دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

یاد باد آن روزگاران...

1392/9/17 2:14
نویسنده : مامان دخترا
4,824 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی در جوانی نقاشی هم می کردیم.

ابتدا به صورت خودجوش، و کمی هم کلاس رفتیم برای تکمیلِ هنرِ نداشته مان!

این سنگ یادگار روزهای جوانیست.

چیزی حدود 15 سال قبل.

 

 

 

 

یک نقاشی ساده با گواش و روی یک سنگ شمالی!

در آن روزگار ، یکی از تفریحات شمال رفتنمان ، همین قدم زدن کنار دریا و جمع کردن سنگهای مناسب نقاشی بود!

جوانی کجایی که یادت به خیر!

حالا نقاشی هایم محدود به کارهای مدرسه ی بچه هاست و زیر دیکته های دختر دومی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامي حانيه
16 آبان 92 0:18
کاملا مشخص كه هميشه دختر خلاقي بودين.



خانوم خلاقی هم هستم آیا؟
maryam
16 آبان 92 0:39
SALAM maman mehrabon
man khanande khamosh safat hastam hodode 3 mah mishe, az on vaghta ke az kahrid hasan abad gofti az madrese raftan bache ha.. hamaro kenret bodam ye modat ramz dar kardi manam ghahr kardam raftam az inja.khastam ye salami bokonam be in maman mehrabon honramnad...emroz az hasan abad rad shodam basi yad kardam azat[


ممنون که به یادم بودی.
من به خواننده های روشنم! رمز میدم معمولا.
مامان یاسمین زهرا
16 آبان 92 0:44
این یکیو هستم اخه من لیسانس گرافیک دارمآفرین


کلی سوال دارم ازت.
کلی!
آشنای غربت نشین
16 آبان 92 9:24
ماشااله به این همه هنر .
واقعا " میشه گفت از هر انگشتت یه هنر میریزه .
واقعا که قشنگه و جالب .
جالب به خاطر اینکه با چه دقت و ظرافت و حوصله ای روی این سنگ به این کوچکی اینقدر واضح نقاشی کشیدی .
عاشق اون کلبه و کوههای برفی پشتشم .
روی باب راس (نقاش ) رو کم کردی .


بابا مشوق!
بابا تحویل بگیر!
بابا بمب روحیه!
من؟
باب راس؟
❤دو نیمه قلبم❤
16 آبان 92 13:38
سلام مامان هنرمند
من هم از این کارها میکردم
مثلا" یادمه یه سنگ پیدا کرده بودم یه جورایی شبیه اردک بودبعد اونو رنگ زدم شکل یه اردک شد ولی دوربین برای عکاسی نداشتم و اون سنگ حالا نمیدونم کجاست؟
این کارت هم خیلی ظریف و قشنگه


آفرین به تو.
تو که توی مرکز دریا و سنگهای ساحلی هستی!
❤دو نیمه قلبم❤
16 آبان 92 13:39
آیا به وبلاگ من سر میزنی؟حتی خاموش!


من نیومدم سارافون رو دیدم و نظر گذاشتم؟
نظرم نیومد؟
مهسا
16 آبان 92 15:50
پس شما نقاش هم بودی رو نمی کردی! ولی خیلی خوشگل نقاشی کردین. چقدر هم خوب مونده! یعنی رنگهاش نرفته .


توی جعبه کادو کوچولو بوده.
هیچ تغییری نکرده.
پریسا
17 آبان 92 0:13
سلام شب بخیر من وقتی بچه ها خوابن می تونم بیام سراغ کامپیوتر خیلی کارهای قشنگی داری من هم بافتنی می بافم ژاکت شال و کلاه دستکش اشارپ ولی سرگرمی چون وقت نمی کنم ولی هر شب به شما سر می زنم


کاش عکس کارای تو رو هم می دیدیم.
هر دستی یه هنری داره و هر هنری ارزش یادگیری داره.
منصوره مامان زهره
17 آبان 92 0:22
وای چه یادگاری ارزشمندی!
خیلی خوبه که آدم انقدر باسلیقه باشه و خاطرات قدیمیش رو نگه داره آفرین
خب هنر بعدی مامان دخترا: نقاشی
هرکی گفت چندمیه؟


کمیت مهم نیست.
کیفیت هنر مهمه.
مانلی
17 آبان 92 10:36
بابا از هر انگشت یه هنر یه گلپری اسپندی دود کنین برا خودتون . واقعا قشنگه کاش ادامه بدین


این نقاشی ابتدایی اسپند و گلپر داره؟
مانلی
17 آبان 92 10:38
خصوصی عزیزم


می رسم عزیزم.
تا جایی که بتونم.
مامان یاسمین زهرا
18 آبان 92 11:48
مامان دخترا
پاسخ
چرا اونوقت؟!!!
جابری
5 اسفند 94 22:07
افرین به این همه ذوق وسلیقه. کاردیگه هم داری تا لذت ببریم