دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سوییشرت و شلوار و کلاه دخترک

1392/9/17 2:14
نویسنده : مامان دخترا
2,550 بازدید
اشتراک گذاری

بافتنی سوییشرت و شلوار و کلاه دخترک:

 

نمیدانم چرا انقدر سخت تمام شد.

نه اینکه بافتش سخت باشد.

ولی هیچ رقم جور نمی شد تا بنشینم و کارهایش را انجام دهم.

کل کار ،آزمون و خطا بود و ایده اصلی از این عکس بود:

 

 

و این هم کار من:

 

روی لباس:

 

 

پشت لباس:

 

 

 

کلاه:

 

 

 

صاحب لباس:

 

 

ببخشید پشتش به شماست:

 

 

 

 

 

 

دیگر واقعاً ببخشید!!!

 

 

و مشغول عملیات ژانگولر و جلب توجه گرایانه!

 

 

 

 

و در پایان این مراسم عکاسی کلی خون دل خوردیم تا این لباس را از تنش در آوردیم.

زیرا ساعت 12 شب بود و مسلماً هیچ بچه ای با سوییشرت و شلوار نمیخوابد.

و دخترک زار زنان و اشک ریزان خوابید!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامانی سارا
11 آبان 92 18:15
مبارکش باشه شیک شده ...ولی یه سوال من هر وخ می خوام از ایم موهرا بخرم فک می کنم واسه کلاه زبره حالا بافتنی ها رو رو لباسای دیگه می پوشن ولی واسه ی کلاهم خوبن ؟؟عایا؟؟.....بعدشم واسه کلا چن تا سرانداختین؟


نه عزیزم.
بر خلاف طاهرش اصلا زبر نیست توی تن.
من برای خودم هم از این کاموا بافتم و اصلا زبر نیست.
برای این کلاه من 95 تا دونه انداختم.
عاطفه
11 آبان 92 20:36
پسرونه پسرونه پسرونه
حدااقل اسپرت خوب !!!
ترو خدا


خوب عزیزم میتونی همین رو رنگ پسرونه ببافی و به سلیقه ی خودت گربه درست کنی.
گربه که دختر و پسر نداره که.
کیتی درست نکن.
مامان هانیه
11 آبان 92 21:13
دوست عزیز خیلی قشنگه منم دوست دارم برای دخترم ببافم امان از تنبلی


شروع کنی بافته میشه.
مهم استارت کاره!
مامي حانيه
11 آبان 92 23:20
مباركش باشه خيلي زيباس .
خدا قوت


ممنون عزیزم.
رمز گرفتی؟
مامان یاسمین زهرا
12 آبان 92 0:59
فدایییییییی دخترک بشم چقدر بهش میاد.به نظر میاد به دخترک منم خیلی بیاد. نمیشه یکی برا یاسمین ببافی بفرستی؟
[آیکون یک انسان پرروی بی هنر و بیمزه و حسود و...]


یاد میدم بباف!
آیکون یه آدمی که اون آدمه رو از رو میبره!!!
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
12 آبان 92 1:30
مثل هميشه بي نظير !


ممنون!
من الان در آسمانم!!!
سمیه مامان گل دخترا
12 آبان 92 9:02
وای عالییییییییییییییییه

چقدر من بی هنرم...

در ضمن ماشاالله به این ناز دختر.لطفا برای خودتون و دخترا اسپند دود بدید.


بی هنر؟
مادری کردن تو کم هنری نیست!
مريم
12 آبان 92 9:21
واقعا عاليه
خسته نباشيد
خوش به حال دختراتون كه همچين مامان هنرمندي دارند .


امیدوارم خوش به حالشون باشه و قبولم داشته باشن.
مامان پریا
12 آبان 92 10:22
سلام
واقعا دست و پنجتون درد نکنه خیلی خوشگل و ناز شده، این لباسای خوشگل رو می بافی و دل ما دختردار ها رو اب میندازی
لطف میکنی آموزشش رو تو چهل تکه برامون بزاری


چشم حتما عزیزم.
آشنای غربت نشین
12 آبان 92 11:02
واقعا" که خوشکله . ماشاله به این همه هنر . اون عکسش (یکی مونده به آخر) خیلی بامزه شده بلانسبت در یه نظر آدم فکر میکنه میو میو هه .
میشه عاجزانه خواهش کنم هر سه تا تیکشو آموزش بدی ؟ التماس میکنم .


