دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

مینون خان!

1393/3/1 16:02
نویسنده : مامان دخترا
2,189 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دخترک علاوه بر "عزیز" یک یار دیگر نیز پیدا کرده است و او هم کسی نیست جز :

"مینون"!!! یا همان میمون

 

 

دخترک چنان این موجود نه چندان زیبا را عزت و احترام می کند و قربان و صدقه می رود که به پای عزیز رسانده او را!

در همه ی موارد نظر "مینونه" برایش محترم است و بی نظر او کارش پیش نمی رود.

دستش را در پشت عروسک می برد و می ایستد روبروی من و می گوید :"مــــــــــــــــــــــــــــــاچ!"

و وقتی با مینون! روبوسی می کنم دخترک لطف می کند و دهان میمون را پاک می کند تا خدای ناکرده میمون از ماچ کردن من بدش نیامده باشد!

خدایا!!!!تعجب

این میان یک مشکل عمده موجود است که همه ی ما به گونه ای با این میمون ارتباط برقرار کردیم به جز همسر!

و امان از زمانی که دخترک تصمیم می گیرد وقت غذا خوردن میمون خان کنارمان باشد و مدام از بابا می خواهد تا به میمونش ابراز علاقه کند و تحویلش بگیرد!

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)

الهه مامان سلما
1 خرداد 93 1:05
یاد بچگی های برادرم افتادم، به گوریلش میگفت، داداش گوریل!!! هفته ی دیگه عقد میکنه، یادم باشه برای نامزدش، داداششو معرفی کنم!
یسنا
1 خرداد 93 22:13
ای جونم، من عاشق دخترکم با این کارا و ادا اطواراش. دلم براش تنگ شده بود.
قطره
6 خرداد 93 15:39
ای جان
مامان طهورا
7 خرداد 93 17:44
تو عکس آخری اونی که تو دستشه هواپیماست؟!
مامان دخترا
پاسخ
نه خودکار و وسایل نوشتنشه!
Arefeh
7 خرداد 93 19:55