دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کاردستی آدم برفی

1392/9/16 1:39
نویسنده : مامان دخترا
2,461 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته دختر دومی در مورد آدم برفی کار میکرد.نقاشی و کاردستی و ...

کاردستی با تاخیر ما هم این از آب در آمد.در حال بافتنی و کار .اما بد نشد.

 

از آنجا که من علاقه به بافتنی دارم در همه چیز ردی از بافتنی و کاموا بر جا میذارم.مثل همین موی آدم برفی.یعنی وقت کلاه بافتن نداشتم وگرنه برای آدم برفی هم یک کلاه میبافتم!

برای دختر بزرگه کاموا گرفتم دو روز پیش تا برایش پالتو ببافم.از بالا سر انداختم و تا زیر بغل و یک آستینش را ظرف دو روز کامل کردم و یک آستین هم نیمه است.دختر بزرگه هم میگوید تو فقط بنشین و بباف .من حتی غذا هم در دهانت میگذارم.یعنی تا این حد دختر من بی لباس گرم زمستانی مانده است!!!

هزار ماشااله سایزش هم کوچک نیست و قد آستینش کم از من ندارد که زود تمام شود.خلاصه در خانه ما برای بافت پالتوی دختر بزرگه حالت فوق العاده برقرار شده است!

کلاه قرمز دخترک هم تمام شده و تزیینش مانده است.حالا این وسطها وقتی هم برای تزیین کلاه دخترک باید پیدا کنم.دختر دومی هم چنان با افسوس به پالتو دختر بزرگه نگاه میکند که دلم میخواهد برای او هم یکی ببافم.ولی واقعا وقت ندارم و کلی بافتنی هنوز مانده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهره مامان مینو
18 دی 91 16:24
بابا دمت گرم...موندم خداییش چجور وقت میکنی و چه پشتکاری داری....خیلی ایول داری...





علاقه است.ونیرویی که از برق چشماشون میگیرم