافتنی های خوبی ببافم
من شما رو لینک کردم


اون سی دی ها هم خیلی خوبه.
الفباش رو که یاد بگیری با سی دی خیلی خوب پیش میری.
به روی چشمم.یاد میدم.
مامان سجاد*ساجده
31 مرداد 92 11:13
راستی این میل (یو)چه کاری ازش بر میاد
برای همه اونایی که بافتنی میافن خوبه یا فقط برای حرفه ای ها؟


اونجا خانمه گفت باهاش بافت یاد دادم و خیلی هم خوشگل بود.
ولی هنوز آموزشش رو ندیدم.
حتما میگم چجوریه بافتش.
مامان تسنيم سادات
31 مرداد 92 11:50
خيلى قشنگن
مبارك باشه ايشالله ببافيد و لذتش رو ببريد


ممنون عزیزم.
شما بافنده نیستی؟
مامان یاسمین زهرا
31 مرداد 92 12:07
نمیشه کاموای خوشگل بخریم همینطوری بپیچیم دورمون.


اینم میشه.
میشه حتی عکسشو خرید و زد به در و دیوار!
هان؟!
میشه دیگه؟
نه؟!
مامان محمد و ساقی
31 مرداد 92 14:30
واااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی من همشون رو میخوامممممممممممممم.الان دلم میخواد بگیرمشون از همینجا و فرار کنم
من عاشق کاموا خریدن هستم
وای چقدر خوشگلن
اشارپ!
پس کلاس هم رفتی
هر چی بافتی اموزششو بذاریها
مگه تهران نیستین؟
وای من الان کاموا میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
فقط یه کلاف دارم تو خونه


با همون یه دونه کلاف برا خودت و ساقی یه ساق دست بافتنی بباف تا بعد!
مامان بچه سومی
31 مرداد 92 15:44
سلام
امیدوارم با این همه کاموا تو زمستون نلرزی من یه کمی بافتنی بلدم میشه اموزش کت و سارافونی که بافتی رو بدی ممنون میشم برا دخملم میخوام تا سومی بدنیا نیومده


چشم.حتماً!
مامان مهسا
31 مرداد 92 16:04
منم كامواي رنگي رنگي چه دختر قشنگي
دلم بافتني خواست با ديدن اين كامواهاي خوشكل
عرررررررررررررررررر عرررررررررررررر

قول بده همه رو اموزش بدي ؟!؟
اون ميل يو ديگه چه صيغه اي بود؟!اول شخص مفرد عايا؟!؟؟؟



دلبندم!
گفتم توی سی دی آموزش داده.
من هر وقت دیدم چجوریه آموزش بافتش بهت اطلاع میدم!
اصلا پست منو خوندی؟
نخونده باشی شل و پلت میکنم!
مامان مهسا
31 مرداد 92 16:06
اون خريدهاي مترو رو هم توضيح بده
يكيش انگار لواشك بود
اون يكيها چيه؟!؟
نميگي يه فوضول الان تلف ميشه؟!مراعات كن مادر جان!؟هي بايد تذكر داد؟!؟


اون یکیش مال در بطری بود.
در آبلیمو و روغن و ... رو که باز می کنی اینا رو میذاری و راحت مایعات ازش میریزه.
مثل اونایی که بیرون هست آمادش!
zahra
31 مرداد 92 19:13
موقع بافتن کامو ایرانی های قدیمی رو میذارم میبینم دوباره
سیمای زنی در دور دست
گاوخونی
پرسه در مه
اینجا بدون من
این ها بازبینی شده فعلن !
امشب چی ببینم خدابزرگه !
عکسه شالمو برات بفرستی ام ؟


برفست!
البته حضوری رویت شد!
مهسا
1 شهریور 92 0:45
اگه بپرسم اشارپ چیه نمی گین خیلی عقب مونده هستم؟ ولی خوب به نظر من ندانستن عیب است و پرسیدن اصلا هم عیب نیست


نه عزیزم.
چرا بخندم؟
اشارپ به این شالهای بزرگ و سه گوش میگن که روی شونه میندازن.
خیلی هم خوشگله!
مامان تسنيم سادات
1 شهریور 92 5:53
آى يادش بخييييييير ..... يه زمانى بوديم
البته براى عروسكام



اونم خوبه.
حالا برای عروسک کوچولوت چه می کنی؟
عاطفه
1 شهریور 92 16:57



خوب منظور؟
دارم میخونمت ولی وقت نظر دادن ندارم به جان خودم.
میام حتماً!
مامان ماهیار
1 شهریور 92 18:12
سلام میشه بگید از روی چه کتابی عروسک بافی را یاد گرفتید


از کتابهای خانم فرزانه مستعلی میبافم.
حدود 18 جلد کتاب دارند.
عاطفه مامان امیرپارسا
2 شهریور 92 16:02
یعنی خسته نمیشی از این همـــــــــــــــــه هنرمندی ؟ نه اینکه چرا وبلاگ من نمیای ؟ مگه عقل ندارم با این همه کارهای هنری !!!! و 3 دخترا کی همچین توقعی داره دوست جون ؟


آهان از اون لحاظ؟!!!
شیدا
5 شهریور 92 2:09
بابا هنرمند!!!
ولخرج...
اشارپ ، همون چز مثلثیاست؟


آری مثلثی هاست!
چه کنیم!
خرج می کنیم!
رباب
3 دی 92 13:55
باسلام میشه بگین سی دی آموزش بافتنی که خریدین مال خانم هما بیاته یا نه؟من خیلی دنبال خرید سی دی هاشون بودم ولی تو نت چیزی پیدا نکردم خواهش میکنم زود جواب بدین.
مامان دخترا
پاسخ
بله عزیزم. مال خانوم بیاته. از حسن آباد میتونی بخری.
Amir Ali
13 مهر 93 9:07
سلام ماشالله از هر انگشتتون هزارتا هنر میباره ها ایشالله خدا بچه هاتو رو براتون نگه داره به وب من سربزنید نظربزارید خوشحال میشم
سیما
23 مهر 93 13:57
من اتفاقی رسیدم به وبلاگ شما . دخترانتون سلامت باشن و در کنار هم خوشبخت. از ذوق و نوشتنتون خوشم اومد . منم گاهی بافتنی میکنم اون کاموای اشارپ رو من از غرب تهران دم خونه خریدم کلافی 7000 تومن البته تو مایه های سبزه قهوه ای کرم برا جلیقه برا همسرم . مورد پسند واقع شد .فکرکنم باید سه تا دیگه بگیرم برا شال وکلاه .
یاس
18 آذر 93 19:03
سلام چندی بافتین من موخام ی دس شال کلاه ببافمی ولی همش میگم ای مدل ن اون مدل ن و هنو موفق نشدمی ک:دی