دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

جشن پایان سال پیش دبستانی

1392/9/17 2:37
نویسنده : مامان دخترا
2,559 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جشن پایان سال دختر دومی برگزار شد.

روز خوبی بود.یک جشن مختصر و اهدای لوح پایان دوره پیش دبستانی.

دخترم دوباره لباس مهندسی پوشیده بود.

و در آن شلوغی و سر و صدا اصلاً نمیشد فهمید خوشحال است یا کلافه!

 

 

 

 

 

 

امروز کارنامه کلاس پنجم دختر بزرگه را هم گرفتم.

تمام نمره ها "خیلی خوب" بود.این طرح توصیفی بسیار مسخره است!

اگر سیستم آموزشی مثل قبل بود الان دختر بزرگه هم باید در جشن فارغ التحصیلی دوره ابتدایی می بود.

ولی حالا انشااله میماند برای سال آینده!

 

 

 

5 سال پیش در چنین روزهایی در جشن پیس دبستانی دختر بزرگه بودم.

 

 

و احتمالا 5 سال بعد به شرط زنده بودن و سلامت بودنم در جشن دخترک هستم.

دختر هایم بزرگ میشوند و برای من هیچوقت دیگر جشن پایان سال دختر دومی تکرار نخواهد شد!

 

 

همانطور که جشن دختر بزرگه را دیگر نخواهم دید.

 

 

♥الهی من فدای این دخترم (دختر دومی) بشوم با آن بندهای باز مانتویش!

انگار عهد کرده که تمام عکسهای عمرش را به طرق مختلف خراب کند!

 

 الان وسط این حس عمیق مادری باید بگویم که چهل تیکه به روز است توسط خودم!

خیلی سخت بود بیرون آمدن از حس!

 

 

مهسا جان اگه ممکنه ایمیلت رو برام خصوصی بزار رمز رو برات ارسال کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سميه مامان گل دخترا
8 خرداد 92 21:47
هزار ماشاالله. كيف داره تو اين جشنا شركت كردن. آدم احساس غرور ميكنه بچشو ميبينه.
من كه فعلاً لباس مهندسى يكيشونو به تن ديدم


به سلامتی ان شااله!
بقیه رو هم میبینی!
مامان ترنم
8 خرداد 92 21:56
مبارک باشه عزیز خالههههههههههه.ایشاالله لباس جشن فارغ التحصیلی مهندسیت.


ایشالا واسه ترنم کوچولو!
یه دوست ( مامان ریحانه )
8 خرداد 92 22:52



منم
ببینم خوبه هیچی ننویسی؟
سميه مامان گل دخترا
9 خرداد 92 1:05
خــــــصـــــــو صــــــــى


رویت شد و پاسخ داده شد!
مانلی مادر باران
9 خرداد 92 9:41
احساس خوبیه حتما با اینکه تجربه نکردم ولی میتونم تصور کنم دختر دومی بلاخره مهندس شد لباسشم بهش میاد لباس بافتنی لیمویی هم خیلی زیباست به تنش چه هماهنگ که همه با اختلاف 5 سال به این مقطع میرسن انشالا فارغ التحصیلی از دانشگاهشونو جشن بگیرین


فقط براشون دعا کن عاقبت به خیر باشن.
همین و همین!
سميه مامان گل دخترا
9 خرداد 92 11:46
شما هم دوباره خصوصى


شما هم دوباره عزیز مایی!
مانلی مادر باران
9 خرداد 92 12:17
وقتی با عشق و محبت و توکل بزرگ میشن حتما عاقبت خوشی در انتظارشون خواهد بود


دعا کن خواهر!
گاهی براشون خیلی نگران میشم!
خودت بچه داری و میدونی چی میگم.
مامان سونیا
9 خرداد 92 13:37
به سلامتی انشاالله همیشه موفق و موید باشند و پله های ترقی رو طی کنن به امید روزی که فارق تحصیل مقطع دکترای بهترین دانشگاههای جهان باشند و مامانی اون حس زیبا رو تجربه کنه وانشاالله دخترها رو در لباس سپید عروس ببینه و لذت ببره


وای مامان سونیا منو کجاها بردی؟!
من چجوری الان از رویاهایی که برام ساختی بیام بیرون؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
9 خرداد 92 16:40
می خوای من رمزو بدم به مهسا؟!

شمارشو دارم.اس میدم بهش.




خوب نمیشد زودتر میگفتی؟

مهسا جان اس در راهه!


برات میل کردم خانوم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
9 خرداد 92 16:42
اونا روی میز،ساندیس نیست ؟!
مگه الانم ساندیس هست هنوز؟بابا اونا پر از اسانسه.
شکلک مامور بهداشت


عزیزم تو پست منو خوندی اصلاً؟
اون عکس دختر بزرگه است مال 5 سال پیش!
تازشم الانم هنوز ساندیس هست.
ما خودمون نسل ساندیسیم و این اسانس ها هستیم.
سُر و مُر و گنده در خدمتتیم.
مهسا
9 خرداد 92 17:03
مبارکه خانم مهندس کوچولو, ایشالله دوره های بعدی هم با موفقیت طی کنی.
بازم بابت هنر زیبا تون توی تن دختر بزرگه تبریک می گم آفرین


اون هنر من نیست.
اون کار مامانمه.
اون لباس رو موقع به دنیا اومدن دختر دومی به دختر بزرگه کادو داد.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
9 خرداد 92 17:22
تا کامنتا ی این پستو تایید نکنی، برای پست بالا کامنت نمی ذارم.


دارم تایید میکنم دیگه بی انصاف!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
9 خرداد 92 17:41
مهسا جونم رمز کدوم پست رو می خواد عزیزم؟ بگو تا بهش بدم.


این یکی رو بهش دادم.
ممنون ازت عزیزم!
مامان محمد و ساقی
17 خرداد 92 1:41
مبارک هر رو تا دختر گلت باشه عزیزم

ایشالله همیشه سلامت باشی و موفقیتشون رو ببینی


شما هم با موفقیت گل دختر و گل پسرت شاد بشی همیشه.