دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

جشن تولد دختر بزرگه

1392/9/18 17:23
نویسنده : مامان دخترا
2,603 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه یک جشن تولد مختصر در خانه مادر برگزار شد.

بدون برنامه قبلی .

ولی بسیار خوب و با صفا.

یک جعبه شیرینی برای کلاس زبان بردم و یک کیک کوچولو هم برای شب خریدم و یک دستکش از طرف دختر دومی ، یک خودکار پاک کن دار و یک خودکار کپسولی هم از طرف دخترک.

از طرف خودمان هم یک اتوی موی سه کاره کادو دادم .

و البته عمو و عمه و مادر و باباحاجی هم محبت کردند و به دختر بزرگه کادو دادند.

 

 

 

 

 

کادوی باباحاجی و مادر

 

 

 

کادوی دختر دومی:

 

 

 

کادوی زهرا:

 

 

کادوی دوستان مدرسه ای:

 

 

 

خودکارهای کپسولی

 

 

 

این ها هم کادوی ما برای دختر دومی:

 

 

 

  و کادوی زهرا برای دختر دومی:

 

 

 

 

 

 

فقط نمیدانم چرا "اَ " ندارد زهرا جان!!!

 

دخترک هم از ما یک دفتر نقاشی کادو گرفت.

 

 

 

دخترم 12 ساله شد و وارد سیزدهمین سال زندگی اش!

زنده باشی عزیزم.

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان بهار مهرنگار
16 آذر 92 21:28
چه کادوهای خوبی خوش به حالت.تولدت مبارک انشالله جشن فارغ التحصیلیت.رمز من فراموش نشه.عزیزم شما یه مادر فوق العاده هستی و من احترام زیادی برات قاءلم.
مهسا
16 آذر 92 22:15
بازم تولدش مبارک . از اینکه دیدم برای تولد کادوهای ساده ای انتخاب کردید واقعا لذت بردم. بعضی وقتها می مونم که کادو برای تولد یک بچه چی ببرم که خوشحال بشه؟ بس که پدر مادرهای این دوره و زمونه همه چی برای بچه ها فراهم کردن و یا توی تولدهاشون کادوهای عجیب و گرانقیمت هدیه می دهند.
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
16 آذر 92 22:23
چه كيك خوشگلي ! تو پست قبلي دوازدهمين سال مادر شدن شما رو تبريك گفتم و تو اين پست مي خوام به دخترگلتون تولدش رو تبريك بگم . بانو جان اگر بعد چند روز رمز دار كني اون وقت من چه جوري دائم بيام سويشرت شلوار كيتي دخترك رو ببينم ، بافتني هاي مدرسه بچه ها رو ببينم ، سارافون دخترك رو ببينم ،عروسك خوشگل هايي كه بافتي ببينم و كلي ذوق كنم ؟ لا اقل بافتني ها و كاردستي ها رو رمز دار نكن بزار من مدام بيام ببينمشون ذوق كنم !!!( آيكون يه آدم پر رو ! ) www.zahra-k.niniweblog.com
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
16 آذر 92 23:33
مبارک باشه. و... اینجا (مال) توست. همین.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
16 آذر 92 23:36
مامان دخترا.برای نظرت احترام قایلم.اما اجازه میدی نظر خودم رو هم بگم(فقط در حد نظر نرجس خاتون.همین) با این کارت وبلاگت رو با دست خودت می کُشی.بسیاری وبلاگ ها بودن که من از نیمه ی راه باهاشون آشنا شدم ونشستم از ابتدای وبلاگشون رو با ولع خوندم. حالا برای وبلاگ تو هم شاید،روزی،کسی... . هیچی.
مادرشوهر
17 آذر 92 1:24
تولدش مبارک. کادو ها هم نوش جووووونش. همه اش قشنگ بود.
سميه مامان گل دخترا
17 آذر 92 12:20
مباركش باشه.اميدوارم هميشه تو كاراش موفق باشه وعاقبت بخير. در مورد وبلاگت هم،براى من تجربه است و اميد. وقتى ميخونمش سختى كارها برام آسونتر و شيرينتر ميشه. ما دلخوشيم به اين دلخوشى ها....
🌙مامانِ چشمه بهشتى
17 آذر 92 14:36
ايشالله همه رو به شادى مصرف كنه
🌙مامانِ چشمه بهشتى
17 آذر 92 14:38
آآآآآى ..... يكى ما رو روشن كنه ....!!! چرا مى خواى رمز دار كنى ؟ اونوقت يعنى رمز نمى دى اصلا ...؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
نچ!
بانوی مهر
17 آذر 92 15:34
تولد دختر بزرگه مبارکاز دیرکرد تبریک
مامان دخترا
پاسخ
همین الانم که اومدی منت گذاشتی.
مامان یاسمین زهرا
17 آذر 92 15:48
به به چه کادوهایی مبارکه خوشگل خانوم باشه
نگار
19 آذر 92 9:25
تولد دختر گلت مبارک باشه
مامان یاسمین زهرا
20 آذر 92 12:21
الان چرا نظر من بی جوابه؟
مامان دخترا
پاسخ
کجا؟ کدوم؟ دارم از دلشوره میمیرم. کدومو میگی؟
مرضیه
29 آذر 92 10:21
سلام من امروز وبلاگ شما رو دیدم بنظرم شما نمونه یک مامان و خانم با ذوق و پرتلاش هستید براتون ارزوی سلامتی میکنم منم دو تادختر دارم دانشجوی ارشدم و در گیر پایان نامه همسرم خیلی گرفتاره و نمیتونه خیلی کمک فیزیکیم باشه با دیدن وبلاگ شما کلی انرژی گرفتم و امیدوارم بتونم مثل شما پر تلاش بشم
مامان دخترا
پاسخ
اینا که شما گفتی من کم میرم پیشت خانوم. من به انرژی مثبت شما نیاز دارم با این همه فعالیتی که داری. خدا قوت...