دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

این روزهای بد و خوب!

1392/11/15 12:55
نویسنده : مامان دخترا
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی سرم شلوغ است و روزهای فوق العاده شلوغی دارم.

روزهایی که هم شروع تازه ی کارم  در آن دخیل است و هم ناواردی من برای سر و سامان دادن به کارهای خانه در عین بیرون رفتن و هم کلاس اولی بودن دختر دومی و هم کلاس ششمی بودن دختر بزرگه و آزمون نمونه و تیزهوشان امسالش و هم نو پا بودن و بمب انرژی و حرف زدن بودن دخترک و هم اینکه نمیخواهم کار کردنم روی خانواده ام و تربیت بچه هایم و سهم داشتنشان از من تاثیری بگذارد.

خلاصه که جایتان خالی روزهای بد و خوبی را دارم.

از طرفی مشغول تلاش کردنم برای پیشرفت خودم و همسر(البته خدا را هزاران بار شکر نه از لحاظ مالی) و از طرفی دلم نمیخواهم کمبودی حس کنند بچه هایم.

دلم نمی خواهد نقاشیهای دیکته ی دختر دومی تعطیل شود.

و گوش کردن به حرفهای دختر بزرگه که کیلومتری! حرف می زند و از مدرسه و دوستانش و کلاس زبان تعریف می کند و نمی دانم خدا را چطور شکر کنم برای این اخلاقش.

دلم نمیخواهد کتاب خواندن و شعر خواندن برای دخترک تعطیل شود به بهانه ی کار.

و عروسک بازی و خاله بازیمان با " عزیز "!

دلم نمیخواهد لاک زدن دست دخترک تعطیل شود و من لذت گرفتن انگشتان کوچکش در دستم برای زدن لاک به دستانش و برق چشمهایش را از دست بدهم.

و از طرفی هم دلم نمیخواهد کتاب خواندنم تعطیل شود.

و مجله خواندنم.

و سرچ کردنهایم در اینترنت برای کارهای هنری و مدل جدید تخم مرغ برای هفت سین امسال!

و وب گردی هایم برای دیدن کودکانی که فرزندان دوستان اینترنتی مهربانم هستند و شرمنده همه شان برای ابراز وجود نکردن در وبلاگشان.(هر چند که شاید برایشان مهم هم نباشد!!!)

و دلم نمیخواهد بافتنی بافتن هایم تعطیل شود.

حتی اگر در هر زمانی که به دست می آورم دو رج هم ببافم برایم کافیست.

و همچنان دوست دارم در "لاین و "  اینستاگرام" چرخ بزنم و با بچه خواهر ها و خواهر ها و دختر خواهر شوهر چت کنم و بگویم و بخندم و مدل هنری ببینم و لایک کنم!

و من بسیار از خودم ناخشنودم که فرصت دیدن فیلم ندارم و یک ماه است فیلم " باربارا " را نیمه کاره رها کرده ام و فرصت دیدن ادامه اش را ندارم.چون در بهترین حالت سه تا دختر ریز و درشت کنارم می پلکند!!!

و اینکه دو هفته است نتوانسته ام کتاب "و کوه طنین انداخت" خالد حسینی را تمام کنم.(بگذریم که بسیار پراکنده است و تا حدودی غیر جذاب!)

و شالم را با هزار زحمت تا ده کرکره اش را بیشتر نبافته ام و تازه وسوسه تغییر مدلش افتاده است به سرم!

 

 

 

 

ولی مشغول فکر کردنم.

تا این اوضاع را به قول امروزیها "منیج"  کنم!(الان فهمیدید من چقدر به زبان انگلیسی مسلطم؟!!!!!!!!)

باید بتوانم.

هر چند بگویند و بگویم که کمال گرا هستم.

من به این پیشرفت نیاز دارم.

و به یک خلوت چند ساعته برای حل این بحران حل شدنی!

برایم دعا کنید که محتاج حجم عظیمی از انرژی مثبت هستم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

s
15 بهمن 92 13:04
سلام ای جان نمکی دخمله ههههههههه وب با حالی داری
مامي حانيه و ني ني
15 بهمن 92 14:27
سلام انشالا موفق باشي مادر و همسر فعال و پر انرزی
مامان دخترا
پاسخ
خیلی ازت ممنونم خانوم.
مامي حانيه و ني ني
15 بهمن 92 14:30
اگر امكان داره ادرس اينستاتون رو برام ميفرستين؟
مامان دخترا
پاسخ
داری شما اینستا؟ برات خصوصی میذارم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
15 بهمن 92 20:17
سلام الان من چند كيلو انرژى دارم فعلا لازمش ندارم ميدم بهت كم نيارى يه وقت در اين موقعيت !!!
مامان دخترا
پاسخ
ممنون آبجی! بده ما سر فرصت بهت پس میدیم. صفاتو...!
مامان مهسا
15 بهمن 92 21:29
عزيزم خسته نباشي مدتها طول ميكشد تا خودت را با اوضاع جديد مچ كني اما اگر بخواهي همه كارهاي قبل را با وجود شغل هم انجام دهي بايد از خودت و وجودت مايه بگذاري و بدان هميشه يك عذاب وجدان هميشگي همراهت هست هيچگاه رهايت نميكند موفق باشي
مامان دخترا
پاسخ
نمیدونم. شاید.
سنبله
15 بهمن 92 23:16
با با ماشالاه به این همه انرژی . خدا قوت دم شما گرم. زکاتشم بده لطفا.
مامان دخترا
پاسخ
زکاتش؟ زکاتش چیه؟
مامان زینب
17 بهمن 92 12:43
منیجت منو کشتوند ایشالا یکم زمان بگذره همه چی دستت میاد
مامان دخترا
پاسخ
به تجربیاتت نیاز دارم عزیزم.
فاطمه
18 بهمن 92 3:27
من مطمین هستم که شما بسیااااااااااااااااااااااار توانا تر از اینهایید.خداوند احسن الخالقین است... امیدوارم اون چند ساعت خلوت رو به دست بیارید و یه برنامه ریزی حساااااااااابی داشته باشید تا به همه ی کارها و علایقتون برسید. ان شاءالله. ما دعا هستیم بانو،اگر قابل باشیم همیشه به یادتان هستیم و ذوق شما ما را به ذوق می آورد...
مامان دخترا
پاسخ
ممنون به خاطر این همه انرژی که داری و دادی!
فاطمه
18 بهمن 92 3:28
شما مرا یاد خواهر بزرگم می اندازد... انگار خیلی از خودتان توقع دارید..تمام تلاشتان را می کنید که از همه ی وقتتان بهترین استفاده را ببرید. ای کاش منهم مثل شما و خواهرم باشم. خدا بخواد چند ماه دیگه منهم میرم واسه پیشرفت.
مامان دخترا
پاسخ
جدی میگی؟ کجا به سلامتی؟
مهسا
18 بهمن 92 20:19
خدا قوت! همیشه پر انرژی باشید. فقط یک سوال اینهمه وقت از کجا میارید؟ شدیداً احتیاج به راهنمایی شما دارم ( اخه همیشه توتنظیم وقت به مشکل می خورم )
مامان دخترا
پاسخ
به سختی. با کم کردن از خواب و استراحت.
مامان فرشته های شیطون
18 بهمن 92 20:20
سلام دوست خوبم انشاالله به همه کارهات میرسی فقط ارمان گرا نباش چون مسلما هرکس توانی داره پس سعی کن به مهمترینهاش فکر کنی البته با برنامه ریزی دقیق به همش میرسی
مامان دخترا
پاسخ
به روی چشم. ممنونم از توصیه های خوبت!
نگار
20 بهمن 92 10:20
++++++++این هم انرژی مثبت..موفق باشی عزیزم
فاطمه
21 بهمن 92 11:24
خ داری بانو.
مامان محمدحسین
21 بهمن 92 20:04
دعایت میکنم هر کجا خسته شدی دستی از غیب به دادت برسه بینهایت زیباست که آن دست خدا باشد و بس...
dinaaa
22 بهمن 92 9:47
,وبلاگتون عالیه یه سر هم به ما بزنید
مامان دخترا
پاسخ
به چشم!
یاسمن (مامان فرشته ها )
23 بهمن 92 23:14
من مطمئن هستم که از پس مدیریت زندگی ات بر می اید اما مثل همه مامان ها با فراموش کردن نسبی خودت و خواسته هایت البته امیدوارم که برای شما اینجوری نشه و خودتون و وب چهل تیکه هم در اولویت برنامه ها باشید
مامان دخترا
پاسخ
اون فراموش کردن خود رو باهات موافقم. کاش بتونم خودم باشم باز.
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
30 بهمن 92 0:49
کاملاااااااااااااااااااااااااااااا درکت میکنم خواهرم
مامان دخترا
پاسخ
پس با هم همدردیم؟