دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

بیستمین سالگرد

1392/9/17 2:25
نویسنده : مامان دخترا
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

میهمانی سال پدر بزرگ هم برگزار شد.

دوباره دور هم جمع بودیم و خوش گذشت!

ولی بدون پدر بزرگ.

20 سال است که پدر بزرگ رفته به دیار باقی.

از یازده نوه ی پدر بزرگ دوتایشان پدر بزرگ را ندیده اند اصلاً.

و از یازده نتیجه اش دوتایشان بسیار کوچک بودند هنگام فوتش و بقیه هم پدر بزرگ را ندیدند .

خدا بیامرزدش!

 

 

میهمانی خانه مان سه روز طول کشید.

از دوشنبه ظهر تا چهارشنبه شب.

امروز خیلی خسته بودم و نای راه رفتن هم نداشتم.ولی خوب بود این چند روز.

مامان و خواهر ها و برادر ،کادوهای مدرسه ای بچه ها را هم دادند که در پستی دیگر می گذارم.

فردا مهمان خانه مادر هستیم و شنبه عازم تهران برای خرید بچه ها.

یک کیسه بادمجان در آشپزخانه انتظار سرخ شدن را می کشند.

 

کارهای کامپیوتری ام هم مانده که احتمالاً تا شنبه باید تمام شود.

پس سرم بسیـــــــــــــــــــار شلوغ است.

حرف و عکس و پست هست .که به محض خستگی در آوردن می گذارم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نگار
8 شهریور 92 2:30
خدا رحمتش کنه.
ان شاالله از این گوشی ها هم بخری ما که نمیتونیم حتی از کنارش رد شیم


خدایی تا حالا چند بار که تو ویترین مغازه ها بوده از کنارش رد نشدی؟!
ای بابا دقت کن عزیزم!
دعا کن ما رد شیم حالا!
مامان یاسمین زهرا
8 شهریور 92 2:39
خدا رحمتشون کنه.
میشود میشود


این میشود ها دلمو گرم کرد!
مامان سجاد*ساجده
8 شهریور 92 3:47
خدا رحمت کنه پدر بزرگتون رو
کادوهای مدسه بچه ها مبارکشون باشه
منتظر عکس و پست جدید هستیم
چرا نمیشه خرید ..فقط یه کم پول احتیاجه


یه کم سرم خلوت بشه با عکس میام.
عقیق
8 شهریور 92 11:49
سلام

خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه انشالله.

خسته نباشید مامان مهربون دخترا.

بعدش من دلم از اون کادوهای مدرسه ای بچه ها خواست

چرا کسی برای شروع دانشگاه به من کادو نمیده؟؟

آیا اینکه عکس هایشان را بگذارید و ما دلمان بسوزد خوبی ست؟؟

مدرسه ای که بودم لااقل شهریور هیچی که نمی خریدم دو تا خودکار و مداد پاکن و کاغذ پاپکو و... اینا رو میخریدم و کلی هم ذوق داشتم

حالا چی؟




خودت به خودت کادو بده.
وقتی دوست داری موقع دانشگاه که میشه خرید کن و لذت ببر.کی میگه بده؟
عقیق
8 شهریور 92 11:53
من ولی دلم از اون گوشی ها نمیخواد.

یعنی اگر هم بخواد بهش میگم نخواد چون به اندازه کافی از نظر هزینه پدر و مادرو تو زحمت انداختم بسه دیگه!!

به همین گوشی اکسپریای مینی صفحه کوچیک خودم راضی ام!!

بعدش امیدوارم شما زودتر از اون گوشی ها که دوست دارید بخرید.

دوستم داره و من به گوشیش میگم بشقاب

مشکل بزرگش اینه که برای کار کردن باهاش باید هر دو دست آدم آزاد باشه

مال دنیا هم که غصه نداره خداروشکر زود جور میشه

خدا تن سالم و فکر آروم به آدم بده انشالله.




دعا کن.
مال دنیا هم لذت داره.
خصوصاً از نوع تکنولوژی جدیدش!!!
مامان مهسا
8 شهریور 92 17:40
دل خجسته اي داريها
فعلا با همين تبلتت خوش باش تا بعد


من که تبلت ندارم!
دخترها دارن و همسر.
سر من بی کلاهه هنوز!
مامان ارش و مینا
9 شهریور 92 12:22
خدا پدر بزرگتون را رحمت کنه
واقعا وقتی هستن قدرشون را نمی فهمیم موقعی هم که رفتن جایشان خیلی خالیه


خدا هممون رو بیامرزه.
اره واقعا قدرشون رو نمیدونیم.
عقیق
9 شهریور 92 21:12
آخه دیگه الان مثل قدیم لوازم التحریر منو سرذوق نمياره.
آخه استفاده نمیشه تا تقریبا شب امتحان
چون ما چیزی نمي نویسیم سركلاس!voice استاد رو برمیگردونيم و بعدم همه كپی ميكنيم
خودكار و اینا فقط برای خلاصه نویسی های شب امتحان به درد میخوره!


حالا تو به صورت نمادین یه خودکاری چیزی بخر.
راه دوری نمیره که!
عاطفه
10 شهریور 92 11:03
فقط همین ؟ دلت هرچی دیگه هم میخواد بگوها ! جون من تعارف نکن



نه بابا!
کلا آدم کم توقعی هستم!
مامان سونیا
10 شهریور 92 14:42
خدا رحمتشون کنه
انشالله که میشود اندکی صبر سحر نزدیک است ما که یدونه از این گوشیهای نوکیا 1112 داریم و به بیشتر از اون هم نمیتونیم فکرش رو بکنیم ولی انشالله خدا قسمت شما بکند عکسش رو بگذاری ما ببینیم و لذت ببریم


انشااله خدا قسمت کنه بخرم.
عکسش هم به روی چشم!
نگار
11 شهریور 92 3:21
اگه هم رد بشیمنگاه نمیکنیم که دلمان الکی گیر نده که میخوام


دله دیگه.
گیر که بده به نگاه کاری نداره لا مصب!
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 22:37
روح پدربزرگ مرحومت شاد باشه
مادربزرگ ها و پدربزرگ ها رحمت و نعمت هایی هستن که هرگز نداشتم.ولی میدونم وجودشون شیرینی زندگی هست.خدا بیامرزتشون
ایشالله گوشی و دوربین مورد علاقتو بخریهمه چیز شدنیه.نشد وجود نداره


میدونم شدنیه.
ولی خوب اولویتها هم زیاده.
مامان نازنین زهرا و یاسمین
12 شهریور 92 0:06
خدا بیامرزتشون

منم دلم گوشی میخواد دوربین دارم یه خوبشو اما گوشیم فقط زنگ میزنه و زنگ میخوره داغوننننننننننننننن


اون دوربینه مدلش چیه؟
فعلا در مرحله ی تحقیقم.