دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

طهورا...

1392/9/17 2:14
نویسنده : مامان دخترا
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روزی که تو را و مادرت را شناختم ، روزی بود که فهمیدم سومین دخترم در راه است.

به دنبال نامی بودم برایش .

و دلم پیش نامی بود که سالها دوستش می داشتم برای یکی از دخترانم.

داشتم معنایش را و پیشینه اش را سرچ می کردم برای دادن پیشنهادش به همسر.

و از جستجوی نام "طهورا" به وبلاگ طهورا باران رسیدم.

کلماتش به دلم نشست .

نرجس خاتون صاف دستش را گذاشته بود روی حس مادری ام و هوایی ام می کرد.

فهمیدم کلمات و احساسی که از مادری دارم و هیچ کجا گوش شنوایی از عمق جان برایش ندارم را می توانم در وبلاگ بیان کنم.

و حالا تو طهورای بارانی!

در حالی دو ساله می شوی که من این حس قشنگ خالی شدن و گفتن را، از تو و وبلاگ تو و مادرانه های مادر تو دارم.

 

و نمیدانم هنوز به چیپس علاقه داری یا نه؟

و هنوز سراغ دخترها را و به خصوص دختر بزرگه را می گیری یانه؟

و یا اینکه هنوز آن پیراهن آبی را که با روسری و چادر آبی رنگت سِت کرده بودی داری یا نه؟

ولی من تو را هنوز با همان لباسها و با همان صدای ریز و وسوسه کننده ات و با همان دستهای چرب و چیلی!!! از مراسم چیپس خوری ات به خاطر می آورم همیشه!

دو سالگی ات مبارک دخترِ نرجس خاتون!

 

 

♥بعد از خواندن دو تا از کامنتها لازم دیدم تا اعلام کنم نام دخترک "طهورا " نیست.

این نام مورد علاقه ی من بود که متاسفانه از طرف همسر تایید نشد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

mAhyA
17 آبان 92 17:18
عزیزمممم طهورا و مامان گلشو من هم میشناسم و خواننده وبلاگشونم و مثل شما دوسشون دارم

اینجا هم تولدشو تبریک میگم

وووووااای حدس میزدم اسم دخترک همین باشه



رجوع شود به کامنت مامان چشمه بهشتی!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
17 آبان 92 18:09
خب پس اسم دخترك طهوراست ....


متاسفانه نه!
اما مانند طهورا از القاب حضرت فاطمه زهراست.
مامي حانيه
18 آبان 92 0:37
سلام بانوي هنرمند و خلاق من تو كامنت قبلي فراموشم شد بگم رمز بدستم نرسيد. منم يه حدس بزنم؟اسم خانوم كوچولو مطهره اس؟
مامان دخترا
پاسخ
نه عزیزم. بریم گزینه بعدی!
پریسا
18 آبان 92 3:26
شب بخیر برام یه سوالی پیش اومده چرا اسم دخترهایت را نمی نویسی در صورتی که چهره انها در پست های قبلی کاملا به وضوح دیده می شود
مامان دخترا
پاسخ
دلایلی دارم برای خودم خانومی. بدون اسم به ما سر بزن.
مامان یاسمین زهرا
18 آبان 92 11:52
تولد طهورا خانوم مبارک باشه پس اگر اسم دخترک طهورا نیست حتما یاسمین زهراست اسم دخترهای خوشگلت هر چی که هست حتما زیبا و دلنوازه سلامت باشن انشاا...
یه دوست ( مامان ریحانه )
18 آبان 92 18:07
سلام کاش اسماشونو می گفتی
مامان دخترا
پاسخ
شاید بعد ها گفتم. کسی چه می دونه؟
مریم
18 آبان 92 18:17
سلام مامان جان خیلی وقته نیومدم حالا هم تمام پستها را خواندم خیلی دوست داشتنی و جذابند موفق و پیروز باشید انشاالله اون بلوز شلوار فوق العاده زیباست فوق العاده
مامان دخترا
پاسخ
به به! خانوم هنرمند به ما سر زد!
maryam
19 آبان 92 0:51
ha ha payam tekrari shod CHE SOOTI shod bashe khanomi hamin bedon ramza ham kafie:x bye
مامان دخترا
پاسخ
با پیام تکراری هم برامون عزیزی!
آشنای غربت نشین
19 آبان 92 8:49
من نمیدونم بعضیا چرا اینقدر براشون مهمه که اسم دخترای شما چیه ؟ من که فقط عاشق شخصیت وهنر مادر دخترا ، متانت و نجابت دختر بزرگه ، زبلی وحاضر جواب بودن دختر دومی و معصومیت دختر سومیم . همین . و باید بگم خیلی چیزا ازتون درس گرفتم .
مامان دخترا
پاسخ
خیلی لطف داری خانومی. خوب شخصیتهاشونو بیان کردی ها!
مادرشوهر
21 آبان 92 23:26
دلم براتون تنگ شده...برای وبلاگتون...
مامان دخترا
پاسخ
منم دلتنگتن عزیز. کجا میری یهو؟
منصوره مامان زهره
24 آبان 92 2:33
میگم اگه یه روز خواستی از اسامی پرده برداری کنی حتما قبلش یه پست با عنوان "حدس بزنید" بذار.... اینجوری هیجانش بیشتره
مامان دخترا
پاسخ
یعنی میذارم این پست رو؟