دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

جامدادی

1392/9/17 2:13
نویسنده : مامان دخترا
3,079 بازدید
اشتراک گذاری

و اینک هنر دخترم .

که نیمی از آن در تابستان و بقیه اش که با من و مادرش (مادربزرگش) بود حالا تکمیل شده است.

 

 

 

کاموای این کیف ها را از محمود آباد خریده بودیم.وقتی رفته بودیم مسافرت.

نخ مشکی و نخ قرمز بهاران ،( از این نخهای نازک ) خریدیم و به ذهنمان رسید که

دو تایش را قاطی کنیم و نتیجه شد این جامدادی ها که دختر بزرگه خودش را خجالت داد و برای خودش بافت.

یکی برای مدرسه و یکی برای کلاس زبان.

مادر هم حدود یک ماه قبل آستر برایش دوخت.(آن موقع من هنوز حرکت انتحاری دوختن آستر را انجام نداده بودم و ناشی بودم.)

 

وقتی برای کیف خودم آستر دوختم و زیپ دوختم ، با کمال اعتماد به نفس زیپ

جامدادی های دختر بزرگه را هم دوختم و قابل استفاده شد اساسی!

 

 

 

 

 

و عکس فوق اصلا بدین منظور نیست که ما خیلی پولدار می باشیم.

بلکه از آن جهت است که اطلاع دهیم دخترم رو به پیشرفت است و برای یکی از

جامدادی ها جیب هم بافته است!

بععععله!

چنین دختر هنرمندی داریم ما!

حیف که تابستان تمام شد.

وگرنه یک تولید انبوه جامدادی و کیف هم در پیش داشتیم!

و در آخر اینکه یک کیف هم بافته شده است توسط دختر بزرگه که منتظر است تا من برایش دسته ببافم و من در اولین فرصت خواهم بافت و عکس خواهم گذاشت.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مريم
6 آذر 92 11:47
احسنت به دختر هنرمندتون خدا هر سه تا دختراتون رو حفظ كنه .
2 عـــدد وروجـــکــــ
6 آذر 92 12:24
چه خوشکل بافته واقعا از همچین مامان هنرمندی همچین دختری بعید نیست منتظر اموزشون هستم ای کاش اشارپ قلاب بافی رو اموزش میدادی من کاموا خرید برای بافت اشارپ با قلاب ولی هر روز که میام وبتون میبینم خبری از اموزش اشارپ نیست آخه چرااااااااااااااااااااااا
مامان دخترا
پاسخ
چشم آموزشش رو میذارم. گریه نکن عزیزم. دنیا ارزش نداره!
🌙مامانِ چشمه بهشتى
6 آذر 92 15:17
خيلى جالبه ... و خيلى ابتكارى ... آفرين به دختر بزرگه
مهسا
6 آذر 92 19:24
آفرین به دختر بزرگه حالا فهمیدم با شالی که استفاده نمی کنم چی کار کنم جا مدادی می بافم ! بالاخره یک چیزی می شه دیگه مگه نه؟
مامان دخترا
پاسخ
کاش عکس کامواتو میذاشتی ببینم چجوریه این شاله.
🌙مامان چشمه بهشتى
6 آذر 92 19:54
سلام مى گم كاموا فروشيهاى حسن آباد عصر جمعه ها بازن ..؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
تا اونجایی که من می دونم باز هستم. مخصوصاً تو زمستون.
*~* مريم *~*
6 آذر 92 22:30
ماشالله ديگه خانوادگي هنرمند
مامان محمد و ساقی
6 آذر 92 23:58
دست مادر و دختر هنرمند درد نکنه.خیلی خوشگل شدن ازدیدم بافتنی و کاموا و میل لذت میبرم در حد المپیک.من هم تابستون یه کیف ساده بافتم و توش استر دوختم.استر هم یکی از تیشرت های کهنه ی محمد بود و بلا استفاده
مامان دخترا
پاسخ
به تو میگن هنرمند که بازیافت هم میکنی.
مامان دینا جون
7 آذر 92 14:51
دختر همچین مامان هنرمندی بایدم هنرمند باشه.دست گلش درد نکنه خیلی خوشگل بافته.
مامان دخترا
پاسخ
خجالت نده بابا!
مهسا
7 آذر 92 22:42
آخه می دونید شاله آبی و سفیده. خوب نمیشه کیف اون رنگی داشت ولی می شه جامدادی آبی و سفید داشت.عکس هم چشم در اولین فرصت می فرستم براتون.
مادرشوهر
8 آذر 92 10:50
دختر به مادر میره دیگه. آفرین به دختر بزرگه. تو رو خدا آموزشش رو هم بذار آیکون یه خاک بر سر که یه جامدادی هم بلت نیست بافته کنه. چقدر لذت بخشه بافتنی خدای من.
مامان دخترا
پاسخ
لینکشو میذارم.
منصوره مامان زهره
8 آذر 92 21:54
به به از این به بعد یه نویسنده دیگه هم اضافه کنین تا خودش آموزش بده
مامان دخترا
پاسخ
حیف که نویسنده درس داره و روحش هم از این وبلاگ خبر نداره!
مادرشوهر
9 آذر 92 9:49
ببخشین راستی مامان طهورا توی کدوم پست مربوط به کدوم ماه پستی با عنووان بافت پتو و متکا گذاشتن؟
مامان دخترا
پاسخ
لینکش رو میذارم زیر پستم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 آذر 92 13:46
میگم این همون بافت پتو ومتکاست؟پس چرا به نظر من یه جور یگه است؟ ولی دستش طلا.ای ول داره. تو هم زحمت کشیدی بلد شدی آستر بدوزی!
مامان دخترا
پاسخ
اره همونه. خوب چیه؟ ندوخته بودم تا حالا خوب!