به روی چشمم.
mAhyA
12 آبان 92 12:19
خیلییییی خوشگله و بهش میاد مبارکه


واسه تشویقت!
مامان دینا
12 آبان 92 12:44
وااااااااااای خیلی قشنگ شده مامانی دست گلت درد نکنه عالیه


آیکون خجالت زدگی!!!
رزیتا(مامان روناک)
12 آبان 92 13:23
مبارکش باشه عزیزم.از خود مدل اصلیش قشنگتر شده. مخصوصا خود کیتی هاش.


جدی؟
فکر کردم کیتی هاش مثل اون در نیومده خوب نشده.
مامان محمدحسین
12 آبان 92 15:25
وای عزیزم کارات حرف نداره.....
ولی ای کاش پسرونه بود
راستی ببخشید سلام...
خوشحالم از آشناییتون...
با افتخار لینکتون کردم...


به جوابی که به عاطفه جون دادم مراجعه کن خانومم.
ممنون از اینکه اومدی اینجا و بهمون لطف داری.
مانلی
12 آبان 92 18:25
وای خدا چقدر خوشکل شده شما هم هر چند وقت یه بار مراسم آب کردن دل مامانای بی حوصله داری تقدیم به این مامان با سلیقه و با حوصله


چقدر تشویق مانلی جان.
ممنون.
عاطفه
12 آبان 92 22:03
چه جوری گربه اش کنم ؟ ترو خدا یادم بده ! بگو چند تا کلاف برم بگیرم ! جون من ! ترو خدا !




فقط کافیه رنگ بندیش رو تغییر بدی.

الان این لباس بیشتر به خاطر رنگش کیتی رو تداعی می کنه.

میتونی از ترکیب طوسی و زغالی سفید استفاده کنی.

یا کرم و شکلاتی و سفید.

بعد مثل همیت روش چشم و سیبیل کار کنی.

به جای گل هم از یه چیز پسرونه استفاده کنی.

مثلا ترکیب دایره هایی با رنگ خود کاموا.


راستی برای این لباس من 4 تا سفید ، 2 تا صورتی کم رنگ ، 2 تا سرخابی گرفتم.
البته از هر رنگ یک گلوله کوچولو موند.
طبق معمول گذاشتم برای گل سر درست کردن برای دخترا!
❤دو نیمه قلبم❤
12 آبان 92 23:10
سلام سلام سلام
وای مبارکه دست گلت درد نکنه
صاحبش به سلامتی بپوشه
خیلی خوشگل شده
ای جاااااااااااااااااااااانم خوشش اومده بود دوست داشت باهاش بخوابه
خسته نباشی مامان خانووووم


بساطی داشتیما!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
12 آبان 92 23:13
خداييش خيلى قشنگه دستت درد نكنه



چشمات خوشگل میبینه خانوم.
محبوبه مامان ترنم
13 آبان 92 13:24
خیلی ناز شده لباسش. مبارکش باشه.
دست مریزاد بانو به این هنرت.
هر کس دیگه هم جای دخترک بود همین جوری قیافه می گرفت.
مامان به این هنرمندی ، دختر به این نازی (ماشاالله ) ، لباس به این شیکی.....
والله که ماه شده.


ممنون از این همه تشویق و ترغیب !
مامان یاسمین زهرا
13 آبان 92 14:50
من از رو نمیرم کههر چی خواستی یاد بده ما که نمیبافیم[آیکون یه ادمی که به علایق دوستش علاقه ای نداره و حرصش رو درمیاره]


حالا می بینی.
من بافنده می کنم تو رو.
مهسا
14 آبان 92 20:04
وای این چقدر زیباست ! هزار آفرین مامان هنرمند.(البته همه کارهای شما عالی هستند)


ایول تشویق!
مامان آرشيدا قند عسل
15 آبان 92 8:33
اي جانممممممممممم چقدر اين لباس بهش مياد مباركش باشه
واي اون عكسسسسس خيلي خنده دار و باحال بود


کدوم دقیقاً؟
ژانگولر؟
قطره
15 آبان 92 16:09
ای هنرمند
ای صاحب هنر
بیا و بازم برایمان آموزش بده بلکم ما پند گرفتیم و بافتیم


چشم خانوم گل
شیدا
16 آبان 92 20:10
چراااا نظرای من هیچوقت نیست؟
چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن


کدوم نظر عزیزم؟
جز نظرات پست فقط یک مادر همه نظرات رو تایید کردم.
منصوره مامان زهره
17 آبان 92 0:27
از عالی هم اونورتر بود
هلاک این انتخاب رنگتم!


