دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

ماشین...

1392/9/17 2:26
نویسنده : مامان دخترا
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقت ها ، بچه ها هر چه هم که اسباب بازی داشته باشند و هر چقدر هم که وسیله برای سرگرم شدن ، باز هم سراغ همان هایی می روند که خودمان در کودکی دوست داشتیم و از هر ابتکاری برای بهتر شدن بازی هایمان استفاده می کردیم.

کیست که نداند لذت نخ بستن به یک وسیله و کشیدنش چطور در دل و جان ما دهه پنجاهی ها رخنه کرده است!

و نتیجه ی این حس موروثی من و بابا در بچه هایمان می شود این:

 

 

 

 

 

آیا باید خجالت بکشم ؟

از اینکه وقتی دختر دومی و دخترک ماشینهای دست سازشان را دنبالشان می کشیدند ، در دلم قندی آب میشد؟

قند آب می شد برای این که : ای کاش سر یکی از این نخ ها در دست من بود و من هم کنارشان می دویدم و سبد را میکشیدم.

 

خدایا!

این شادیهای کوچک را از ما نگیر!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

zahra
28 مرداد 92 19:30
فدای این کشیدنت بشم عشقم



نظرت پیدا شد؟
مامان سجاد*ساجده
28 مرداد 92 21:05
ااااااای جااااااااان
آره واقعا لذت این ماشین دست ساز این دخمله به از صد تا ماشین گرون قیمته
ایشالله همیشه این شادی رو داشته باشن بچه هامون


اون موقع که اسباب بازیامون این شکلی بود از بچه های الان بیشتر لذت می بردیم.
نه؟
مامان محمد و ساقی
28 مرداد 92 23:19
سلام
نه چرا باید خجالت بکشی؟
خیلی هم خوبه!
این یعنی خلاقیت
ایشالله شادیها مستدام باشه عزیزم


همین طور برای شما و خونوادت!
مامان تسنيم سادات
28 مرداد 92 23:39
آخخخخخخى .... جااااانم
چه اشكال داره خوب شما هم بكش سنى نداريد كه...
من كه اينقدر كيف مى كنم با تسنيم بازى مى كنم
حس خوبى داره
ايشالله كه هميشه شاد باشيد


آره بابا!
من سنی ندارم که!
فقط 34 ساله ام!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
29 مرداد 92 0:41
کاش می شد همیشه کودک بود... .


کاش...
نه !
من دلم میخواد سه تا دخترامو داشته باشم.
اگر کودک بودم همیشه که نمیشد آخه!
عاطفه
29 مرداد 92 12:35
الهی امین


مامان یاسمین زهرا
29 مرداد 92 13:14
اونقدر خوشم میاد گاهی این کوچولوها با داشتن هزار تا اسباب بازی رنگارنگ بازم یه وسیله ساده براشون جذابتره مثل یاسمین که عاشق قیفه و البته افتابه


قیف و آفتابه؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان مهسا
29 مرداد 92 14:16
سلام
خجالت نكش مامان جان

به جاي خجالت بيا وبم به من زيارت قبول و از اين چيزها بگو

حتما بايد منا به اين خفت بكشونين ؟
نميتونين خودتون بياين ؟؟
مردم از بي محلي دوستان مجازي مان



شرمنده عزیزم.
الان نت وصل شد.
همین الان میام!
منصوره مامان زهره
29 مرداد 92 14:46
یاد بچگیامون بخیر!
فرفره با سر قوطی نوشابه درست می کردیم!
گیتار با کش و سر قوطی مربا!
تلفن با لیوان یکبار مصرف!
گل می کردیم داخل پوسته ی تخم مرغ می زدیم به سقف تا گلا پخش بشه!


بابا نو هم یه پا نوستالژی بازی ها!
مامان یاسمین زهرا
30 مرداد 92 2:39
از علایق دخترم که نخندیدی احیانا؟چیه قیف و افتابه تعجب داره؟


من؟
مگه علاقه به قیف و آفتابه خنده داره؟
اصلاً!
نگار
30 مرداد 92 3:19
آمین برای دعای قشنگت


شیدا
5 شهریور 92 2:12
مامان منم برام ازینا درست میکرد وقتی هم سن و سال دخترک بودم
--
آمـــــین


ما خودمون درست می کردیم!
هییییییییییییییییییییییییی!
فاطمه مامان باران
31 اردیبهشت 93 0:55
سلام از لحظه لحظه های خوندن وبتون لذت بردم چه خانواده گرمی و چه مادر هنرمندی خدا حفظتون کنه به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم