دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کلاه مرموز!

1393/3/6 13:14
نویسنده : مامان دخترا
860 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اوقات از دیدن بعضی چیزها و رفتارها در فضای آموزشی دلم می گیرد.

نمونه اش چیزی بود که روز جشن الفبا دیدم و هنوز از ذهنم نرفته است:

 

 

 

 

وجود " کلاه بی سوادی " در کلاس برای تشویق است یا تنبیه؟ نمی دانم؟!

شاید برای من و باقی بزرگترها این کلاه نقش دکوری و به قول عام "لولو خورخوره " کلاس را داشته باشد.

اما برای دختران هفت ساله ای که هر روز قرار است چشمشان به این کلاه بیفتد و هراس بر سر گذاشتن این کلاه در دل های کوچکشان لانه کند ، فاجعه است!فاجعه!

کلاس اولی باید بخندد و بازی کند و حروف را یکی یکی یاد بگیرد.

کاش کسی به فکر بود...

کاش...

 

سه شنبه 6 خرداد 93

پسندها (4)

نظرات (8)

قطره
6 خرداد 93 15:37
واقعا ک......
مامان بهار
6 خرداد 93 17:59
خیلی ناراحت کنده هست.متاسفم
مامان طهورا
7 خرداد 93 17:42
بعد اون وقت کسی از والدین در این مورد از اولیای مدرسه چیزی نپرسید؟یا توضیحی نخواست؟
مامان دخترا
پاسخ
فکر کنم یا کسی ندیده یا مثل من فقط افسوس خورده و سکوت کرده.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
8 خرداد 93 15:27
خب رمز پست بالا چى بيد ...؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
خوب من این رمزو کجا بدم الان؟
نازنین
9 خرداد 93 19:25
سلام بانووووو از اشنایی با وب مادرانه ات خوشحال شدم اگه با تبادل لینک موافقی منتظر حضور سبزت هستم
مامان دخترا
پاسخ
با کمال میل عزیزم
مامان فرشته های شیطون
9 خرداد 93 20:20
رمز پلیزدر صورت امکان
مامان شیــ✿ــدا
11 خرداد 93 18:30
قطره
16 خرداد 93 19:09
ها والا.... رمز پست بالایی چی بید؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
الان میام و میدم بهت