دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عبادت و عبادت...

1392/9/19 11:01
نویسنده : مامان دخترا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

این چیست؟

 

 

 

 

این دخترک من است که این روزها ، بیشتر دقایق و لحظاتش ، زیر این پتو به نماز و عبارت می گذرد!!!

در جاهای مختلف خانه.

که به قول پدرش می گوید میخواهد جای جای خانه شهادت بدهد نماز خواندنش را در روز قیامت!

 

برای دخترک فرقی نمی کند کجا باشد یا در چه حالتی؟

او فقط به عبادت مشغول است.

آن هم با نهایت جدیت!:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و حتی لقمه ای نان در کنار مُهرش می گذارد تا ضعف نکند هنگام عبادت!

 

 

ناچار که باشد:

 

 

و... 

 

 

و حتی با پوتین  تازه خریداری شده:

 

 

 

 

قبول باشد دخترکم!

 

 

کادوهای تولد اضافه شد.

 

 از همه ی دوستانم عذر خواهی می کنم.

نظرات را برای خودم نگهداشتم.همه رو با دل و جون خوندم و روی چشم گذاشتم.

ولی برای خودم می مونه.

همتون رو دوست دارم.

خاموش و روشن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آشنای غربت نشین
18 آذر 92 17:21
خدا این پتورو ازش نگیره .
مامان دخترا
پاسخ
الهی آمین
یه دوست ( مامان ریحانه )
18 آذر 92 17:45
سلام 1. چقدر جالب که تو 15آذر مادر شدی و من 16آذر اینطور یه روز میزنه و در اصل 11سال....... تولد دختر محجوبت مبارک امیدوارم ریحانه من هم همینطور محجوب بزرگ بشه 2. دخترک نازنین عبادت قبول محتاجان دعا رو فراموش نکن گلکم تو چقدر شبیه ریحانه ی منی
مامان دخترا
پاسخ
چه جالب!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
18 آذر 92 18:49
خييييييلى خنده دار بود .... حالا ميشه بگيد الگوى اين دختر كيه .؟؟ كى توى خونه تون زياد نماز مى خونه ؟؟
بانوی مهر
18 آذر 92 18:53
از دخترک التماس دعا داریم که دعای این فرشته کوچولوها به اجابت نزدیک است . برای دخترک و خواهراشتقدیم مامان
مامان دخترا
پاسخ
برای تو که انقدر مهربونی
ریحانه
18 آذر 92 22:58
وای خدا عشقه این دختر
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم! این طرفا!
محدثه
18 آذر 92 23:29
اخی عزیزم ماشالله خیلی شیرینه منم بچه میخوام
مهسا
19 آذر 92 0:05
من اعتراف می کنم هر وقت این دختر کوچکه را با پتوش می بینم احساس خفگی می کنم و فکر می کنم نفسم بالا نمیاد. ولی چه نمازی می خونه این خانم کوچولو. التماس دعا فرشته پاک خدا بر روی زمین.
مامان دخترا
پاسخ
از این به بعد هر وقت بخوام اذیتت کنم یه عکس از دخترک با پتو میذارم اینجا!
منصوره مامان زهره
19 آذر 92 1:12
قبول باشه دخترک با این چادر نماز پتویی!
مامي حانيه و ني ني
19 آذر 92 1:35
فداي اين دختر عابد بشم خدا براتون حفظش كنه
مامان دخترا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.برای همه حفظ کنه بچه ها رو.الهی امین.
نگار
19 آذر 92 9:23
سمیه مامان گل دخترا
19 آذر 92 18:33
ماشاالله به این دخترک. از دست این بچه ها.دخترای من هم پتو میندازن سرشون عروس میشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان دخترا
پاسخ
دیگه عروس پتو به سر نوبره والا!
مامان دینا جون
19 آذر 92 20:23
قبول باشه خانوم کوچولو.مامانی منم چندتا بافتنی بافتم و گذاشتم تو وبلاگ دینا خوشحال میشیم بیاین ببینین.
مامان دخترا
پاسخ
اومدم دیدم. برات نظر هم میذارم. محشره. عالی.
مامان یاسمین زهرا
19 آذر 92 23:53
یه دونه چادر بدوز برا دخترک تا پتوی سنگین رو اونقدر دنبال خودش نبره از اینور به اونور برا دورکعت نماز
مامان دخترا
پاسخ
چادر داره. شال و روسری هم بهش دادم. ولی همین پتو رو می خواد.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
20 آذر 92 0:36
خب حالا من يادم نمياد براى اين پست كامنت گذاشتم يا نه ...؟؟ ولى خيلى خنديدم از دست دخترك و پتوش ....!!
مامان دخترا
پاسخ
گذاشتی عزیزم. ولی من بازم ذوق کردم که اومدی.
2 عـــدد وروجـــکــــ
24 آذر 92 10:01
قبول باشه دخترک
مامان دخترا
پاسخ
قبول حق!
افسونی
12 آبان 93 12:46
الهی چقد نازه عززززززززززیزم
مامان فاطمه
2 آذر 93 11:52
آخ که این دخترک و دنیاش و خیلی دوست دارم وااااااااااااااااااااااااااااااای خوابیدنش با دومی من و وسوسه کرد به داشتن یه نی نی دیگه و دیدن این زیبایی ها عاشقشون شدم خیلی خدا دوستون داره با اجازه لینکتون میکنم خوب دلم تنگ شه ببینم این شیرین کاریا ر جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم