دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تله پاتی...

1392/11/16 11:30
نویسنده : مامان دخترا
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

این ایده از دوسالگی دختر دومی کلید خورد و در دو سالگی دخترک ادامه یافت.

و تعجب می کنم از اینکه روح دخترک هم از ایده ی اجرا شده ی خواهرش در 5 سال قبل خبر نداشت.

آیا یک تله پاتی بین دختر های من برقرار است؟سوال

 

5 سال قبل و بلایی که دختر دومی بر سر صندلی در آورد:

 

 

 

دیشب و بلایی که دخترک بر سر باقی مانده ی صندلی! در آورد:

 

 

 

چه بگویم؟!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مزده
16 بهمن 92 12:09
سلام من هم دو تا دختر نازنازی دارم که دومی اندازه ی دخترک شماست خیلی خوبه که دختر داریم من واقعا شکر میکنم
مامان دخترا
پاسخ
خیلی خیلی خوب!
سنبله
16 بهمن 92 17:48
سلام باز جای شکرش باقیست که مثل بعضی بچه ها نیستند که اصل صندلی را فاتحه بخوانند .به هر حال دست گلشون درد نکنه! یه مسئله بی ربط: البته قبلا بابتش عذر خواهی میکنم. بچه اول من 7 سالشه و از وقتی پسرم که یک سالشه دنیا اومده این دخترم به شدت وبه شدت وتا حد دیوانه کننده لج باز شده پدرم را در اورده مثلا بچه را می خوابونم بیدارش میکنه غذا نمیخوره وهزار جور اذیت دیگه اگر راهی به ذهنتون میرسه بگین خداخیرتون بده . ممنون.
مامان دخترا
پاسخ
راست میگی ها! من از کتاب " با کودکم چگونه رفتار کنم ": خیلی استفاده می کنم. شاید به درد شما هم بخوره.
مامان زینب
17 بهمن 92 12:41
مامان دخترا
پاسخ
باز که داری می خندی!
مامان محمد و ساقی
17 بهمن 92 13:41
سلام مامان دخترا خوبین؟خوشین؟سلامتین ان شاالله خسته نباشی خانومی.هم تو کار خونه و هم تو کار بیرون تولد دختر دومی رو هم بهتون تبریک میگمایشالله دختر اولی هم تو تیزهوشان قبول بشه و خدا این عسل کوچولوی تو خونتون رو حفظ کنه با این شیرین کاریهاش من همه ی پستهاتو میخونما
مامان دخترا
پاسخ
ممنونم مینا جان. ممنون از معرفتی که داری و به من سر می زنی.
ستاره زمینی
17 بهمن 92 20:48
فاطمه
18 بهمن 92 3:29
بگویید خدا رو شکــــــر به خاطر این همه لطف.
مامان دخترا
پاسخ
خدا رو شکر به خاطر این همه لطف!!!
سمیه مامان گل دخترا
19 بهمن 92 12:17
باز هم خوبه روکش این صندلی بعد از پنج سال هنوز مونده..... وسایل خونه ی ما که از بدو ورود عریان میشوند!!!!!
مامان دخترا
پاسخ
خدا رو شکر همه وسایل موندن.
مجله اینترنتی ژاو
27 بهمن 92 14:00
با سلام دوست عزیزمن سارا هستم. مطالب خانوادگی قشنگی نوشتی واقعا خسته نباشی.خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنی تا همیشه تو پیوندای هم باشیم .جای یه هدر قشنگ ازبچه ی ناز و قشنگت خالیه .میتونی تماس بگیری.نمونه کار همون وبلاگ خودمون هست با یه طراحی ناز برای شما