دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

دلخوشی ها کم نیست!

1393/3/2 16:43
نویسنده : مامان دخترا
612 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از علایق من در زندگی ، تسبیح است!

هر وقت برای زیارت به قم یا شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم و یا به مشهد می روم ، با تمام حس بینایی ام ، تسبیح های رنگی را می بینم و صفا می کنم و حظ می برم.

گاهی هم خودم را خجالت می دهم و می خرم و یا از دوستی ، عزیزی ، سوغاتی ، برایم می رسد و من مشعوف می شوم.

تا به حالا تسبیح ها یم را در یک ظرف شیشه ای نگه می داشتم و هر چند وقت یک بار آنها را بیرون می ریختم و با دختر ها دانه دانه می دیدیم و عشق می کردیم و ذوق!

و من داستان هر کدام را چند باره و چند باره برایشان می گفتم.

امسال که خودمان را تحویل گرفتیم و مبلمان را تازه کردیم و بالطبع میز وسط مبلمان را ، فکری به سرم زد که به جای مهره های رنگی و گل و ... تسبیح های نازنینم را زیر میز بگذارم تا هر وقت می نشینم ، چشمم به آن ها بیفتد و لیوان چای در دست به آنها خیره شوم.

و همچنان که قندِ چای در دهانم آب می شود ، قندی مضاعف هم در دلم آب شود به واسطه دیدن این دلخوشی کوچک !

 

 

و میز جدید :

 

 

 

 

 

 

 

دلخوشی ها کم نیست!

پسندها (5)

نظرات (10)

سميه مامان گل دخترا
25 اردیبهشت 93 23:45
آفرين بانوى هنرمند. ايده ى بسيار جالبى بود و البته كه چه تسبيح هاى زيباى رنگ و وارنگى…
سیده نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
26 اردیبهشت 93 2:30
خیلی ایده ی دوست داشتنی ای بود. اون وقت پیشکشی ما هم توی اینا هست؟
مامان دخترا
پاسخ
عکس دوم ، شیشه سمت چپ ، گوشه ی سمت چپ من رو همیشه می بره به گوشه رواق امام خمینی و دیدار اون روز!
مامان معید
26 اردیبهشت 93 21:54
من هم مثل شما...عاشق تسبیح های رنگی ... ایدتون قشنگ بود.
مامان شیــ✿ــدا
26 اردیبهشت 93 22:32
من دیوانه ی این خلاقیتم
الهه مامان سلما
28 اردیبهشت 93 1:11
عالی بود، ایده ی جالبیه! انشاالله خدا حفظ کنه دخملای شیرینتونو. خوشبخت و عاقبت بخیر باشید. با اجازه لینکتون میکنم، تا بیشتر بهتون سر بزنم. دوست داشتید، ب وب ما هم کلیک رنجه بفرمایید.
مامان فاطمه
29 اردیبهشت 93 0:44
ياد يه ديالوگ تو فيلم طلا و مس افتادم "خوشبختي يعني ديدن چيزهاي كوچيك " خوشبخت باشين بانو
محبوبه مامان ترنم
29 اردیبهشت 93 9:59
ای وللللللللللللللللللل. خیلی باحالی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
29 اردیبهشت 93 14:50
خيلى جالب بود و البته زيبا ...
تسنیم
1 خرداد 93 18:18
سلام چه ایده جالبی! من هم دلم میخواد زمانی از این یمزها داشته باشم و احتمالا از ایده شما استفاده میکنم چون هم تسبیح های رنگی زیاد دارم.
مانلی
17 خرداد 93 11:53
تعداد تسبیحهای من شاید یکی از خونه های میز شما را پر کند