دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

شال گردن گیسبافت

1392/10/15 13:44
نویسنده : مامان دخترا
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب در راستای کارمند شدن شدن ناگهانیمان در این هاگیر و واگیر ، و در راستای اینکه دخترک را باید به مادر شوهر و خواهر شوهر بسپاریم ، زنگ زدم و مژده مهمان شدن دخترک را به مادر دادم.(برای روز شنبه)

در میان حرفهایم یادم افتاد که هنوز کادو تولد خواهر شوهر شوهر کوچیکه و زهرا(دختر خواهر شوهر بزرگه ) را هم ندادم.

خلاصه در یک اقدام انتحاری! خودمان را هم مهمان خانه مادر کردیم.

به صرف قرمه سبزی مبسوط و سبزی خوردن تازه و دور همی...

کادوها هم داده شد و این را هم علاوه بر کادو برای زهرا بافتم:

 

 

 

و مدل انداختنش که دختر بزرگه زحمتش را کشید:

 

 

آموزشش را که بسیار آسان است ظرف امشب تا فردا در چهل تیکه خواهم گذاشت.

 

 

یکشنبه 12 دیماه 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسا
15 دی 92 14:26
اولاً کارمند شدنتون مبارک باشه, ثانیاً دست شما درد نکنه چقدر قشنگه شده این شالگردن, جالا من موندم با کارمند شدن شما کی چهل تیکه را بروز کنه و به ما بافتنی یاد بده؟
مامان دخترا
پاسخ
خدا سلامتی بده به من و انرژی مضاعف، آموزش بافتنی هم میزارم.
مامان چشمه بهشتی
15 دی 92 14:30
کارمند شدی ....؟؟؟؟؟؟ این شاله خیـــــــــــــلی قشنگه .... خب کادو خواهر شوهر چی بید ...؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
اره خوب یه جورایی. گاهی صبح ها و گاهی بعد از ظهرها. کادو خواهر شوهر را هم به پست خودش اضافه می کنم.
آشنای غربت نشین
15 دی 92 22:24
کارمند شدن شما مصادف شد با بیکار شدن من . من که از زندگی افتاده بودم با کار کردنم . از شنبه دیگه نرفتم . راحت شدم .امروز صب تا ساعت 11 خوابیدم .
مامان دخترا
پاسخ
می دونم خیلی سختی داره. ولی شرایطیه که پیش اومده.
فاطمه مامان زهرا
16 دی 92 0:32
مبارك باشه روزگار كارمندي ! ميگم خوش به حال زهرا خانوم با اين زن دايي با سليقه و مهربون . ما كه زن دايي نداريم ، فكر هم نمي كنم دايي جانمان اگر همسر اختيار كند خانمش اينجوري تنها دختر خواهر شوهر بزرگه را تحويل بگيرد! راستي يك خواهش :از سر سارافون پليسه كاموا زياد آوردم ، پاپوش هم بافتم ولي بازم يه كم مونده ، مي شه يه چيز براي دختر كوچولو ها يادمون بدين بانو؟( ببخشيد يادم رفته بود كارمند شدين سرتان شلوغ شده ، خواهشم رو پس مي گيرم !)
مامان دخترا
پاسخ
می تونی تل یا گل سر هم براش ببافی.
فاطمه مامان زهرا
16 دی 92 0:33
چقدر نازه ! هم دختر بزرگه هم شال گردنه !
مامان دخترا
پاسخ
نظر لطفته عزیزم.
زهرا
16 دی 92 1:03
مرسی بابت کادو خیلی قشنگ و دوست داشتنی بود جفتشون هم.گلسرم هم شالم
مامان دخترا
پاسخ
بسیار ناقابل بود و مایه خجالت!
روجا
17 دی 92 20:52
سلام ماشالله به این مامان هنرمند و با سلیقه . خدا دخترهای گلتون و براتون حفظ کنه. این شاله خیلی قشنگه ولی چهل تیکه برام باز نشد .
مامان دخترا
پاسخ
نی نی وبلاگ مشکل داشت. حالا بر طرف شده.
مانلی
18 دی 92 11:06
مبارک باشه امیدوارم همیشه موفق باشی شال هم خیلی خوشکله
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم. برام دعا کن.
محدثه
18 دی 92 12:07
سلام مامان دخترا به دادم برس یکی از فامیلامون که دید من دارم بافتنی میبافم میخواد واسه شوهرش شال و کلاه ببافه حالا من باید بهش یاد بدم واه یه شال متوسط با میل شماره4 چند تا دونه سر بندازه؟واسه کلاه اگه درو سرش 58 باشه باید116 دونه سر بندازه؟
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم بارها گفتم که من تو اندازه گیری مشکل دارم. بعد از سر انداختن اندازه رو می سنجم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
19 دی 92 9:58
قشنگه
مامان دخترا
پاسخ
دلم برات یه ذره شده. میفهمی؟ یه ذره!
بهار
28 دی 92 11:48
سلام خسته نباشین مامان خانومی شالتونو یه جایی من دیدم که امکانش نبود طرز بافتشو بپرسم تاخوشبختانه توسایت شمادیدم شمام قول دادین یاد بدین هرروزوبلاگتونو می بینم لطف کنین بافتشو یاد بدین منتظرم دست گلتون دردنکنه منتظرم
مامان دخترا
پاسخ
بافتش رو توی وبلاگ چهل تیکه آموزش دادم خانومی.
بدری
28 دی 92 14:36
سلام و دستتون درد نکنه بابت بافتنی های خوشملتون این شاله معرکه س بخدا میشه بگین گیسبافتشو جدا بافتین وبعد وصلش کردین یا باخودش بافته میشه بافت بقیش هر راه زیره یا بافت ساده س بی زحمت زود زود جوابمو بدین که دل تو دلم نیس
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم آموزش بافتش رو تو وبلاگ چهل تیکه گذاشتم.
مامان اعظم
1 بهمن 92 11:48
سلام مامان دخترا ... به به چه شال زیبایی بافتی ... وچقدر حوصله و دقت ؛ مدونم این مدل بافت خیلی خاصی داره و هنوز خودم تا این لحظه واسه بافتنش حوصله به خرج ندادم . خدا دختراتو با سر افرازیهایشون برات حفظ کنه ... و شمامادر و پدر رو برای اونا... ممنون که به وبم اومدی .
مامان دخترا
پاسخ
من همیشه از تجربیات شما استفاده می کنم. و نمیدونم چرا شما رو خیلی بزرگتر از خودم فرض می کنم. درست فکر می کنم یا نه؟