دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کتاب جادویی

1392/9/16 1:40
نویسنده : مامان دخترا
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

این همون کتابیه که توی جشن تولد کوچولوی دخترا به دختر دومی کادو دادم.کتاب خوبیه.کتاب انگشتی قبلا براش خریده بودم.همین طور کتاب گیره ای.همه رو از نمایشگاه کتاب.ولی از این کتاب هنوز نخریده بودم.حالا باید بقیه جلدهای کتاب رو هم بخرم.فکر کنم 5 جلد باشه.دختر دومی که خیلی دوست داره و صفحه به صفحه کار میکنه.

 

 

طریقه کار با این کتاب هم طوریه که باید شکلهایی که به هم مربوطه با نخ به هم وصل کنه و بعد نخهایی که در جهتهای مختلف عبور کرده باید طبق الگویی باشه که پشت همون صفحه کشیده شده.حالا اگر بتونم از صفحاتش هم عکس میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهره مامان مینو
18 دی 91 16:25
لطفا رده سنی و انتشارات و البته قیمتش را هم بفرمایید فرماش دیگه ای نبود؟؟؟ چه رویی دارم من


به روی چشم.همه رو میذارم.