دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

افکار رنگی

1392/10/14 1:11
نویسنده : مامان دخترا
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

دو شب قبل با دختر ها مشغول دیدن تلویزیون بودیم.

یکی از شخصیت های داستان غرق در افکارش بود و طبق هر سریال و فیلم دیگری افکارش هم به صورت فیلم نمایش داده می شد.

دختر دومی که داستان را دنبال می کرد گفت:

"مامان! چرا اینا تصویری فکر می کنن و ما نمی تونیم تصویری فکر کنیم؟

من هر چی سعی کردم نشد.

فقط وقتی قبل از خواب فکر می کنم ، یا اگر چشمام رو ببندم و فکر کنم ، یه کمی می تونم تصویری فکر کنم.

ولی مثل اینا تصویرام پر رنگ نیست!"سوال

 

و من مانده بودم که ار تکنیک های فیلمسازی برایش بگویم یا از سیستم تفکر انسان ؟

گاهی دختر ها چه سوالات سختی از منِ مادر می پرسند!

 

و احتمالاً اینجا هم هنگام مشق نوشتن ، در حال تصویری کردن یکی از افکارش بوده است که ناگهان...

 

 

دختران من!

امیدوارم افکارتان ، چه تصویری و چه غیر تصویری پر از رنگهای شاد باشد.

 

دوشنبه 9 دی 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
10 دی 92 22:54
فكر تصويرى ...!!! مى گفتى اونا براى اينكه زمان فيلمشون رو پر كنن فكراشون تصويريه ... الهى چه جورى خوابش برده ....
مامان دخترا
پاسخ
اینم یه نظریه برا خودش. به اینجاش فکر نکرده بودم.
فاطمه مامان زهرا
12 دی 92 0:33
اي جان ! اين كلاس أوليو ببينين پاي درس و مشقش خوابش برده تصوير هميشگي من در هنگام درس خوندن ! كتاب بدست ، البته درازكش و بعدش لالا ! خدا رو شكر با اينجوردرس خوندن فوق ليسانسم رو هم گرفتم ! تازه زمان ما مي گن إمكانات هم كم بوده ! با اين حساب ، تو اين دوره زمونه براي گل دختري ديگه دكترا خوندن رو شاخشه ايشالا!
مامان دخترا
پاسخ
پس امیدوار باشم؟