هلاک این نوع تشویقتم.
✿مامان علی خوشتیپ✿
21 آبان 92 8:53
سلام عزیزم شما واقعا هنرمندی...خیلی خوشگل شده...مبارکش باشه
مامان دخترا
پاسخ
چه کنم با این همه خجالت؟ خانوم هنرمند که از من تعریف کنه من میرم تو آسمونا!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
21 آبان 92 10:07
خيلي قشنگ بود دلمون دختر خواست فكر نكنم پسرونش به اين قشنگي بشه
مامان دخترا
پاسخ
چرا میتونی رنگ بندی پسرونه بگیری و از تکه های پسرونه روش استفاده کنی.
مریم (مامان ثنا جون )
22 آبان 92 1:35
خیلی خیلی زیبا بود مبارکش باشه ..منم بافتنی بلدم اگه میشه خواهش میکنم ...تو را خدا به منم یاد بدید یا راهنماییم کنید که چند دانه سر انداختید تا برا دخترم ببافم ممنونم
مامان دخترا
پاسخ
الان شمارش می کنم و برات می نویسم.
مریم (مامان ثنا جون )
22 آبان 92 17:14
سلام شرمنده مزاحم شدم شاید بگی چقدر حسودم ولی من عاشق این سه رنگم ..میشه بهم بگی برای بلوز و برای کلاه و برای شلوار هرکدوم چند دانه سر انداختی و چندتا کاموا از هر سه رنگ گرفتی..بازم ممنونم و شرمنده
مامان دخترا
پاسخ
نه عزیزم چرا فکر کنم حس.دی؟ ببین من برای سوییشرت که از یقه سر انداختم 80 تا و برای هر پای شلوار 75 تا و برای کلاه 90 تا سر انداختم. کاموا هم 2 تا صورتی برد ، 2 تا سرخابی و 4 تا سفید.یک مقدار خیلی کمی از هر سه رنگ زیاد اومد.خیلی کم.
مریم--------❤
24 آبان 92 16:02
خیلی عالی بودن عزیزم
مریم--------❤
24 آبان 92 16:03
مامان نگار
25 آبان 92 9:01
سلام مامانی از بس که تعریف این لباسو از دیگران شنیدم گفتم بیام ببینم چیه؟! و دیدم که واقعا قشنگه کاش آموزشش رو می ذاشتین من یه دختر 1 ساله دارم و عاشق اینم که براش ببافم البته زیاد بلد نیستم و دستم هم کنده احتمالا اگه شما آموزش بدین تا من ببافم برای سال آینده اش بشه! تو رو خدا آموزشش رو بذارین حداقل فقط سوئی شرتش رو منم میخوام خواهش التماس تمنا هرچیز دیگری توی این معنا
مامان دخترا
پاسخ
به روی چشم. ولی به شرط اینکه بگی از کی دربارش شنیدی؟ بگو خودمونم بدونیم خوب!
خاله فریبا
26 آبان 92 12:38
سلام مامانی خیلی وبلاگ زیبایی دارین. من عاشق این لباس شدم واقعا دستتون درد نکنه با اجازتون لینکتون کردم اگه مایلین شما هم لینک کنید: http://avisa1389.niniweblog.com/ خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین
مامان دخترا
پاسخ
ممنون از لطفت. حتما عزیزم.
*~* مريم *~*
29 آبان 92 20:23
سلام سلام سر و كله ي من اينجا هم پيدا شد الان خوف مي كني كه من اينجا رو هم سوال بارون كنم ... نه؟ وااااااااااااااااااااااااي چقدر خوشگل و نازه يعني شما الهه ي بافتني هستي به نظر من تو رو خدا روزي روزگاري اينا رو هم ياد بدهههههههههههههههه مرسييييييييي
مامان دخترا
پاسخ
وای مریم اومد...
*~* مريم *~*
29 آبان 92 23:27
ديدي گفتم
مامان مریم
22 شهریور 93 3:51
خصوصی داری عزیزم
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم در اولین فرصت دونه ها رو میشمارم و تقسیمش رو بهت میگم. فقط اگر ممکنه عکس بافتت رو بذار تا ضخامت کاموات رو ببینم.
افسونی
11 آبان 93 20:31
عزیزم فوق العاده ست خیلی ناز شده خوش به حالتون که اینقد بافتنی های خوشگل بافتی حسودیم شد
افسونی
12 آبان 93 12:54
عزیزم میشه منم رمز وبلاگ خوشگلتو داشته باشم شدیدا علاقه مند به بافتنی هستم یه چیزایی هم بافتم