دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

خرید تولد

1392/9/16 1:44
نویسنده : مامان دخترا
919 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم و برای دختر ها کمی لباس خریدم.وانصافا پدر با مراقبت از بچه ها در خرید همراهی کرد.برای جشن فردای دختر دومی هم لباس خریدم.بعد از ظهر هم رفتیم برایش کیک سفارش دادیم و کمی بشقاب یکبار مصرف و قاشق و کلاه و ...خریدیم.دختر دومی مدام می آید کنارم و میگوید:"واقعا نمیدونم چجوری بگم دستت درد نکنه."و من غرق کیف میشوم.دیروز که بردمش برای خرید وسایل تولد مدام فکر خواهر بزرگه بود تا در انتخاب کمکش کند و مبادا دلش بگیرد که تولد فقط برای اوست.خواهر هم کمک کرد و پا به پا برایش ذوق کرد.

 

niniweblog.com

 

دیروز بعد از ظهر یکی از لباسهایی که برای دخترک خریدم تنش کردم و جوراب نو.تا بابا حاجی از در آمد تو راه میرفت و دست به لباس و جورابش میکشید تا بفهماند که لباسها جدیدند.و من دلم غش میرفت برای دلبری دخترک از بابا حاجی اش.

 

niniweblog.com

 

 

 

دختر بزرگه دارد بزرگ میشود.گاهی در همان لحظه ای که بزرگ شدنش را حس میکنم رگه هایی از بچگی در وجودش می بینم و گاهی در همان زمانی که کودک میپندارمش چنان عقل و شعوری از خود نشان می دهد که انگشت به دهان می مانم.قدرت حلاجی مسایلش بسیار بالاست و به انتخاب کلماتش وقت حرف زدن کاملا مسلط است.شاید کم کم دارم یک همدم از بین دخترها پیدا میکنم.دختری که همیشه همدم و رازدار مادر است و من سه تایش را دارم از لطف خدا.خدایا هزاران هزار مرتبه بابت سلامتیشان و وجودشان شکر!

 

 

niniweblog.com

 


قسمتی از وسایل تولد دخترک

 

 

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سارا
7 بهمن 91 15:42
سلام عزیزم چه دختران نازی داری ماشالله بزنم به تخته
اگه وقت کردی به وب دختری ما هم سری بزن خوشحال میشیم


حتما خانوم.لطف داری