دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

گلهای گروهی!

1392/9/17 2:12
نویسنده : مامان دخترا
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

در کلاس دختر بزرگه برای درس مطالعات اجتماعی گروه تشکیل میدهند.

برای تحقیق و ...

و در کلاس مُد شده است که هر گروه یک نشان مخصوص به خودش را داشته باشد.

 

گروههای مختلف خرج کرده اند و گل سر های 2 یا 3 هزار تومانی خریده اند برای نشان گروه.

 

و دختر من با یک دودوتا چهار تا به این نتیجه رسیده است که چرا خرج زیادی؟

به بچه ها پیشنهاد داده که مامانم برایمان گل می بافد.

و من الان نمیدانم مرا بالا برده است در کلاس ، یا از زحمتِ مامان مایه رفته است؟!!!

به هر حال ما نیمه پر لیوان را دیدیم و کلی حال کردیم از این که دخترمان ما را اینقدر تحویل گرفته است.

 

و ماحصل گل بافی برای گروه همین شد که می بینید:

 

 

و این هم سنجاق پشتش .برای وصل کردن گل به مقنعه:

 

 

 

 

هزینه ای که برد:

مقدار کمی از یک کاموای 3000 تومانی.

یک سنجاق 200 تومانی

یک مروارید سیاه

نصف یک لوله چسب حرارتی 500 تومانی

 

پیشنهاد :

با یک رنگ سنگین بافته شود ، برای گیره روسری هم میشود استفاده کرد.

 

 

چهل تیکه به روز است.

همین دیگر.

هر بار باید برای به روز بودن چهل تیکه یک انشا بنویسم؟

خدا به دور...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زینب
10 آذر 92 14:58
راستم میگی هاااا واسه گیره روسری هم گزینه ی خوبیه
مامان دخترا
پاسخ
من بیشتر اوقات راست میگم!!!
مامان٣تايش
10 آذر 92 15:11
واقعا زيباست از وقتي اينجا رو پيدا كردم دچار ذوق زدگي مفرط شدم هر چيزي ياد ميگيرم ميبافم كلي واسه خودم ميذوقم انقد كه ديگه نميتونم به كسي نه بگم و قابل ذكر است بگم هنوز در حال بافتن دستكش در رنگهاي مختلف براي همگان هستم وهر كس ميبينه يكي سفارش ميده... يه سؤال شما با چنين مشكلي چطور كنار ميايد؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
من واقعا واقعا جز برای بچه هام نمیتونم ببافم. البته چیزایی رو که سایز داره.
مامان محمد و ساقی
10 آذر 92 16:41
بسیاااااااااااااااااار عالی دستت درد نکنه.حتما" پز داده به دوستاش که مامانم یه پا هنرمند
مامان دخترا
پاسخ
تو هم نیمه پر لیوان رو می بینی؟
خانوم خونه
10 آذر 92 17:28
بدو بیا ببین چه کردم
مامان دخترا
پاسخ
اومدم دیدم چه کردی! دل منو آب کردی... دیدی برات شعر گفتم؟
2 عـــدد وروجـــکــــ
10 آذر 92 18:08
چه خوشکل شده آفرین مامان هنرمند نمیدونم چرا من هر کاری میکنم این گل رو یاد نمیگیرم البته 5 پرش را درست میبافم اما به وسط گل که میرسه دیگه قاطی میشه و من نمیدونم چیکار کنم
مامان دخترا
پاسخ
عیبی نداره 5 تا پر رو بباف و وسطش مروارید بذار. کاری نداره که.
خانوم خونه
11 آذر 92 19:36
به نظرمن همشون نازن بیشترشونو میتونیم کاری نداره که بله خب بعضیهاش فقط روکششون بافتنیه
مامان دخترا
پاسخ
عالین. کاش ما هم همین قدر هنرمند بودیم.
مادرشوهر
12 آذر 92 9:34
مامان دخترا
پاسخ
برای منه؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 آذر 92 13:44
مامان دخترا
پاسخ
چیه هی چشم و ابرو میای؟
سوگند خانوم
20 بهمن 93 8:19
میشه منم عضو بشم