دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

نمایشگاه کتاب 93 (2)

1393/2/15 8:46
نویسنده : مامان دخترا
1,910 بازدید
اشتراک گذاری

و در روز فرح بخش و به یاد ماندنیِ چهارشنبه گذشته ، کتابهایی هم خریداری شد که از دیدنشان ذوقی وسیع ما ر ا در بر می گیرد!

 

 

 

کتاب ها و بازی فکری دخترک :

 

 

کتابهایی که برای "ماموریت غیر ممکن 3 " خریدم!!!

 

 

 

بازی فکری دختر دومی:

 

 

 

و یادی هم از نمایشگاه کتاب سال قبل!

کتاب های دختر بزرگه:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب های دختر دومی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب های خریداری شده برای خودم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و دو جلد کتاب در حوزه تخصص همسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محدثه
15 اردیبهشت 93 13:20
سلام خانمی مبارک باشه خوشا به حالتون شما که تهران زندگی میکنید میتونید این کتابای خوب بخرید من به زودی دارم مامان میشم اگه خدا بخواد میخواستم شما که تو کار کتابی چند تا کتاب بهم معرفی کنی واسه تربیت فرزند مرررسی
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم من هم تهران زندگی نمی کنم.اطراف تهرانم.ولی اگر کتاب خوب تو این زمینه بخوای کتاب "چگونه با کودکم رفتار کنم؟" و مجموعه کتابهای "کلیدهای رفتاری" که تو کتابای خودمم هست خیلی می تونه کمکت کنه.
نگار
17 اردیبهشت 93 20:34
یکی از آرزوهام اینه یه بار بیام نمایشگاه کتاب
نگار
21 اردیبهشت 93 20:25
nahid
27 اردیبهشت 93 14:58
خدایا فرشته هارا عطاکردی حفظشان کن.... برای متفاوت تر شدن فرشته ها موسیقی لازمه و برای درک بهتر و فعال تر شدن هوش باید موسیقی یادبگیرند .... باروش کاملا"جدید ونتیجه بخش ما به معجزه موسیقی آگاه خواهیدشد... خصوصی و تضمینی..ودرگوتاه ترین زمان به فرشته های زمینی موسیقی راآموزش میدیم و....