دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کتاب جادویی2

1391/12/14 20:31
نویسنده : مامان دخترا
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

یه توضیح درباره کتاب جادویی بدم خصوصا برای مامان مینو جون

فکر میکنم توضیح تصویری کاملا گویا باشه.

 

 

 

 

 

 

 

فقط اینکه ای کتابها  مجموعه کتابهای فرفره هست از نشر کلام و قیمتش 5500 تومان است.

رده سنیش هم 4 سال به بالاست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
18 دی 91 23:37
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامان زینب
18 دی 91 23:47
اون وقتا یه بازی بود به اسم رابطه که دوتا فیش داشت میزدی به دوتا عکس و روشن میشد یه چراغی!

جالبه کتابش


الان هم هست.ایت کتاب هم تقریبا تو همون تیپه.
شهره مامان مینو
19 دی 91 13:36
خیلی ممنون عزیزم.واقعا به من محبت داری که اینهمه زحت کشیدی برای عکس ها و اپلودشون.گویا این کتاب های فرفره خیلی جالبن یدونه هم یکی از دوستان بهم معرفی کرده بود یادم باشه حتما دیدم برای دخترک بگیرم.بازم ممنون.


خواهش میکنم.دارم فکر میکنم بقیه بازی فکریهای دخترا رو هم بذارم.دعا کن وقت کنم.