دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

یک صبح زمستانی

1392/11/8 1:12
نویسنده : مامان دخترا
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 8 صبح بعد از رفتن دخترها به مدرسه!

و دخترک که هر چه اصرارش کردم بخوابد نخوابید.

و اصرار داشت که:"مامانون!من پوچواَم!بینین!"(مامان جون!من پا شدم!ببین!)

و با اصرار چشمهایش را نشان می داد که که مثلاً خالی از خواب است ولی از شدت خواب تنگ و پف کرده بود.

خلاصه خواهر ها را روانه کرد و مامان را مشایعت کرد به کار روزانه ی هول هولی قبل از رفتن به سر کار!

بعد از کمی ،وقتی می بینم نه جوابی به شعر های من می دهد و نه با "عزیز" درد دلی می کند :

 

 

می بینم که بععععععععععله!

دخترک کنار سطل برنج خوابش برده است!

 

 

♥صبح ها که می خواهم دخترک را ببرم خانه مادر (مادر شوهر) ، خواب است.

پتو را روی سرش می اندازم و بغلش می کنم و می برمش.

دخترک خواب و بیدار می شود و کیف می کند از رفتن به خانه مادر.

در طول روز هم پتو را روی سرش می اندازد و می گوید:"مامانون!بیلیم مادر!"

 

 

♥بعد از ظهر هایی هم که نیستم خواهر شوهر گرامی زحمت می کشند و کنار بچه ها می مانند تا من برگردم.

و دختر دومی هر روز که از مدرسه برمی گردد می پرسد:

"مامان امروز عمه میاد؟"

و اگر روز آمدن عمه باشد کلی ذوق می کند و خوشحال می شود.

یعنی عمه و مادر را خیلی زیاد دوست دارند یا از مامانشان سیر شده اند؟تعجبقهر

البته بر همگان واضح و مبرهن است که در نبود من بساط چایی خوران دختر ها به راه است و بساط ناز کشی از دخترک و ...

 

 

 

نمیدانم با چه زبانی از این همه لطف بی منت و دریغ خانواده ی همسرم تشکر کنم.

فقط اینکه من همیشه مدیون شما هستم.

هر پیشرفتی که داشته باشم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمین زهرا
8 بهمن 92 1:28
سرکار میرییییی؟نمیدونستم.دست گلشون درد نکنه که کمکتونن
مامان دخترا
پاسخ
اره.یک ماه و نیم میشه.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
8 بهمن 92 12:46
اين دخترك هم كه با اين عزيزش دل ما رو ميبره هــــــــى ...!!! منم اگه اجازه بدى تشكر مى كنم مى كنم ازشون خدا ده در دنيا و صد هزار در آخرت اجر و ثواب بهشان ارزانى بفرمايد انشاالله
مامان دخترا
پاسخ
ان شاالله!
فاطمه
8 بهمن 92 18:06
مامان دخترا
پاسخ
منم
سمیه مامان گل دخترا
9 بهمن 92 13:43
دستشون درد نکنه با اینهمه محبتی که دارن التبه شما عروس خوبی هستی و لایق محبت....
مامان دخترا
پاسخ
انقدر که اونا محبت دارن من لایق محبت نیستم.
مامان مهسا
12 بهمن 92 8:33
عزیزم اگر مبحث احتیاج در کار نباشد بیخیال سرکار رفتن شو اصلا ارزش دوری از دلبندت را ندارد باور کن الان که اولشه بچه ها ذوق دارن پیش عمه و مادر باشن اما پس از مدتها آنچه در سینه مادر بود آنرا کم دارند... اینو از یه مامان کارمند با سابقه ده ساله پذیرا باش
مامان دخترا
پاسخ
نمیشه نرم. نه به خاطر بحث مالی. ولی خوب...
مامان ماهیار
12 بهمن 92 23:47
ماشالله به این دختر زیرک مامان هنرمند من یه سوال دارم میتونی بهم کمک کنی من شلوار که میبافم .وقتی بهم میدوزم دو تا درز پاچه شلوار را چین چین می شه میشه آموزش شلوار را برام بنویسی اگه زحمتی نیست
مامان دخترا
پاسخ
باشه عزیزم. میذارم تو چهل تیکه.