دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

وسایل مدرسه ای مهر 93

1393/7/1 9:38
نویسنده : مامان دخترا
2,984 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برای  پست روز اول مهر تنبل شده ام!

در این لحظه که اینجا نشسته ام ، دختر بزرگه را به مدرسه برده ام و مشغولم برای پست گذاشتن و آماده کردن دختر دومی جهت رفتن به مدرسه.

دختر دومی امسال چرخشی است و امروز از قضا بعد از ظهری است!

این یعنی خوش شانسی من که می توانم در روز اول مدرسه کنار هر دو دخترم باشم!

و اما وسایل امسال:

 

بند پاک کن دختر دومی:

 

 

ظرف آشغال تراش:

(طبق معمول با ظرف کمپوت آناناس!!!)

 

 

کیف و کفش دختر دومی:

 

 

کیف و کفش دختر بزرگه:

 

 

وسایل دختر دومی:

 

 

 

وسایل دختر بزرگه:

 

 

و این هم دختر دومی که تا اینجا به این میزان آماده است برای رفتن:

 

 

به امید خدا امروز را برای این یکی دخترم هم شروع می کنم!

خدا هر دویشان را کمک کند و سالم نگهدارد انشاالله!

 

*هنوز پست مدرسه ای در راه است!

پسندها (4)

نظرات (18)

مامان منصوره
1 مهر 93 10:23
ان شالله هر دوشون موفق باشن و سال خوبی در انتظارشون باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
1 مهر 93 12:26
سلام آغاز سال تحصيلى جديد رو به هر دو دختر خوب و نازنينت تبريك مى گم انشالله سالى سرشار از موفقيت پيش رو داشته باشند
نازنین
1 مهر 93 15:57
به امید سالی پراز سلامتی و موفقیت برا گل دخترا
نازنین
1 مهر 93 16:05
راستی مهربان بانوووو رمز پست قبلیتو اگه مقدوره میخام بقیه رو نمیدونم ولی من با شدید مطالبتو دنبال میکنم خاطرات دخترا برام جالبن چون خاطرات وحالو هوامون یه جورای شبیه شماست
مامی محمدمهدی
1 مهر 93 20:23
آرزوی موفقیت براشون دارم
یاسی، دختر بهاری
1 مهر 93 21:44
موفق باشید هم شما هم دخترانتان
فاطمه
2 مهر 93 9:12
ایشالا دانشگا ه رفتنشون. ایشالا عروس کردنشون.
مامان زهرا وسارا
2 مهر 93 14:46
سلام من همون خواننده خاموشم که حالا روشن شدم . . . خوووووووش به حال دخترا که مامان هنرمندی مث شما دارن ان شالله سایه تون همیسه بالاسرشون باشه . .
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم یه بار دیگه آدرس برام میذاری؟
فاطمه
2 مهر 93 18:24
خصوصی.
سميه مامان گل دخترا
2 مهر 93 19:36
امسال من هم تنبل شده ام و شايد هم بدون فرصت براى هر پستى… مهرتون مبارك لايق دونستيد رمز را به ما هم بدهيد.
نگار
3 مهر 93 8:19
موفق باشن.ان شاالله ..
مامان سونیا
3 مهر 93 10:46
سال تحصیلی جدید مبارک انشالله که موفق و موید باشند و سالی سرشار از شادی و وترقی رو پشت سر بگذارند
سنبله
3 مهر 93 15:52
سلام منم عین همین جامدادی وقمقمه رو منتها با طرح کیتی برای دخترم خریدم وای نمیدونین با دیدن جامدادیه به یاد جامدادیهای بچگیم که البته خیلی ساده تر بودن چه ذوقی کردم .تل دخترم بره مدرسه هر روز عین بچه ها با کلی شوق وذوق هی کتا باشو ورق زدم و وسایلاشو دورم ولوکردم وخلاصه جاتون خالی کلی حال کردم.کلا انگار من میخوام برم مدرسه که اینقدر خوشحالم.تازه ازتون یاد گرفتم ویه بند پاک کن وآویز هم براش بافتم چکار شادی آوریه واقعا.ممنونم.
مامان مهسا
5 مهر 93 8:05
سلام مبارکه انشاالله به سلامتی و دل خوش این سال رو به پایان میرسونند همه بچه های سرزمین مادریم
مامان طهورا
5 مهر 93 10:22
انشاا...که برا دخترا یال تحصیلی پر از موفقیت و سلامتی باشه...همین طور برای شما
مامان طهورا
5 مهر 93 10:24
راستی این بندای پاک کن خوشگل اموزش ندارن؟
مامان طهورا
6 مهر 93 1:09
فاطمه
6 مهر 93 21:42
سلام میشه خواهش کنم یه روز به زودی زود توی چهل تیکه آموزش بافت پاپوش بچه گونه بذارید؟؟؟