دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

جشن الفبای دختر دومی

1393/3/2 16:20
نویسنده : مامان دخترا
2,780 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ، پنجشنبه اول خرداد ماه نود و سه جشن الفبای دختر دومی بود.

روز چهارشنبه کمی برای تزیین کلاس کمک کردیم ولی زود برگشتم.از صبح سر کار بودم و کاملاً هلاک!

روز پنجشنبه از ساعت هفت و ربع صبح مدرسه بودیم برای برگزاری جشن به اتفاق 4 نفر دیگر از مادران بچه ها.

و برگزاری جشن الفبای دختر دومی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلاس اول هم تمام شد!

انگار به چشم بر هم زدنی گذشت فاصله ی این پست و این پست تا به امروز!

شرح این یک سال را مفصل برای خودم می نویسم.تا یادم بماند که چطور گذشت این روزهای کلاس اولی!

روز تزیین کلاس و روز جشن الفبا ، وقتی چشمم به در و دیوار کلاس می افتاد که روز شکوفه ها چه خلوت بود و حالا پر از حروفی که خوانده اند؛

وقتی به یاد روزهایی می افتادم که با شوق می رفتم جلسه ماهانه تا بدانم این ماه دخترم چه چیزهایی می آموزد و با چه روشی ؟؛

بغض یک لحظه هم از گلویم نمی رفت.

این حس و رفتارم برای اکثر آدمهایی که برایشان بازگویش می کنم ، خنده دار است و غیر قابل باور.

اما من انسانی هستم به شدت حسی و با پتانسیلی بی نهایت!

تا جایی که یادم می آید همیشه با پایان ها مشکل داشته ام.

و بالطبع با آغازهای بعد از این پایان ها!

زندگی کردن با من و تحمل من کار مشکلیست!

خدا صبر بدهد به خانواده ام!

 

 

جمعه دوم خرداد 93

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان فاطمه
2 خرداد 93 17:59
جاي نظر بدهيد نوشته شده نظر شما چيست ؟ نظر ما اين است كه كاملا با شما موافقيم ! يه حس غريب ، حس بزرگ شدن اون دختر خوشگلي كه اسم مدرسه اش سانسور شده ! من گاهي كه پستهاي مربوط به دختردومي رو مي خونم و نامه نوشتنهاشو فكر مي كنم تا به حال كسي اندازه اين بچه از سوادش استفاده نكرده !!!
سپیده
2 خرداد 93 18:50
مبارک باشه. خانمی دوست داشتی قفل رو بردار تا ثبتش کنم
خاله فاطی
2 خرداد 93 21:58
سلام من همیشه به وبلاگ شما سر میزنم خیلی مادر پشتکاری هستید راستی می خوام بدونم چطور میشه کردکه از روی عکسها کپی نشه یا همون سیو نکنن اگه راهنمایی کنید ممنون میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید
الهه مامان سلما
3 خرداد 93 9:28
آخی چه روزای شیرینی بود، روزگار کودکی.،،،
سميه مامان گل دخترا
3 خرداد 93 15:39
مباركش باشه با سواد شدن. انشالله درجات بالاتر. روزى دخترك هم بكند و شما همچنان با حوصله بمانى
مامان طهورا
7 خرداد 93 17:43
مبارک باشه. چه خانومی شده تو عکس.
محبوبه مامان ترنم
8 خرداد 93 14:52
مبارک باشه این روز و همه روزهای قشنگی که ان شاالله به خاطر موفقیت هاش خواهی داشت
سپیده
21 خرداد 93 8:22
با تشکر و ثبت شد